Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Jaka forma opodatkowania - Firma Webdesignerska (Robiaca Strony WWW)

Jaka forma opodatkowania - Firma Webdesignerska (Robiaca Strony WWW)

skomentuj
Narhir / 79.191.149.* / 2009-04-04 17:45
Jaka forma opodatkowania - Firma Webdesignerska (Robiaca Strony WWW)

Witam serdecznie,

z dniem pierwszego maja planuje otworzyc firme Web Designerska, czyli firme zajmujaca sie tworzeniem stron internetowych, ale nie tylko rowniez materialow graficznych logotypow, wizytowek, plakatow itp itd

firma bedzie miala glownie klientow z USA, Australi, Nowej Zelandi, jak i rowniez z Niemiec, Angli, Holandi.. z Polski czasami tez ale raczej bardzo zadko

I raczej napewno dosc szybko przekrocze ten prog i bede poprostu podatnikiem vat ale za export uslug typu projektowanie stron internetowej do usa czy australi jest 0% ale jak jest z krajami wspolnoty ? czy tez uni europejskiej nie wiem jak to sie mowi poprawnie ? pytalem sie 3 roznych osob ktore maja biura rachunkowe i zazwyczaj kazda osoba mowi co innego troche mnie to przeraza

nie jestem pewien tez pod jakie PKD moja dzialalnosc bedzie podlegala.. jakby mogl mi ktos napisac doradzic to bylbym bardzo wdzieczny

Firme bede prowadzil u siebie w domu, przeprowadzam adaptacje poddasza i tam bedzie sie miescila siedziba firmy praktycznie nie bede mial ZADNYCH kosztow jedynie

Wiekszosc zapalt za projekty bede otrzymal poprzez "PayPal'a" I tez nie bede wiedzial dokonca jak to ksiegowac i kiedy ktos moze sie na tym zna? ;/

I teraz najwazniejsze pytanie... jaka forme opodatkowania powiniennem wybrac ? najbardziej by sie chyba mi kalkulowal ryczalt.. bo nie bede mial raczej zadnych kosztow ale czy moge ? jedno biuro powiedzialo ze tak drugie ze nie..

Licze na wasza pomoc, doradzcie ! ja juz glupi jestem

Pozdrawiam
skomentuj

Najnowsze wpisy