Philippe
/ 91.90.57.* / 2013-03-29 01:33
"Ponadto warto zadbać o reklamę w miejscach, w których bezpośrednio i aktywnie szukają oni informacji."
Myślę, że jest w tym 100% prawdy, ale interpretowałabym to też nieco szerzej. Nie tylko katalogi firmowe lub yellow pages, ale też strony specjalistycznie zajmujące się tematem.
Dla przykładu: chcę kupić pralkę, to szukam strony z rankingami pralek, opiniami na ich temat itp. Często klienci informacji takich szukają nie w spisie firm, ale właśnie na forach, stronach tematycznych. Jak się tam znaleźć? Sposobów jest kilka. Współpraca reklamowa lub AdSense, marketing szeptany, program partnerski organizowany przez nasz sklep, a zarządzany na http://www.partneo.pl/, wartościowe recenzje naszych produktów przesyłane do różnych mediów. Wystarczy pomyśleć, pokombinować, a z takich narzędzi zebrać można jeszcze więcej korzyści, niż stosując wysoko płatne reklamy.