Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
RAF2018 / 2018-01-12 22:01
W dniu 21-go grudnia 2017r wraz z trzema wspólnikami udaliśmy się do oddziału Idea Bank przy ul. Sukienniczej 8 w Krakowie, w celu założenia konta firmowego. Wszystko przebiegło w towarzystwie wówczas miłej Pani Bankier w akompaniamencie aromatu kawy. I tyle miłego...
Okazało się, że konto jest, ale nie można z niego skorzystać, bo jeden ze wspólników spółki z o.o sp.k. nie może zostać wprowadzony do "systemu". Pani Bankier Agnieszka Sz. obiecała, że wyjaśni tą sytuację i zaprasza ponownie jednego ze wspólników za 2-3 dni. Jakież było zdziwienie, kiedy 02.01.2018r problem był nadal. Bankier miała oddzwonić, odpisać i nic. Po kilku dniach zaczęliśmy sprawę monitować codziennie w dni robocze, a to w oddziale, a to na infolinii. A tu trzeba zacząć regulować należności spółki, ale najpierw trzeba wpłacić kilkaset tysięcy złotych kapitału, a nadal nie ma gdzie. Konto jest, ale nie wszyscy wspólnicy mają dostęp. Za każdym razem, wielokrotnie obiecano oddzwonić lub odpisać. Miał też oddzwonić kierownik oddziału i oddzwoniono tylko raz.
Dzisiaj jeden ze wspólników chciał wpłacić własną część kapitału. Pojechał z gotówką do oddziału. Oddział czynny, kasa nieczynna. Próba wpłaty przez wpłatomat i odczyt danych... To nie były dane spółki, tylko prywatne dane wspólnika do tego nieaktualne. Próba wyjaśnienia na miejscu. Przepraszamy, zaciągnęła się jakaś Pana "prywatna" kartoteka, dawno nieaktualna. No tak... Wspólnik miał kilka lat temu w Idea Bank jakąś lokatę. Nieaktualny adres, nr dowodu itp. Miano sytuację naprawić i trzeba dowiedzieć na infolinii. Popołudniu na infolinii, nic się nie można było dowiedzieć, bo w systemie były nieprawdziwe dane i pytania kontrolne nie zgadzały się z odpowiedziami. Może coś się uda zrobić 3 wspólnikowi, karta nie działa. Próba zalogowania na konto i ... nie przychodzi SMS z wygenerowanym hasłem. Dzisiaj mija 22 dni od momentu "założenia" konta na spółkę. To już nie jest śmieszne, to jest tragiczne. Wręcz nieprawdopodobne. Ma to już wpływ na funkcjonowanie firmy. Wobec tego nie obejdzie się bez skargi do KNF i do innych instytucji. Jeżeli do poniedziałku, bank nie naprawi oczywistych swoich błędów, będziemy zmuszeni zaangażować kancelarię prawną i żądać odszkodowania. Już obecnie mamy wstrzymane prace adaptacyjne siedziby spółki, bowiem nie możemy prawidłowo regulować zobowiązań. Nadmienić należy, że pracownicy infolinii robią wszystko, aby nie składać formalnej skargi reklamacyjnej. Ale wczoraj akurat ktoś miał "dobre serce" na infolinii i zarejestrowano reklamację pod numerem 18/208489/ZR Szanowni Państwo. To działania banku, skrajna niekompetencja i wręcz działania na szkodę klienta zmuszają nas do upubliczniania relacji. Widocznie limit gaf, nieporozumień, indolencji, błędów i "technicznych problemów" już się wyczerpał. Czekamy na reakcję kompetentnych osób.
RAF2018 / 2018-01-24 17:09
Niniejszym informuję, że po niezliczonej ilości monitów, telefonów i wizyt w oddziale banku po 34 dniach wszystko zaczęło działać poprawnie. Została jedynie reklamacja dotycząca niesłusznie pobranej drobnej prowizji. Ale czy to tak powinno wyglądać?
