Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Inwestycje na kolei. Rząd zdecydował o większych pieniądzach na modernizację

Inwestycje na kolei. Rząd zdecydował o większych pieniądzach na modernizację

Wyświetlaj:
z13 / 83.6.229.* / 2014-06-14 12:11
Czy ten człowiek zupełnie postradał rozum [...]


### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

Consi.. / 77.254.130.* / 2014-05-28 07:24
Kupując paliwo do kosiarki, socjalistyczny padół kosi moją kasę na kolej !. No... ładny interes.
KTW-Waw 2h23m w 2010 / 93.135.224.* / 2014-05-27 23:05
Juz przed pendolino pociągi po cmk jeździły 160 kmph i z Katowic do Warszawy jechało sie 2h23min. Po co wiec pendolino? Przez modernizacje na potrzeby pendolino wydłużono czas jazdy potem by pozniej wrocic do pierwotnego i naciagac dodatkowo pasazerow
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
H Szatkowski / 2014-05-28 08:49
Po to, że po CMK już na skutek tej modernizacji mogą i mają jeździć z prędkością 200 km/h, w perspektywie kolejnych lat- 250 km/h.

Składy klasyczne zdaje się w ogóle limitu 160 km/h nie pokonują.
Starża / 89.71.99.* / 2014-05-27 18:48
a co z Pendolino,premierze?Parada Oszustów!
Co jeden, to lepszy / 87.205.253.* / 2014-05-27 18:35
No to teraz "zarobimy" tak jak na Pendolino, który nie ma po czym jeździć, pomijając, że po co kupować coś u obcych, a nie dawać zamówień polskim firmom, najdroższych na świecie stadionach i autostradach donikąd, czy na łupkach, zatruciem rakotwórczymi chemikaliami zasobów wody pitnej, albo energetyce jądrowej jak Fukushima.
chichot dona / 5.60.151.* / 2014-05-27 22:32
Akurat Pendolino ma po czym jeździć. Tyle że niekoniecznie z prędkością 250 km/h.
Ale nawet jakby to było 160 - 180 km/h to już zupełnie przyzwoicie. Producent Pendolino rżnie głupa, może z powodu pewnego oszustwa które przy homologacji na 250 km/h mogło by wyjść na jaw. Tory do testów i do homologacji na takie prędkości w Polsce są.
W ogóle kontrakt Pendolino jest dziwny. Zwłaszcza przy potencjale polskich producentów którzy już produkują zestawy kolejowe zdolne bez problemu osiągać prędkości podróżne 160 - 180 km/h.
dgen / 2014-05-27 18:20 / Tysiącznik na forum
PKP w ramach tzw. komercjalizacji - czyli uwłaszczenia oszustów i złodziei na państwowym majątku, to dzisiaj ok. 100 spółek. Wśród nich m.in. takie "perełki" jak Kolejowe Przedsiębiorstwo Turystyczno-Wypoczynkowe „Natura Tour” Sp. z o.o., Gorzów Wagony Sp. z o.o. czy Tabor Szynowy Opole S.A.........
Każda z nich to zarządy, dyrektorzy, rady nadzorcze - razem wg danych znalezionych w internecie daje to ok. 2.000 ludzi. Koszt utrzymania tylko tego establishmentu w KAŻDEJ Z TYCH spółek kolejowych to ok. 2 mln pln miesięcznie, nie licząc kosztów bieżącej działalności..........
Jaskrawy przykład na to jak Polacy zostali oszukani na tzw. prywatyzacji.
sisley / 213.77.28.* / 2014-05-27 17:58
Za to zapłacą; bo zawsze płacą podatnicy.
St. / 77.252.247.* / 2014-05-27 17:03
Nareszcie będą pieniądze dla kolesi - prezesów PKP
KASANDRA. / 83.30.177.* / 2014-05-27 15:55
Będą większe pieniądze ze sprzedaży Rafinerii na Litwie .Chiny dadzą trzy razy więcej niż Rosja.Kwota do negocjacji 10 miljardów USD.

Najnowsze wpisy