Forum Polityka, aktualnościKraj

Inwestycje na kolei. Udało się odnowić prawie 500 peronów i 3,6 tys. km torów

Inwestycje na kolei. Udało się odnowić prawie 500 peronów i 3,6 tys. km torów

Wyświetlaj:
Kolejarz / 195.191.163.* / 2015-05-04 10:56
W Radomiu remontują perony,cóż z tego jak wysokość zwiększyli tylko 20 centymetrów.Nikt nie pomyślał o wsiadających i wysiadających osobach starszych z większym lub cięższym bagażem albo przewożących rowery.Jak zwykle ktoś wpadł w samozachwyt.
GoscWawa / 31.0.1.* / 2015-05-04 08:47
Niby wszystko odnawiają i robią lepiej, a w Lublinie na dworcu i tak nadal tak jak za PRL-u trzeba się wspinać, żeby wsiąść do pociągu, bo pociągi wejścia mają bardzo wysoko, a perony są niziutkie i chyba trzeba być szympansem albo akrobatą, żeby wsiąść do pociągu w Lublinie. No chyba, że o to chodzi, żeby pokazać jacy to prezesi PKP mają wysokie stołki, a ty zwykły człowieku pełzaj i kłaniaj się przed pociągiem i przed prezesami PKP. Widać jak taktują Lublin i wschodnią Polskę. W Warszawie perony są na normalnym poziomie i można w miarę wygodnie wsiąść do pociągu i wysiąść, a w Lublinie na stacji to trzeba akrobacje wyczyniać, żeby wsiąść i wysiąść. Już nigdy nie wsiądę do pociągu, wolę nowoczesne i wygodne autokary, jest wygodnie, tanio i miło - jest inne traktowanie klienta. Poza tym mam swoje auto i jeżeli kolej tak dalej będzie działać jak teraz, to nie zrezygnuję z auta.
ata222 / 212.182.119.* / 2015-05-04 08:39
Odtrąbiono sukces na kolei! Budują aż się kurzy! Przyjedźcie di Lublina i zobaczcie jak dynamicznie PKP PLK remontuje tunel kolejowy. Remont trwa już około 4 lat i końca jeszcze nie widać. Zawrotne tempo, pogratulować tylko.
GoscWawa / 31.0.1.* / 2015-05-04 08:39
Ja tam i tak już do pociągu nie wsiądę, bo przyzwyczaiłem się do podróżowania nowoczesnymi, wygodnymi autokarami. Poza tym mam też swoje auto.
tede / 78.11.103.* / 2015-05-04 07:37
I przede wszystkim Pendolino> Najtanszy bilet 150 pln. Kara za jago brak 600 pln. Mamy prawdziwy zachód cenowy i Bangladesz w zarobkach
były kolejarz / 77.255.40.* / 2015-05-04 07:10
Ha, ha nigdy nie osiągniecie struktury z przed II wojny światowej i w najgorszych latach nawet w PRL-u. Dziadowszczyzna tory na wysypiskach śmieci kleje pospieszne przechylone na boki. A to Ćwoki
Jacenty74 / 37.128.66.* / 2015-05-03 19:22
Przecież od kilkunastu lat wszyscy trąbią, że PKP przynosi same straty. To za co oni to wszystko odnowili. To my zwykli ludzie z naszymi podatkami to odnowiliśmy, a nie oni.
Sddd / 109.241.132.* / 2015-05-03 17:34
A wszystko to
Bo chcemy sprzedać
Sprzedać tanio PKPeee
Chodź dasz mi łapę
Dla Ciebie to prawie za darmo!
Gutrek / 89.234.203.* / 2015-05-03 16:45
w tarnowie już 4 rok robią wiadukt i nie mogą skończyć nieroby
frek16 / 178.235.194.* / 2015-05-03 16:11
Durny artykuł, to wszystko było, tylko że nie wiem komu to przeszkadzało że zostało zniszczone.
slupszczanin / 88.156.192.* / 2015-05-03 16:06
Wlasnie szykują się do rozwalenia dworca w Slupsku,ladny dworzec zbudowany za Gierka,m.in.z pieniędzy słupszczan.Nie maja pomysłu ,jak zagospodarować ,to najlepiej rozwalić i zostawić gole perony dla 90tys. miasta.Przy okazji zgarnie się kupe lewej kasy,tak jak przy wszystkich budowach w Polsce.Niszczenie przychodzi im bardzo latwo,gorzej z budowaniem,dbaniem o infrastrukturę.
mieszkaniec slupska / 5.174.155.* / 2015-05-03 14:54
Ale mi inwestycje jak ludziom ciezko jest wejsc po zabytkowych schodach do pociagu!pozdrawiam inwestorow
slupszczanka / 176.97.81.* / 2015-05-03 17:05
zapomnieli podniesc perony,chyba ze po grzbiecie zarzadzajacych bedzie mozna dostac sie do pociagu.boteraz to tylko mlodym i wysokim jest latwo.dworzec pobudowali za PRL-u a perony zostaly Wilhelma.
gfjndhjmk / 83.11.58.* / 2015-05-03 14:02
jest pytanie jak je odnowili pytam czy pociągi jeżdżą 200 km/h po 3600 km odnowionych torów
ali769 / 79.185.70.* / 2015-05-03 13:44
,,Udało się odnowić " to muzeum Kolejnictwa polskiego ale PO co ? Za PRL nie było
chyba takiego miejsca co by pociągiem nie dojechać.Struktury PKP powstawały przed wojna i po wojnie a przez ostatnie 20 lat ta hołota to
rozwaliła.Panie tu nie ma się czym szczycić ,za
nieswoje to się robi wszystko ,niszczy i buduje.
Zróbcie złodzieje za swoje jeżeli potraficie.
caritas / 83.24.62.* / 2015-05-03 13:02
po co te 500 peronow skoro na wiekszosci z nich nikt nier wsiada ani nie wysiada. Sa nastacyjkach, na ktorych nie zatrzymuje sie zaden pociag. Wyremontowane kilometry torow po ktorych smiga pendolino albo inny ekspress ale lokalne polaczenia zostaly zlikwidowane bo by "przeszkadzaly" warszawiakom jadacym do gdanska. Wywalone w bloto pieniadze.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy