Forum Forum inwestycyjneFundusze

Jestem amatorką, proszę pomóżcie czy robie dobrze

Jestem amatorką, proszę pomóżcie czy robie dobrze

Doriska / 87.105.19.* / 2007-07-24 15:29
Sprzedałam swoj samochod i wrzucialam wszystko na fundusze. 10.000 na ARKA Akcji, oraz 9.000 na Arke - Zrównoważony. Chce to trzymać równy rok, zeby kupic lepsze autko. Czy myslicie ze moge stracic te pieniadze?? Myslalam jeszcze o zamianie na PKO CS Akcji?? Jaki fundusz przyniesie mi zysk po roku oprocz Arki?? Moze jakiś fachowiec udzieli porady na emaila
Wyświetlaj:
aigman1 / 2008-09-28 16:08
Ciekawe czy po roku udało się kupić "lepsze" autko?
inny. / 194.106.193.* / 2008-09-28 17:48
Jak się czyta taki wątki sprzed roku , to teraz śmiac sie chce, zwłaszcza rady forumowiczów, by przerzuciła na mocno reklamowana w tedy Arkę Europy śr. wsch, która spadała chyba mocniej niż arka zwykła, bo tam bessa zawitała o 2 miechy później niż do Polski.
Zeus52 / 2008-09-28 19:15 / 10-sięciotysiącznik na forum
Ale zobacz posty TaSa i corteza,a także sebastiana...niesamowite,jak na tamten czas wyczucie sytuacji...szkoda,że niewielu słuchało w tedy ich rad.
Pilsener / 2008-09-28 20:27 / Sofciarski Cyklinator Parkietów
Dokładnie - przecież ta góra musiała się zawalić, sporo osób wyniosło się z forum od tego czasu :)
Ja żałuję, że nie sprzedałem wtedy całych akcji - zostało mi 40%, potem 20 - chciwość mnie zabolała - jestem teraz prawie minus 7% na polskim portfelu (licząc od wakacyjnych szczytów). Byłoby mniej, gdyby nie początkowe kiepskie wyniki Uni95% i Alianz'a Aktywnej Alokacji - zakładałem, że będą sobie lepiej radzić na spadkach (niestety nie było wcześniej spadków, więc trudno mi było ocenić - przewidywałem spadki stąd takie fundusze), bardzo dobrze natomiast spisał się Skarbiec Ochrony Kapitału. Rozczarowały obligacje - co prawda zacząłem przewalać na lokaty jak tylko RPP zaczęła podnosić stopy, ale swoje dostały. O akcjach lepiej nie mówić :)