Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Jakie spółki na początek?

Jakie spółki na początek?

(L)ookson / 195.225.121.* / 2007-07-19 00:12
Witam!

Od jakiegoś czasu interesuje się inwestowaniem zarobionych pieniędzy, a nie tylko wydawaniem ich. Niedługo będę posiadał ok. 40k i chciałbym te pieniążki trochę pomnożyć. Jako, że nie mam dużego doświadczenia na początek planuje wsadzić 3/4 z tego w jakiś TFI akcji i na dzień dzisiejszy zastanawiam się nad Legiem. Za resztę kasy czyli ok 10k chciałbym powalczyć coś na giełdzie. Na razie stoję z boku i przyglądam się kilku wybranym spółkom na giełdzie miedzy innymi ELEKTROTIM, SWARZĘDZ itd. Prosiłbym o podanie kilku spółek, które waszym zdaniem są ciekawe przynajmniej żeby na jakiś czas bliżej im się przyjrzeć. Oczywiście nie kupie od razu tego co mi wypiszecie itp jednak chciałbym korzystając z waszej wiedzy przyjrzeć się kilku przez jakiś czas i ewentualnie w późniejszym terminie zainwestować. Jakieś porady na początek? Lega planuje zakupić z SFI mBanku, a akcjami obracać przy wykorzystaniu eMaklera.
Wyświetlaj:
ArekNY / 2007-07-20 02:58
Wybierz cos pewnego, cos co bedzie ci przynosilo systematyczny zysk przez wiele lat . Wiekszosc szuka dwu cyfrowych wzrostow wywindowanych w pare dni ...(roznie sie to konczy) lub staraja sie nasladowac poczynania "znanych nazwisk powtarzajacych sie w swiecie GPW "- oczywiscie, ze po zajeciu pozycji beda rozglasniac, ze "weszli" w dany walor , jednak gdy "tlum" sie dowiaduje , ze z niego wyszedl jest czesto za pozno. Ja szukalbym stabilnej pewnej inwestycji. Postawilbym na PBG - ostatnio wskoczyla do WIG-u 20. Przejela pakiet kontrolny Hydrobudowy, jest najwieksza polska spolka zajmujaca sie ochrona srodowiska...
Czy dzis i co wazniejsze jutro bedzie brakowalo na to zapotrzebowania? Zreszta wejdz na stronke tej firmy i zobacz sam czym sie zajmuja.. gaz, ropa, ,kopalnie , developerka itd itd....