Forum Forum inwestycyjneFundusze

Indeksy na zielono a fundusze słabizna!!

Indeksy na zielono a fundusze słabizna!!

skomentuj
Aras85 / 2007-10-09 20:05
Witam, indeksy jak w temacie zielone wig 20 prawie 3% wig 2% inne wigi podobnie a fundusze akcyjne po 0,5% zysku? Ktoś mi moze wytlumaczyc dlaczego tak jest. Wiem ze kazdy fundusz ma inna strategie inwestuje w inne akcje ale bez przesady! I ostatnie pytanie czy ktoś mi moze powiedziec w jakie indeksy inwestuja np. Pko cs akcji, Legg mason akcji, unikorona akcji?! dzieki z gory za odpowiedz
Wyświetlaj:
pero1979 / 77.253.251.* / 2007-10-09 20:26
dzisiejsza sesja na giełdzie przełoży się na wycenę j.u. w fundach w dniu jutrzejszym, lub inaczej - dzisiejsze wyceny fundów odzwierciedlają dzień wczorajszy na parkiecie...
gosciu / 87.206.160.* / 2007-10-09 22:38
No tak ale no. Pko cs akcji, unikorona tegi oana wyceniana jest dzisiaj data wyceny jest dzisiaj tych funduszy czy sie myle?
pero1979 / 77.253.251.* / 2007-10-09 22:45
być może to jest tylko "termin umowny" że wycena z dzisiaj, ale i tak wpływ na nią miały wczorajsze wyniki na giełdzie - podobnie jest z dws wycenę mają z dzisiaj ale po wynikach wczorajszych...
z resztą poczekaj do jutra przekonasz się sam
przewodnick / 2007-10-09 22:42 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Są fundusze wyceniane tego samego dnia (chyba PZU tak robi), ale o ile się nie mylę jest to wycena z 12.00 a do zamknięcia giełdy wiele się może zmienić
przewodnick / 2007-10-09 22:42 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
errata: faktycznie może PKO a nie PZU...
Aras85 / 2007-10-09 22:56
No wlasnie o to mi chodzilo 3 z moich 4 funduszy wyceniane sa rzekomo dzisiaj ale piszesz ze do 12 to wiele wyjasnia czyli jakby jutrzejsza wartosc tego funduszu to bedzie wartosc dzisiaj od 12 do zamkniecia sesji + jutro od poczatku sesji do 12 tak?
Aras85 / 2007-10-09 22:58
troche zakrecilem ale mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi :)
TaS / 2007-10-09 23:34 / Tysiącznik na forum
hmmm większośc jest wyceniana około 12-15 :) i stąd opóźnienie.
poza tym mała jezykowa nieścisłość z wielkimi konsekwencjami - fundy inwestują nie w indexy, a w spółki wchodzące w skład indexów...

a jak były spadki to takich pytan nie było... a przynajmniej nie z wyrzutem :D

"wig dziś polecial -3% a moj fund tylko -2%... dlaczego tylko tyle? to bez sensu!" :D
Aras85 / 2007-10-10 00:06
ech TaS jak zwykle czepialski! ;) Wiadomo, ze nie w indeksy nie mamy po 5 lat tylko w akcje spolek co do spadkow to czesto bylo tak, ze jak wlasnie roslo to bardzo podobnie jak wig 3% a fundusze po 1,5-2,5 a nie 0,5 to samo tyczy sie spadkow!!
przewodnick / 2007-10-09 23:36 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Przecież nie masz jeszcze pełnej wyceny z dnia dzisiejszego....
przewodnick / 2007-10-09 23:37 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Sorry TaS, nie zauważyłem, że cytowałeś.. :-D
TaS / 2007-10-10 00:14 / Tysiącznik na forum
mam wycene z dnia dzisiejszego np na SEBie lub UniKoronie :) zawsze po 17:00 :)

ale to był cytat. za milusio było :)

ktoś tu sie "kruca" czepiać musi,bo by
przewodnick / 2007-10-09 23:31 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Zakręciłeś.....
Wycena jest podawana w następujący sposób - po godzinie 16 lub 17 otrzymujesz wartośc jednostki z godziny 12.00. tego dnia.
przewodnick / 2007-10-09 21:24 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Cos mi tu pachnie prowokacją. Inwestuje Pan w jednostki funduszu nie wie kiedy są wyceniane? Legg mason inwestuje w spółki WIG (największu udział % ma w branży finansowej). Pozostałe porsze poszukać na stronach oficjalnych funduszu - w prospekcie informacyjnym lub bilansie sporządzonym przez audytorów
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy