Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Inwestycja w nieruchomości

Inwestycja w nieruchomości

fornakter / 2013-05-22 20:54
Witam. Jestem amatorem w kwestii kupna mieszkań pod wynajem. Chciałbym się dowiedzieć jak Wy widzicie taką opcję
Kupuje mieszkanie z licytacji komorniczej.
Biorę kredyt na mieszkanie w banku, który daje 110% wartości.
te 10% mam na opłaty związane z zakupem mieszkania, ewentualnie mały wkład w nie i na opłaty zanim mieszkanie będzie wynajęte.
Na początek nie nastawiam się na super zysk, po opłatach 100-200zł jak mi zostanie to będzie git ;)
Jak Wy to widzicie? Jak coś to pytać o więcej informacji.
Wyświetlaj:
Ciułacz / 2013-05-22 23:59 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
Fornakter witaj !
Piszesz
Jestem amatorem w kwestii kupna mieszkań pod wynajem. Chciałbym się dowiedzieć jak Wy widzicie taką opcję

To że kupisz z licytacji to nam nic nie mówi, ważna jest relacja pomiędzy wartością danego mieszkania a jego rocznym czynszem , np w Montrealu to sie liczy że komorne z 12 lat to jest wartość mieszkania i teraz jak kupisz taniej to znaczy że tanio kupiłeś i odwrotnie.
Trzeba wziąć pod uwagę pustostan , jaki procent rocznie na to przewidzieć .
Co zrobić jak gość nie płacić i wyprowadzić się nie chce i nikomu nie otwiera drzwi a komornika wysyła na drzewo i tak z rok czasu itd.

Najlepiej jest mieć cały blok to jedno chodzenie.
Przerobiłem tego trochę ale w Montrealu.
Najlepiej wynajmować studentom ale jest wielka rotacja.
Gdzie takie banki są
Biorę kredyt na mieszkanie w banku, który daje 110% wartości.

bo u nas na mieszkanie pod wynajem to 20-25% własnego wkładu, ale za to są niskie % około 3% i bez opłat manipulacyjnych.
Pozdrawiam
fornakter / 2013-05-23 07:29