Forum Forum finansoweKredyty

jak zrezygnować z karty kredytowej citi-banku?????

jak zrezygnować z karty kredytowej citi-banku?????

Zocha / 83.21.169.* / 2007-05-28 21:05
Proszę o pomoc tych którzy wiedzą jak to zrobić bo brak mi już sił!!!!
Niedawno do mojej pracy przyjechał miły pan który naopowiadał nam bajek jak to fajnie było by mieć taką kartę(może i tak).Powiedział że nic nie jest zobowiązujące bo naraz ie przyśle nam na adres domowy wszelkie na ten temat informację oraz kartę. mamy pomyśleć i możemy ewentualnie wszystko odesłać...wziął od nas podpisy na kartę gdybyśmy ją aktywowali...do domu przyszły gotowe już karty...miał ktoś dzwonić i pytać jaka decyzja oczywiście nikt nie zadzwonił...do nich dodzwonić sie też nie można bo na infolinii w kółko wybiera sie numerki automatycznej sekretarki.Kartę odesłałam poczta tak jak pan mówił że można....niby ok...a tu nagle otrzymujemy z koleżanką pocztą umowę(KSERO), której na oczy nie widziałyśmy!!są nasze podpisy na nich i podpis jakiejś pani, której też nie widziałyśmy!!!jak tak można!!!Jak ja mam się w końcu tego cholerstwa pozbyć!!!!Pan który u nas był o niczym oczywiście nie wie, jest zdziwiony że dostałyśmy umowy i twierdzi że nic się nie stało no i że mamy dzwonić na infolinię na którą nie można sie dodzwonić!!!!POMOCY!!
Wyświetlaj:
Meglasia / 178.235.182.* / 2018-03-23 16:29
witam! jest takie prawo, że obojętnie czy została umowa podpisana czy nie klient ma prawo w ciągu 14 dni zrezygnować z umowy bez żadnych konsekwencji pieniężnych, pod warunkiem że np. karta jest nowa albo spłacona.
kokoon / 82.160.140.* / 2016-11-15 21:51
Nie no ręce opadają jak to wszystko czytam. Mieć problem z tak prostą czynnością jak rezygnacja z karty kredytowej. Nie rozumie też tego panicznego lęku przed tą kartą. Sam posiadam takową już nawet nie pamietam od kiedy i nigdy, powtórzę nigdy nie zapłaciłem grosza odsetek ani żadnej innej opłaty. Ale tak jak już ktoś wczesniej wspomniał trzeba umieć się nią posługiwać. Wypowiedzieć ją można podczas zwykłej rozmowy z konsultantem lub online poprzez zalogowanie na stronie banku. Takie to proste. Oczywiscie bez wcześniejszych długów które trzeba najpierw spłacić.
eliczka / 2014-08-14 18:26
Też miałam z nimi przejścia. Dlatego teraz sto razy czytam umowę i opinie o czymś.
bythomas1 / 84.176.141.* / 2015-03-08 02:17
A ja się na nich nadziałem w BP a miały być tylko punkty payback! Nic nie podpisywać i nie dawać nikomu dowodów !!!!!!!!!!!!!!!!!
900 / 80.50.149.* / 2014-08-14 16:58
Witam wszystkich "zadowolonych" z umiejętnego wprowadzenia w pułapkę przez tego typu przedstawicieli-naciągaczy a tym samym oszustów. Mnie natomiast dopadła miła pani pod wrocławskim zoo jakieś 3tyg. temu. Po 1sze zrobiła mnie w balona mówiąc już na samym początku że podpisanie rzekomej 'niezobowiązującej' wstępnej umowy gwarantuje automatycznie darmowe wejście w tym dniu. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca i owy bilet musiałem kupić. Ale to już szczegół. Ale po 2-e i najważniejsze zapewniała że wniosek ten nie wiąże się w żaden sposób z całkowitą zgodą i doprowadzeniu transakcji to skutku z ową kartą włącznie. Tylko że przyjdzie mi najpierw propozycja drogą pocztową a później zostaje już tylko uzgodnienie umowy na TAK bądź NIE drogą telefoniczną z przedstawicielem. I że w każdej chwili mogę zadzwonić na podany numer infolinii i podanie swojej ostatecznej decyzji. Bzdura!!! Fakt, 1szy kontakt nastąpił drogą korespondencji z tym że w środku koperty była już owa karta gotowa do użycia. A po następnych kilku dniach przyszedł ten 'wstępny' wniosek umowy na którym złożyłem parafkę tamtego dnia i który jednoznacznie oznaczał że ta umowa już po prostu weszła automatycznie w życie. Na te podane numery tel. na infolinię oraz te pozostałe do siedziby w War-wie nie połączymy się z żadnym konsultantem. Można tam tylko wybrać dwie opcję; 1.Aktywować kartę do konta, 2.Aktywować kartę kredytową. No i jeszcze 3 opcję, czyli się rozłączyć;-) Rozmowa z konsultantem działa tylko w jedną stronę-czyli oni do nas. Ktoś na forum z jednych form radzi złożyć rezygnację drogą elektroniczną. Tylko na ich stronie nie można zrobić kompletnie nic dopóki się tam nie zarejestrujemy. A przy niej z kolei wymagane jest podanie nr. karty oraz kodu PIN. A ja jej jeszcze nie aktywowałem oraz nie nadawałem pin-u ponieważ nie mam takiego zamiaru!!! Mam nadzieję że nie będą naliczane żadne odsetki w przypadku nawet jeśli w ogóle się jej nie użyje. I liczę że wreszcie ktoś się pofatyguje do mnie zadzwonić i będę miał wtedy okazję się z tego definitywnie wyplątać. Moja opinia; JEDEN WIELKI PRZEKRĘT I BEZCZELNE OSZUSTWO!!! Wniosek; NIGDY WIĘCEJ NIE TRACIĆ NAWET SEKUNDY CZASU ABY ZAMIENIĆ Z TEGO TYPU NACIĄGACZAMI CHOĆBY JEDNEGO SŁOWA TYLKO ODEPCHNĄĆ RĘKĄ I IŚĆ DALEJ W SWOJĄ STRONĘ!!! A chcąc nabyć taką kartę lub podjąć jakąś choćby niewielką gotówkę radził bym założyć konto w pewnych dwóch przodujących na rynku bankach(wiadomo jakich) i tam wszystko odbędzie się jawnie, prawnie i świadomie kiedy się na to zdecydujemy i uzyskamy tam informacje dosłownie na każdy choćby maleńki drobiazg dotyczący danej sprawy. BYLE BY TYLKO OMIJAĆ NACIĄGACZY!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam.
Maro54321 / 5.173.169.* / 2014-02-21 07:15
Pierwsza karte u nich oddalem (rezygnacja zlozona zgodnie z regulaminem) jak nie chcieli negocjowac oplat. Wszystko bylo OK. Po kilku latach znowu zalozylem nowa -Mastercard. Jestem zadowolony. Oplaty za oplaty rachunkow O zl. Po negocjacjach nie mam zadnych oplat za prowadzenie. Nie place ubezpieczenia-ale to moje ryzyko. Splacam regularnie. Do tego mam male bonusy (tel kom w Play praktycznie za free). Jak beda brykac to znowu zrezygnuje. NIE JESTEM PRACOWNIKIEM BANKU !!
anonnn / 195.85.230.* / 2014-01-09 14:11
W placówce złożyć wniosek o zamknięcie karty.
Ubi87 / 83.0.153.* / 2013-11-23 11:07
Również odradzam... W moim przypadku po dyspozycji zamknięcia konta... półtorej miesiąca temu, dalej zostały naliczone opłaty na posiadanie karty, która powinna być dawno temu nieaktywna. Najlepsze jest to ,że chcą bym te pieniądze im wpłacił ; ) Maaasakra. Syf , burdel ... najgorszy bank z jakim się spotkałem do tej pory.
Java / 89.231.249.* / 2013-07-31 02:49
ja jeszcze nie aktywowałem kartę i cały czas do mnie dzwonią gdzie mogę z tego zrezygnować na internecie czy muszę do nich przyjść ?
dekator / 83.6.74.* / 2016-03-01 18:22
skoro nie aktywowałeś to nie mogą ci naliczać opłat. Czekaj na ich ruch . Jak się odezwą to powiedz ze nie jesteś zainteresowany i oni cię sami pokieruja.
citygłupek / 94.154.16.* / 2017-02-09 10:11
ważność mojej karty kończy się w lutym 2017 .Nową już otrzymałem ale nie aktywowałem.Czy mogą dalej naliczać opłaty?Nie mam żadnych zadłużeń.
szklarek / 2017-02-09 20:38
TAK. Karta kredytowa (czy zresztą debetowa też) to nie tylko kawałek plastiku, ale usługa. Plastik jest tylko technicznym elementem jej realizowania. Koniec ważności karty nie oznacza końca usługi. Usługę trzeba wypowiedzieć, żeby uniknąć opłat od dnia rozwiązania umowy/zaprzestania świadczenia usługi.
ewa555 / 46.76.24.* / 2012-10-02 09:39
Powiem wam, że ten citi bank to niezła ściema. Ja właśnie jestem w trakcie rezygnacji i już mam takie nerwy na nich. Oczywiście kilkakrotnie zastrzegałam kartę a oni nadal mi pobierali opłatę za nią. spłaciłam zadłużenie i rezygnuje z tego śmiecia... nie polecam tej karty bo opłaty zjadają. w BIKu co chwilkę byłam bo spóźnienie trzy dni z zapłatą już wysyłają listy za które oczywiscie trzeba zapłacić i wydzwaniają co chwilkę. oczywiście jak przy ludziach można przez telefon im się tłumaczyć??? porażka ten bank :(
