Jak zacząć

swider / 83.29.222.* / 2007-12-12 19:29
Witam. Mam male pytanie a mianowiecie chcialbym sie dowiedziec jak zostac maklerem gieldowym, czy wymaga to wiele staran, nauki i wiedzy. Chcialbym sam zarzadzac swoimi finansami, i pomyslec moze nad tym zawodem.Narazie mam niewielki kapital ale bardzo chcialbym wejsc na gielde i czerpac z niej zyski.Powiedzmy ze w chwili obecnej jestem zielony z tego temat, wiec pytam was o rade i pomoc w tym jak moglbym zaczac moja przygode z gielda, jak zdobyc potrzebna wiedze by odnosic z tego korzysci.pozdrawiam
Wyświetlaj:
Chrisu / 2007-12-15 21:38 / Ranga: (5%)
Zacznij grac... Ucz sie na bledach, a wiedza przyjdzie z czasem..
przewodnick / 2007-12-15 16:29 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Na tym forum pojawiało się wielokrotnie to pytanie. Poszukaj w starszych postach a znajdziesz podpowiedzi i propozycje ciekawych, pomocnych książek. Powodzenia
janekkk / 83.3.126.* / 2007-12-13 17:01
Polecałbym troche sobie dorobić i znaleźć jakieś zajęcie zabezpieczające, po to żeby się za bardzo nie stresować. Ja ma ciekawą ofertę takiej pracy. Jedyne co musisz mieć to stałe łącze i trochę wolnego czasu.
Po więcej info zapraszam: matgor@vp.pl
ksdjf / 83.26.28.* / 2007-12-13 21:24

Jedyne co musisz mieć to stałe łącze i trochę wolnego czasu.


Uwielbiam ten tekst. A w mailu dostaniesz wspaniałą oferte dzięki której zarobisz miliony w ciągu tygodnia! A wszystko to będzie opierać się na czytaniu maili po 1gr od jednego. Powodzenia
swider / 83.29.102.* / 2007-12-13 17:52
Ok. Fakt trzeba miec wiekszy kapital zeby zaczac ale trzeba miec tez potrzebna wiedze na ten temat zeby nie polec, ale sie trzymac i pnac do przodu, dlatego tez czekam dalej na wasze porady informacje na ten temat.pozdrawiam
przewodnick / 2007-12-15 23:34 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy