Globi z Nairobi
/ .* / 2005-05-12 10:40
Konto e-direct w Volkswagenie mam od kilku miesięcy i dlategochciałbym zwrócić uwagę na to, że jeszcze podczas zbierania głosówdo Internetowego Rankingu Kont Bankowych, Volkswagen Bank wprowadziłopłaty za prowadzenie konta - 5 zł, więc zupełnie inaczej wypadł byjego wynik w kategorii "Opłaty za prowadzenie konta" (1 miejsce!).Wprowadził też opłatę za przelew przez telefon - 1 zł, więc wkategorii "Opłaty za przelewy" 1 miejsce byłoby też bardzozagrożone. Oprocentowanie konta spadło z 4,00 % do 3,5 % (tu teżzajął 1 miejsce!). Trzecie miejsce w kategorii "Niezawodnośćsystemu" to też bardzo wysoka lokata, gdyż jakiś czas temu, za każdąwypłatę z bankomatu była pobierana opłata ok. 25 zł, oczywiście byłoto awaria, a pieniądze po 2 tygodniach wróciły na konto, ale za takąwpadkę VW Direct nie powinien otrzymać miejsca na podium wkategorii, która związana jest z bezawaryjnością. Od wczoraj próbuję się zalogować do swojego konta i nie mogę, jest godzina 10.40 i niedługo ominie mnie kolejna sesja transferowa. Obsługa klienta -5 miejsce... no cóż pozostaje mi tylko zapytać czy ktoś próbował siępołaczyć z konsultantem przez telefon? Ja byłem zmuszony kilka razysłuchać przez pół godziny fałszującej melodii. Osobom, które nieposiadają zestawu głośnomówiącego, przez co muszą sterczeć przytelefonie oderwani od innych zajęć, szczerze współczuję.Podsumowując powyższe należy zauważyć, że 3 miejsce w kategorii"Zgodność z oczekiwaniami" jest miejscem zdecydowanie na wyrost, aja osobiście po tylu niespodziankach noszę się z zamiarem zmiany banku.