Forum Forum inwestycyjneFundusze

Jak zainwestować milion złotych??

Jak zainwestować milion złotych??

godig / 83.4.179.* / 2007-06-16 23:32
W perspektywie 2 do 4 lat będe dysponował gotówką ok milion złotych. Jak można efektywnie zainwestować te pieniądze. Czy isnieją jakieś specjalne fundusze??
Proszę o rady , jestem początkujący i nigdy nie mialem jeszcze takich pieniędzy, mam nadzieję że wkrótce będe je miał.Jaka mogłaby być stopa zwrotu.
Wyświetlaj:
Mennica Skarbowa / 31.61.178.* / 2023-11-02 10:08
Dywersyfikacja inwestycji jest kluczowa, jeśli szukasz złotych monet i sztabek złotych oraz srebrnych to serdecznie zapraszamy do naszej Mennicy Skarbowej. Zapewniamy konkurencyjne ceny i krótkie terminy realizacji zamówień. Nasza obsługa pozostaje do dyspozycji.
jurek 1234 / 212.160.234.* / 2007-06-26 11:49