Forum Forum inwestycyjneFundusze

Inwestycje kaską pozyskaną z kredytu studenckiego

Inwestycje kaską pozyskaną z kredytu studenckiego

Biotechnolog / 83.31.27.* / 2006-05-03 00:10
Witam wszystkich,
Jestem obecnie studentem 4 roku biotechnologi PŁ i 1 roku SGH. I w tej mojej krótkiej polemice proponuje (daje pomysł) wszystkich studentów do skorzystania z oferty kredytów studenckich, które są bardzo nisko oprocentowane, spłaca się je dopiero po dwóch latach od ukończenia studiów i w dodatku w okresie 2 razy dłuższym niż się go dostawało. Obecnie można maksymalnie otrzymać 36 tysięcy. Tak otrzymane pieniądze można obecnie łatwo zainwestować i liczyć na naprawdę ciekawą stopę zwrotu i tym samym na lepszy start po studiach.
Jakiś czas temu postanowiłem wziąć kredyt studencki i zainwestować go. Pieniądze, które otrzymałem przeniosłem do funduszu Arki i kupiłem akcje Biotonu (ze względu, że już niedługo będe mgr biotechnologii i mam do tej dziedziny nauki sentyment, a że intuicje miałem niezłą:) to ogólnie jestem zadowolony

Zapraszam do dyskusji wszystkich studentów którzy skorzystali z takiej opcji

Pozdrawiam wszystkich
były student / 212.191.80.* / 2006-05-07 20:42
Witam,
uważam to za super pomysł. Kiedyś niestety otrzymałem przydział kredytu studenckiego ale rodzicie nie chcieli mi poręczyć :( a cel miał być ten sam - inwestycja. Z perspektywy żałuję iż nie maiłem większych środków na inwestycje i inwestowałem (tylko)środki zarobione za granicą. Preferencyjny kredyt studencki jest na prawde preferencyjny - polecam odważnie inwestować większą cześć portfela - reszte można w jakis pół-agresywny fundusz zrównoważony - na pewno się zwróci. Inwestycja powinna być odważna, gdyż mając na uwadze preferencyjene warunki spłaty o raty nie powinno się obawiać.
Jeszcze raz zachęcam
Pozdrawiam