pomocy_bank / 87.116.219.* / 2012-08-14 20:29
Mam taki sam problem mily pan naopowiadal bajek o bezplatnosci takiej karty, ktorej notabene nie aktywowalam ale po kilku miesiacach telefon "jest nam pani dluzna juz 8zl", kiedy probuje poinformowac ze konsultant wprowadzil mnie w blad zostaje przekierowana do "doradcy", ktory nie odbiera. Pomocy!! Co mam zrobic jak zrezygnowac z karty i przelac im te pieniadze zeby mi dali w koncu spokoj?
VIVAA / 89.76.220.* / 2010-11-23 00:30
Mając komputer wystarczy poczytać Regulamin Kart Kredytowych na stronie Citybanku - Rozdział XIII paragraf 20 pt. Rozwiązanie umowy.
Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia poprzez:
a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy w Oddziale Banku;
b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres Banku, podpisanego zgodnie ze wzorem
podpisu Klienta, złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności złożonego oświadczenia
Bank zastrzega sobie prawo do jego telefonicznego potwierdzenia; Bank nie ponosi odpowiedzialności
za szkody wynikłe w związku ze złożeniem oświadczenia o wypowiedzeniu, podpisanego niezgodnie
ze wzorem podpisu lub brakiem możliwości telefonicznego potwierdzenia jego autentyczności;
c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu w CitiPhone, po przeprowadzonej weryfikacji;
d) złożenia wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej Citibank Online.
BEWA / 83.18.101.* / 2013-12-30 14:56
Wobec tylu niepochlebnych komentarzy - co na to odpowiednie służby kontroli bankowej i prokuratury? Czy te skargi to głos wołającego na puszczy?
SAIODJSAOIFHSA / 208.51.23.* / 2010-11-22 15:26
Mam kartę Citi od 2002. Wiedziałem co podpisuję i nie mam problemów -- Żadnych.
Ubezpieczenie za 6,5 jest super i juz raz skorzystałem. Lot, na który kupiłem bilety nie odbył się tego dnia...przełożony na rano. Bank zafundował mi hotel w ramach tego ubezpieczenia.
Saldo spłacam w całości i nie mam problemów z dodatkowymi kosztami. Jeżeli kartę ma się dłużej niż rok, wszystkie opłaty można negocjować.
henryrtv / 178.213.167.* / 2015-07-02 19:59
Jak używasz i spłacasz przez kilka lat wszystko jest OK. Ale postanowiłem zamknąć kartę droga przez mękę nie do zamknięcia wszyscy obiecują a jednocześnie naliczają opłaty ja spłacam naliczają następne spłacam i tak czas leci. Może kiedisi zamkną.
jaro99500 / 46.113.30.* / 2012-07-11 22:12
chyba pracujesz w city banku ,ja mam karte której nie moge spłacić od 3 lat , bank nie idzie na zadne ustępstwa , dlatego w taką bajkę jaką napisałeś/aś napewno nie uwieże , ps. jeszcze zatankowali Ci samochód do pełna ......
Aga326 / 188.246.142.* / 2013-11-08 10:16
Człowieku, dodatkowo płatne ubezpieczenie ma takie zalety. Ja miałam odszkodowanie za spóźniony bagaż :) Problem Citi leży w tym, że karty wydawane są za darmo (w innych bankach za wydanie karty trzeba zapłacić) i ludzie na standach je wciskają jako karty rabatowe np. - moja koleżanka się na to nabrała, bo NIE PRZECZYTAŁA WNIOSKU. Ja kartę mam od 2 lat tylko, ale chwalę sobie, bo po prostu korzystam z rabatów :)
ww33 / 145.237.71.* / 2010-10-22 14:19
Ten sam problem. Na poczatku miła pani: "nic nie kosztuje, darmowe przelewy, wszystko za damo"
Potem na wyciągu w razie zrobienie przynajmniej jednej transakcji w miesiącu banka nalicza ubezpieczenie 6,50 i jaką płatę kilkadziesiąt groszy.
Jak nie ma żadnej transakcji w miesiącu to nie ma ubezpieczenia.
W umowie wyraźnie pisze, że ubezpieczenie karty następuje na podstawie umowy, a my w umowie nie zgadzaliśmy się na ubezpieczenie.
Infolinia, to tylko zmyłka, kilkanaście razy po dwadzieścia parę minut wysłuchiwania melodyjek.

Rada jest tylko jedna, w żaden sposób nie używać tej karty, może po roku się odczepią.

City oszukuje. Te 6,50 to jest dużo, takie niby małe opłaty wyciągają z człowieka mnóstwo kasy. Niech oni mi dają co miesiąc 6,50! Ja nie prosiłem o kartę City, przedstawiciel nas "umęczył".
tutipila / 77.45.9.* / 2011-05-12 19:38
Niestety, nie odczepią się.
We wrześniu złożyłem wniosek o wyrejestrowanie karty wydanej w 2001 roku.
Karta nigdy nie była używana, ale w BIK widniałem jako dłużnik.
Z tego powodu miałem ograniczenie w pozyskaniu kredytu hipotecznego w innym banku.
Po tym piśmie rozdzwoniły się telefony, sypią listy i SMSy.
Jednym słowem załamka, jeste nękany i rozważam drogę Sądową,
kamil123345 / 94.75.121.* / 2011-03-17 21:49
bo chciałbyś wszystko za free w życiu i nie myślisz ,że biorąc kredyt i spłacając jesteś zaufanym klientem i łatwiej ci potem wziąć pożyczkę na mieszkanie - Ale ty jak widać jestes typowym dusigroszem z prowincji - szkoda mi cie
tutipila / 77.45.9.* / 2011-05-12 19:40
A próbowałeś zaciągnąć kredyt Hipoteczny mając Kartę Kredytową
davia / 2010-12-09 13:12

Ja nie prosiłem o kartę City, przedstawiciel nas
"umęczył".

Hahaha - torturami zmusił Cię do podpisania umowy???
PosiadaczkaKartyMC / 178.43.159.* / 2014-09-24 13:49
Ludzie trzeba słuchać co mówi przedstawiciel. Nie bać się zadawać nawet głupich pytań. Najważniejsze jednak by czytać co się podpisuje! Poza tym jeśli pożyczasz to chyba jasne, że musisz oddać!
pfd / 89.74.129.* / 2010-11-20 13:59
masz racje, nie splacaj nic bo niby po co, niech ci sie ciagle nalicza po 6,50 a potem bedziesz płakac ze cie podsumowali i nie wiesz za co. po pierwsze trzeba czytac co sie podpisuje to pierwsza rada. Druga to taka wystarczy zadzwonic i poprosic o odlaczenie tego ubezpieczenia.

Jak sie nie prosiles a masz to chyba brak ci asertywnosci, i zamiast wypisywac glupoty w necie jeszcze raz radze zadzwonic na infolinie, oni nie gryza
Ewelinka34m / 195.187.79.* / 2010-09-14 15:28
oceń ten bank:

http://ocena-banku.blogspot.com
kozel111 / 2010-02-17 12:04
moj kolega tez mial przejscia z karta z citi, to dopiero przekreciarze
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: