Forum Forum dla firmOprogramowanie

Jak zapewnić optymalny kontakt z klientem na firmowej stronie WWW?

Jak zapewnić optymalny kontakt z klientem na firmowej stronie WWW?

Grzesiek_S / 87.205.126.* / 2008-04-23 08:51
Jak zapewnić optymalny kontakt z klientem na firmowej stronie WWW?

Kontakt z klientem to nie tylko podanie maila i telefonu na firmowej witrynie. Kontakt z klientem to także przekazanie mu za pośrednictwem strony przejrzystych informacji o firmie i jej ofercie. Jak jednak to zrobić najlepiej? Czekam na Wasze propozycje. Chętnie zapoznam się również z Waszymi doświadczeniami w tej kwestii.
Wyświetlaj:
eclare / 2010-06-01 08:49
Zdecydowanie najlepszy jest chat na zywo, czyli darmowy odpowiednik infolinii telefonicznej.
Szczegoly: http://eclare.pl/artykuly/live-chat-zdalna-obsluga-internautow-na-zywo
M!QC / 87.205.67.* / 2009-05-14 14:44
Wszystko zależy od branży w jakiej się działa. Firmy produkcyjne lub handlowe mogą tworzyć platformy dedykowane - klienci widzą ofertę produktową, widzą ceny, propozycje produktów, komunikaty i masę innych informacji kastomizowanych, odwołujących się bezpośrednio do nich. Dzięki temu strona www staje się miejscem dostępu do aktualnych informacji, bezpośrednio powiązanych z zainteresowanymi
Trendoskop / 2009-05-14 10:07
witaj,
przedewszystkim musisz wiedzieć co dana strona ma osiągać- a to zależy bardzo często od branży. inaczej będziesz budował komunikat jako piekarz, a inaczej jako firma szkoleniowa.

-ważne jest podanie pełnych danych o firmie- zawsze jest to wzrost zaufania do firmy
-case study, realizacje - pokazanie sposobu pracy i efektów
-stopka z szybkim kontaktem (tel + mail)
- opis działalności firmy. z doświadczenia wynika, że firmy nie potrafią mówić o sobie. zazwyczaj jest to stwierdzenie typu "mamy najlepiej wykwalifikowanych specjalistów na światowym poziomie, zajmujących się udoskonalaniem świetnych rozwiązań, do wzrostu efektywności pracy Twojej firmy". a zazwyczaj taka firma po prostu robi systemy typu CRM. prosty komunikat jest lepszy niż pseudonaukowe filozofowanie. niech dokonania mówią o tym jak doby jesteś. dobrze tutaj jest zatrudnić copywritera

warto też skontakować sie z jakaś agencją interaktywną nastawioną na budowanie strategii. podkreślam, to bo dużo jest na rynku osób typu "pan Józek co robi strony www". a taka nie jest najbardziej kompetentną do współpracy :D

warto również zastanowić się jak kierować ruch na tą stroną? czy przez wejścia bezpośrednie (np rozdając wizytówki gdzie się da), czy pozycjonowanie (trudny temat bo za dużo jest firm "profesjonalistów typu pan Józek", czy reklamy w wyszukiwarkach i stronach www (tutaj znów kłania się jakaś agencja SEM).

sprawę budowy strony firmowej warto oddać komuś kto poprowadzi sprawę od początku do końca. przy okazji warto wspomnieć, że zawsze możesz skontaktować się ze mną i coś doradzę!

pozdrawiam

Najnowsze wpisy