Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Jelcz wczoraj i dziś. Zobacz, co teraz wyjeżdża z podwrocławskiej fabryki

Jelcz wczoraj i dziś. Zobacz, co teraz wyjeżdża z podwrocławskiej fabryki

skomentuj
Wyświetlaj:
kojott69 / 62.133.135.* / 2016-08-05 22:30
Bo to nie ma być ładne,a praktyczne i chodzi o to by jak najmniej było refleksów świetlnych odbijanych przez szyby.
Teraz rozumiesz dlaczego tak,a nie inaczej?
babcia iwona / 109.173.158.* / 2016-08-05 21:16
Jakieś dziwne te najnowsze autobusy z Jelcza. - taka mała kabina, no i bardzo wysoko trzeba wchodzić, nie każdy da radę. Nawet do słynnego ogórka wsiadało się łatwiej i jeszcze te kolory takie jakieś smutne - zielono-brązowo-szaro-bure.
ex zołnierzyk / 95.49.236.* / 2016-04-02 07:45
Te kabiny w wojskowych samochodach to ktoś bez gustu projektował. Jak mozna pionowa szybę montować z przodu szoferki?
stary drajwer / 195.191.162.* / 2018-10-01 18:48
A jakie byś ty zaprojektował wypukłe to jest pojazd wojskowy a nie limuzyna
stary drajwer / 195.191.162.* / 2018-10-01 18:27
A jakie byś ty zaprojektował wypukłe to jest pojazd wojskowy a nie limuzyna
pasażer nie na gapę. / 95.49.236.* / 2016-04-02 07:44
Prymus był bardzo wygodnym dla pasażera autobusem. Duzo miejsca dla nóg pasażera, wygodne fotele. jechalem nim z przyjemnością.
MarcinP / 185.26.182.* / 2015-11-11 20:11
T120 Prymus był moim ulubionym gdy jeździłem na studia w końcu lat 90 i na początku lat 2000. Jeden z najfajniejszych autobusów, naprawdę wygodny. Przy nim Autosany H110 to była tandeta. Na Jelcza się czekało!
cvcv / 89.68.7.* / 2015-11-08 00:37
co za śmieciowe wspomnienie
a gdzie klasyczna ciężarówka jelcza?

k**** dno
włozdimierz / 94.254.129.* / 2015-11-07 09:20
Moze da sie uratować jelcza , który jednak dalej produkuje. Mam nadzieję, ze nowy MON nie będzie zachowywał sie tak jak Siemoniak , który dobił polskie zakłady zbrojeniowe, satwiajac na konstrukcje z Izraela czy USA. Szkoda, że nikt nie chce ratować Autosana. Mozna byłoby ulokować tam produkcje nadwozi specjalnych dla wojska . Wojsko mogłoby kupić partie autobusów sztabowych itp., co kiedys robiło. Ale to jest w gestii rzadu a ten stary miał takie rzeczy w największym powazaniu. Pan minister Siemoniak zapomniał, ze zdolności obronne kraju to tez przemysł produkujący na rzecz wojska.
AntyPiS / 82.46.130.* / 2015-11-07 13:53
Siemoniak o niczym nie zapomnial - wymienione przez ciebie zaklady to biedota, pozbawiona kapitalu na badania nad innowacyjnoscia i wdrazaniem najnowszych technologii. Jesli armia polska ma byc konkurencyjna na polu walki, musi dysponowac tym, co dzis robi swiat - a nie eksponatami muzealnymi! Tu trzeba jeszcze wielu lat, zanim cokolwiek sie zmieni. Bo to nie zwiazkowcy, urzedasy i politycy buduja bogatcwo kraju, ale przedsiebiorcy i kapital. I najwyzszy czas wreszcie zaczac to rozumiec !!!!
Trassss / 109.241.133.* / 2015-11-06 16:59
Zapomniałbym dodać że to komunista Sobiesław Zasada zabił Polski przemysł motoryzacyjny i kolejowy. Podziękujmy mu :)
Grześ1126 / 31.60.101.* / 2020-12-27 02:26
Dokładnie kolego masz rację rozłożył zakłady na łopatki tak tą jego pomóc wyglądała.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
lord c / 193.34.3.* / 2015-11-06 23:00
Zgadza się, Zasada czego się nie dotknął to spartolił. Pytanie czy robił to celowo, czy po prostu taki z niego nieudacznik.
Trassss / 109.241.133.* / 2015-11-06 16:57
Redaktorze JELCZ nie istnieje na chwilę obecną. Hala i biurowiec zostały wyburzone. Istnieje tylko mała hala montażowa na potrzeby Wojska Polskiego. Autosan przeżywa to samo.
dolnoślązak / 91.212.242.* / 2015-11-06 13:21
Nie napisali o tym, że zlikwidowano cywilną część fabryki, a hale oddano na złom. A co się stało z Autosanem za czasów PO??? Ile ludzi zwolniono? Pytam się???
pawell32 / 94.40.65.* / 2015-11-06 08:45
Nie wiem co TO ZA ANALFABETA PISAŁ !!! Autobus niskowejściowy ?????
NISKOPODŁOGOWY
PROFESORjPOLSKIEGO / 123.3.190.* / 2015-11-06 12:08
Jedno i drugie okreslenie jest poprawne!!!
oława / 78.8.11.* / 2015-11-06 08:07
Jelcz produkował też różnego rodzaju udane ciężarówki, a tu ani słowa o tym.
Nie ważne / 78.8.104.* / 2015-11-05 20:12
Ten pierwszy "ogórek" to skoda w ramach współpracy i przyjaźni komun..analnej. Ten drugi to słynna sprawa z zakomuniszałym Berlietem. Aktywność czerwono myślących sięgała aż tam, by Berliet nie upadł, Jelcz kupił licencję, dumnie nazywając ją na aktywach partyjnych "swoją"... i mianując te autobusy jelczańskim logo. Dalej to już lepiej. Ruszyło biuro projektowe, wykorzystując dobre, sprawdzone podzespoły- głównie MAN. I niech tak zostanie i dalej się rozwija.
do początku nowsze
1 2
skomentuj

Najnowsze wpisy