Forum Forum inwestycyjneFundusze

Jaki fundusz gwarantuje ok 20%

Jaki fundusz gwarantuje ok 20%

paul1234 / 194.165.54.* / 2007-03-06 07:43
Witam, mam do zainwestowania 100 tys zł, jestem troche laikiem wśród funduszy, powiedcie mi czy jest jakiś fundusz inwestycyjny stabilnego wzrostu czy jakiś inny co zagwarantuje mi ze te 20% będe miał po roku? W jaki fundusz najlepiej wsadzić te 100 tys zł?Myśle o PKO Pioneer, BPH, Kredyt Bank
Wyświetlaj:
moniae / 2007-03-22 17:13 / portfel
ja radziłabym Ci fundusze tzw. parasolowe, gdzie możesz dokonywać konwersji jednostek bez dodatkowych kosztów, mi tego nikt nie powiedział zarobiłam na konwersji, ale mniej niż mogłabym, ja obecnie zainwestowałam f. zrównoważony ING budownictwo..., ponieważ w tym roku akcje tych firm mają sporo zarabiać, a mam za mało pięniędzy, żeby wchodzić z nimi na giełdę i móc obracać, za pośrednictwem brokera za mało, sama nie znam się na tym. Temu osobiście preferuję fundusze, ponieważ to inni, którzy się znają inwestują na giełdzie i mogą pozwolić sobie na większą dywersyfikację. Pamiętaj o jednym fundusze działają z pewnym opóźnieniem, zlecasz dzisiaj zakup czy sprzedaż, a tak faktycznie Twoje jednostki uczestnicta zastaną zakupione lub sprzedane, dobrze jak dnia następnego. Ale żeby zarobić 20%, to jednak musisz podjąć jakieś ryzyko, i podzielić kwotę na różne formy oszczędzania. Ja opróćz tego zdecydowałam się jeszcze na plan systematycznego oszczędzania dynamiczny w BPH, naprawdę tego teraz jest sporo różne banki mają różne oferty, tak samo fundusze. Jeśli zastanawiasz się nad giełdą to mogę Ci powiedzieć co mi powiedział znajomy: "pieniądze. które inwestujesz na giełdzie, musi Ciebie być stać je stracić, możesz wygrać, ale możesz przegrać"
gdama / 2007-03-12 11:16
ja też mam duża kwote( 60.000 zł.) nie wiem co z nią zrobić.
DODOS / 2007-03-12 10:44
możesz skontaktować sie ze mna, chciałbym porozmawiać z TOBĄ jzpm@wp.pl
jertom / 2007-03-07 13:37 / portfel / Bywalec forum
WITAM