Forum Forum inwestycyjneFundusze

jestem zmartwiony spadkami

jestem zmartwiony spadkami

jeppetto1 / 2007-11-19 15:48
W tym roku zainwestowałem ok. 50000zł w fundusz CU Polskich Akcji. Jestem bardzo zaniepokojony spadkami jestem w tej chwili pod kreską i nie wiem co mam robić czy czekać dalej czy sie wycofać zanim będzie jeszcze gorzej, jestem laikiem w tych sprawach.Czy ktoś może mi coś poradzić, jakie są prognozy. Każda opinia jest dla mnie cenna. Z góry dziękuje!!!
Wyświetlaj:
LdN / 2007-12-03 22:17 / Bywalec forum
Jeśli do teraz nie sprzedałeś to chyba już dużo gorzej nie będzie (aczkolwiek należy liczyć się jeszcze ze spadkami). Ja wyprzedałem się całkowicie na początku spadków, a tydzień temu kontrolnie wrzuciłem nieco grosza w fundusze (i póki co wygląda to zachęcająco).
Aster1 / 83.24.218.* / 2007-12-03 21:23
10 dni temu przekonwertowałem z CU Akcji na Ochrony kapitału, dziś dałem zlecenie na odkupienie wszystkiego. Lokaty wydają się jakimś wyjściem dopóki sytuacja się nie wyklaruje. Zrobisz jak uważasz, masz jedną opinię więcej.
Optymista:) / 83.18.60.* / 2007-11-28 21:31
Teraz należy czekać na wzrosty. Głowa do góry. Obejrzyj wykresy ceny funduszu z ostatnich kilku lat. http://www.money.pl/fundusze/wykresy/
andy_doskonaly / 83.16.87.* / 2007-11-23 14:02
HYM - dziś przeniosłem środki w ramach potfela na gwarantowany bo dostałem sygnał od swojego doradcy, że nie zapowiada się ciekawie :(
dario33 / 89.229.6.* / 2007-12-03 20:23
moja rada to nie sluchac doradcow. Z mojego doswiadczenia wynika ze w momencie w ktorym wszyscy panikuja to czas ktory nalezy cierpliwie przeczekac. Fundusze czy to akcji czy mniej ryzykowne sa nastawione na dluzszy czas i w tym czasie nalezy spodziewac sie zyskow. Pytanie zasadnicze to czy to co sie dzialo na gieldzie w ostatnim czasie to korekta czy poczatki bessy?
stekko / 87.205.219.* / 2007-11-22 21:22