Forum Forum dla firmZakładanie firmy

jak założyc profil zaufany?

jak założyc profil zaufany?

masterson / 2013-02-05 10:16
pani w gminie poinformowała mnie o możliwości założenia swojego własnego profilu zaufanego dzięki któremu nie musiałbym się każdorazowo udawać do urzędu gminy w celu zmian dotyczących mojej działalności gospodarczej. Jak mogę szybko i bezproblemowo założyć taki profil? Czy mając taki profil już nie muszę wgl pojawiać się w urzędzie gminy ?
Wyświetlaj:
Riko 56 / 89.75.154.* / 2020-03-24 18:53
Znam wszystkie procedury!!!!
1 .Mój bank nie ma takiej funkcji PZ.-BNP Paribas
2 . Obecnie Urz. Miej.sprawy zawieszenia dział. gosp. przyjmuje tylko elektronicznie.
3 .Nic mi tez nie daje 14 dni jak UM obecnie ma ten dział nieczynny.
oczywiście zostałem poiformowany że mozna zawiesic dział. gosp. wstecznie .
ale co z tarczą finansową? Czy też wstecznie dostane finansowe wsparcie?
janek299 / 212.7.215.* / 2019-09-02 13:44
W przypadku instalacji certyfikatu podpisu elektronicznego zdecydowanie warto już postawić na sprawdzoną firmę. We Wrocławiu bardzo dobra frma to https://netvet.pl/. Instalowali u nas podpis elektroniczny. Można również u nich zamówić odnowienie certyfikatu, dokładnie wszystko tłumaczą co jak działa. Ogólnie wszystko na plus.
znafca / 2013-06-11 10:15
wszystko jest podane na stronach rządowych:
I. Założyć konto na portalu www.epuap.gov.pl
II. Złożyć wniosek o utworzenie profilu zaufanego.
III. Udać się do jednego z wybranych urzędów: konsul, naczelnik urzędu skarbowego, wojewoda, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, by tam potwierdzić swoje dane osobowe z danymi wprowadzonymi do systemu.

- punkt potwierdzający stwierdza tożsamość osoby na podstawie dowodu osobistego albo paszportu
- punkt potwierdzający weryfikuje dane z wniosku z danymi z profilu użytkownika, w zakresie obejmującym:
- imię
- nazwisko
- numer pesel
- identyfikator użytkownika

- punkt potwierdzający drukuje wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego ePUAP z ePUAP
- osoba wnioskująca podpisuje wydrukowany wniosek
- punkt potwierdzający, po pozytywnej weryfikacji danych, potwierdza profil zaufany ePUAP i odnotowuje to na wydrukowanym wniosku wraz z podaniem czasu potwierdzenia.
Redakcja forum / 2013-06-11 11:19
Zwracamy uwagę na to, że powielanie odpowiedzi już udzielonych w wątku jest niezgodne z netykietą, a co za tym idzie z Regulaminem Forum.

Wpisy takie będą usuwane.
anal_izator / 2013-06-03 13:09
Aby uzyskać profil zaufany należy:


I sposób – dla wszystkich obywateli:
1. zalogować się na platformie ePUAP (wymagane posiadanie konta na ePUAP),
2. wypełnić wniosek o założenie profilu,
3. udać się do punktu potwierdzającego profil celem potwierdzenia tożsamości.

II sposób – dla osób posiadających podpis elektroniczny:
1. zalogować się na platformie ePUAP (wymagane posiadanie konta na ePUAP),
2. wypełnić wniosek o założenie profilu,

3. potwierdzić swoje dane za pomocą podpisu elektronicznego z kwalifikowanym certyfikatem.
gabkas / 2013-02-13 11:38
tak majac taki profil nie musisz sie juz fatykgowac do urzedu miaasta czy tam gminy w celu zlozenia wnioskow,. wsztysko masz dostepne z poziomu internetu i potwierdzen profilem zaufanym
jasiek21 / 2013-02-05 13:06
przedewszystkim musisz sie zarejestrowac na http://epuap.gov.pl. Tam stworzyc swoje konto ktore zechcialbys podpisywac profilem zaufanym. Po załozeniu kont aktywujesz go poprzez link z emaila. Po aktywacji masz 14 dni na udanie sie do Urzedu Skarbowego w celu potwierdzenia autentycznosci i sprawdzenia danych. Pani w okienku zabiera od Ciebie dowod i potewierdza Twoj profil. Podpisujesz papierek i juz masz :) teraz dzieki temu mozesz kontrolowac swoja firme przez intenet, np. wznawiac, zawieszac dzialanosc, dopisywac rodzaje wykonywanych usług itp :)

Najnowsze wpisy