inFakt opinie

Mateusz 7677 / 83.168.75.* / 2013-11-04 23:02
Zamierzam się z oddaniem w/w firmie w swoje ręce założenia w moim imieniu jednoosobowej działalności gospodarczej.Znalazłem taką ofertę u nich na stronie.
Czy ktoś współpracował z nimi ? Można śmiało im zaufać?
Czy późniejsza współpraca wygląda zadowalająco?
Widziałem ceny 149 lub 199 za m-c prowadzenia .
Proszę o opinie.
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Krzysztof_Sz / 91.207.167.* / 2015-09-25 15:08
Z InFaktem pracuję od kilku miesięcy. Nigdy nie miałem problemów z uzyskaniem informacji, na maila odpowiadają szybko i rzeczowo. Wyprostowali kilka spraw, po popełnieniu przeze mnie błędu - nie musiałem się o nic martwić.

Podobają mi się GUI i możliwości aplikacji mobilnej.

Polecam!
K K / 192.162.146.* / 2015-09-18 11:09
Zakładałem firmę za pośrednictwem infakt i dla mnie jako laika było to super proste. Wszystko mi wyjaśnili. Aplikacje do prowadzenia księgowości są bardzo dobrze zaprojektowane wszystko łatwe i czytelne. Można dzwonić od rana do wieczora i zawsze ktoś pomoże.
Jak dla mnie jest ok i polecam ;)
Adrian84 / 81.219.183.* / 2015-08-27 08:58
[...]

### Post usunięty z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

[...]


Proszę w tym wątku stosować swój dotychczasowy nick tj. nie brać udziału w dyskusji pod wieloma nickami.
Małgorzata B. / 31.179.27.* / 2015-08-19 08:02