Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

jakie macie osiągi na giełdzie wirtualnej??

jakie macie osiągi na giełdzie wirtualnej??

hubcio_k / 2007-09-21 14:57
od tygodnia inwestuję wirtualnie,nie mam spadków,ale mój zysk jest powolny,mój portfel składa się głównie ze spółek bankowych,większych,co doradzacie,jak zdywersyfikować portfel tak aby zyski były szybsze,nie znając zbytnio zasad analizy technicznej.Lubię inwestować długoterminowo bo krótko jakoś mi nie wychodzi,wszystko zżerają prowizje.Proszę o rady
Wyświetlaj:
aaro76 / 81.190.245.* / 2007-09-24 08:34
radze 1 rok inwestować ok 10.000, zł , oczywiście dywersyfikuj swoje inwestycje.
Ja gram od kilku lat i nauczyłem się ( zresztą przwie każda lektura inw. tak radzi ) kupuj gdy spada sprzedawaj gdy mocno urosło, nie kupuj na górkach.
I nie licz że gra wirtualna to to samo co rzeczywiste inwestowanie ( stres to prawdziwa szkoła ) ale po klkuanast miesiącach przyjdą efekty ( tylko czy będziesz miał czas bo wg . mnie i nie tylko czasy łatwych pieniędzy na giełdzie się skończyły.
Powodzenia
cnekkk / 83.9.198.* / 2007-09-23 14:09
ja grając na wirtualu korzystam jedynie z tej tabelki
http://www.margin-call.net/statystyki/wskazniki-spolek.php
a konkretnie z C/WK i nic mi nie jest poza tym wskaźnikiem potrzebne

ps. ktoś ma akcje ECARD C/WK = 54,07 :)))) czyli 54-krotne przewartościowanie
ecart / 149.254.200.* / 2007-10-01 17:25
ja mam Ecard. dobra spolka, naprawde dobra, wszyscy kupuja przez ecard teraz ,jeszcze pokaze co potrafi...
przewodnick / 2007-09-23 18:59 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Moim zdaniem korzystanie tylko z C/WK jest błędne. Równie ważne są C/Z, prognozy itp.
ZZZZZZC / 83.26.160.* / 2007-09-21 23:31

jak zdywersyfikować portfel
tak aby zyski były szybsze,nie znając zbytnio zasad analizy technicznej


W tym wypadku proponuje zakryć oczy i metodą 'na lotto', moze akurat sie trafi dobra spółka.



Lubię inwestować
długoterminowo


Ale zyski chciałby mieć szybko...