Tadeusz 01 / 155.133.35.* / 2018-01-11 19:45
Jestem klientem tego banku już kilka lat. Wszystkie operacje przeprowadzam on-line. Jestem zadowolony z usług i jak dotąd nie miałem żadnych problemów.
MR777 / 31.178.229.* / 2018-02-17 00:01
Tadeusz, bo chyba nic nie robisz w tym banku, tylko kaskę im zostawiasz . Prawda jest taka, że skorzystaj z jakiegoś produktu i zobaczysz co to jest IDEA Bank. Sieroty i mistrze świata w unikaniu kontaktu. Potrafią napisać przepraszam, ale nic za tym nie idzie. Tylko stek bzdur!! Racz nam dać panie klienta, a my go już przekręcimy. To jest ich motto.
LitH / 31.183.25.* / 2017-12-23 16:46
Zdecydowanie odradzam Idea Bank. Oprocentowanie kredytów to lichwa. Uznaniowe naliczanie opłat za monity po 200 zł. Nie podają konkretów (terminów za jaki dotyczy monit) reklamacje oczywiście rozpatrywane negatywnie. Permanentne oszukiwanie na oprocentowaniu lokat.
viol100 / 89.74.182.* / 2017-12-22 13:07
Dziadowski nagorszy zlodziejski ban NIEPOLECAM NIKOMU.Raty splacam regularnie ,wyslalam dokumenty finansowe ktore zaginely w banku ,po czym zostal wystawiony monit o dostarczenie dokumentow ktory kosztuje 200 zl ,zlozona reklamacja oczywiscie niuznana ,rozmowa z pracownikiem oprysklywy nieuprzejmy jednym slowem bank rzadzi sie jak chce a klienta ma dlaeko w D........pie.Splacam kredyt wczesniej i nie chce slyszec o tych zlodziejach.
Luka111444 / 37.47.1.* / 2017-12-12 20:04
Porażka. Brak obsługi, najgorsza obsługa jaką można sobie wyobrazić, Pani prawie mnie przeleciała przy spotkaniu a później do chwili podpsiania konta to ciągle rozmawialiśmy. Chciaż jakby pozwolił i by mnie przelecaiała to nie byłaby taka zła ta obsługa hehe ale dalej mówiąc poważnie brak kontaktu z doradcą, brak możliwości od miesięcy dodzwonienia się do oddziału. Zapytania na infolinii o kontakt składane i co i cisza, z odziału nikt nie dzwoni, nagrałem się na sekretarkę i cisza. Proponowano mi dotację i co - podpisałem jakiś papier i miałem mieć tel w ciągu miesiąca i co - cisza przez już 3 miesiące jeste. Nagle propozycja kredytu, później nagle zmiana opcji bo na tą działalność nie dadzą. To chyba żaryt i tylko handel danymi.
irek 234 / 37.47.225.* / 2017-12-01 09:43
odradzam, oszukali mnie na odsetkach z lokaty, brak kontaktu z obsługa, najgorszy bank .
IRENEUSZ543 / 37.47.225.* / 2017-12-01 09:42
ODRADZAM, OSZUKALI MNIE NA ODSETKACH Z LOKATY. brak kontaktu z obsługą, najgorszy bank.
alex 29 / 37.47.225.* / 2017-12-01 09:41
ODRADZAM, OSZUKALI MNIE NA ODSETKACH Z LOKATY. brak kontaktu z obsługą, najgorszy bank.
violek724 / 89.64.58.* / 2017-11-28 12:20
NIE POLECA.NIE POLECA,!!!!!!Konto mam od roku totalna tragedia ,aby otworzyc u nich konto to wszystko jest cacy ,alu pozniej zero wspolpracy.Konto zamykam i omijam szerokim lukiem.
grandami / 78.10.123.* / 2017-11-27 21:52
Radzę omijać tą instytucję szerokim łukiem. Pierwsza lokata jest ok a później namawiają na różne dziwne formy "oszczedzania" maksymalnie przetrzymują środki. Nigdy więcej!!!
j.s.494 / 83.24.75.* / 2017-11-27 21:31
Z bankiem współpracuję już ponad rok. początkowa założone miałem lokaty. Obecnie mam konto osobiste i kilka oszczędnościowych. Wszystkie czynności związane z założeniem lokat, wpłatą gotówki i jej wycofaniem po oprocentowaniu, wykonałem przez internet. W taki sam sposób założyłem konto osobiste i konta oszczędnościowe. Niektóre dokumenty zmieniłem również za pomocą internetu. Jak do tej pory nie miałem większych kłopotów. Być może dlatego, że nie korzystałem z pożyczek lub kredytów. Przyznam jednak, że załatwienie sprawy trwa o wiele dłużej niż to deklaruje bank. Nie wydaje mi się aby doradcy bankowi byli zbyt nachalni w oferowaniu produktów. Oferty miałem, odmówiłem i na tym koniec. Z innymi bankami mam gorsze doświadczenia w tym zakresie. Ogromnie ciekawi mnie sprawa kontaktu z doradcami banku wirtualnego. Mimo wielu, wielu prób tego zaszczytu nie dostąpiłem. Ile reklam się naoglądałem i nasłuchałem, tego nikt mi nie odbierze. Może jest ktoś, komu się to udało?
Eda123 / 37.47.83.* / 2017-11-24 23:51
nigdy w zyciu nie poleciłabym tego banku nawet największemu wrogowi.
Totalnie zlewają klientów obciązają niesłusznymi kosztami które po kilku miesiącach zwracają a w trakcie tych miesięcy jeszcze wysyłają monity. To jest jakiś skandal a nie bank.
Złodzieje I tyle...
mark547 / 37.47.133.* / 2017-11-23 15:51
bank omija ustawe lichwiarska pzrez sprzedaz pozornych ubezpieczen utraty zysku i na zycie ,skladajcie reklamacje a pozniej skarge do rzecznika finansowego duza kas do odzyskania
krzysztof 109 / 188.146.176.* / 2017-11-10 20:31
Odradzam.Okradają klienta sprawa trafi do sądu
PN366 / 159.205.143.* / 2017-11-17 13:56
Oszuści jakich mało. Właśnie jestem na etapie sprzedaży mieszkania, żeby jak najszybciej spłacić kredyt podjęty w tym banku! Nigdy więcej! Hieny jakich mało. Naliczają jakieś holendarne monity w wysokości 2x200zł/mc. Zadna reklamacja nie jest rozpatrywana pozytywnie, wszystko odrzucane. Ost w innym banku poszłam zawiesić kredyt na 3mce i załatwiełam sprawę pozytywnie w 2min a w IdeaB oczywiście pisanie wniosków i czekanie 40dni na rozpatrzenie po czym odpowiedź jest oczywiście negatywna.
Jestem zmuszona pozbyć się rodzinnego majątku, żeby uwolnić się od tego banku.
Podziwiam, że chcesz się sądzić.... myślę, że osoby które tam pracują są na tyle bezwzględni, że nie odpuszczą i zrujnują człowieka do granic możliwości.
Elka737 / 188.146.168.* / 2017-10-14 13:07
Odradzam wszystkim i to szczerze. Nie dosc że kontakt w tym banku jest tragiczny, chcesz cos zalatwic w oddziale kaza dzwonic na infolinie, na infolini kaza isc do oddzialu i tak w kolko. Po drugie nigdy nie wiesz kiedy bedziesz miec wyzsza rate gdyz nie informuja o naliczanych monitach tylko poprostu pobieraja z konta. W umowie jest zapis iz musze otrzymac droga listowna nowa tabele oplat i prowizji oczywiscie takowej nie dostalam a monity licza chociaz w pierwotnej umowie nie ma o nich wzmianki. Na reklamacje wogole nie odpowiadają. Mi udalo sie uciec z tego banku, splacic kredyt w calosci oczywiscie nie bez problemow. Nie polecam gdyz wspolpraca z tym bankiem konczy sie tylko strata nerwow, czasu i pieniedzy.

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: