K2INTERNT

Money.pl / 2009-11-13 22:57
Komentarze do spółki: K2INTERNT.
Wyświetlaj:
wcpm1 / 185.153.35.* / 2021-05-14 16:52
Grupa K2 szacuje rezultaty pierwszego kwartału 2021 roku

Zgodnie z opublikowanym raportem giełdowym, Grupa K2 zanotowała szacunkowo w pierwszym kwartale 2021 roku wzrost przychodów ze sprzedaży usług o 19% rdr, do 33,2 mln zł, co pozwoliło wypracować jej 3,3 mln zł wyniku EBITDA i 1,6 mln zł zysku operacyjnego. Oznacza to wzrosty wyników pomimo wysokiej bazy porównawczej – w pierwszym kwartale 2020 roku wynik operacyjny wzrósł o prawie 1,8 mln zł, a wynik EBITDA był dwa razy wyższy w ujęciu rok do roku.

– Szacunkowe wyniki pierwszego kwartału 2021 roku są dla nas powodem do satysfakcji. Bardzo pozytywnie oceniamy rezultaty, jakie wypracował segment rozwiązań software dla biznesu (Fabrity), a jednocześnie pozostałe obszary zanotowały wyniki zbliżone do oczekiwanych – wskazuje Paweł Wujec, prezes K2 Holding.

http://pandl.pl/grupa-k2-szacuje-rezultaty-pierwszego-kwartalu-2021-roku/
wcpm1 / 206.252.253.* / 2021-03-23 15:22
K2BOTS URUCHAMIA ROZWIĄZANIE PERFECTBOT DO AUTOMATYZACJI OBSŁUGI KLIENTA W RETAIL & ECOMMERCE
PerfectBot od K2Bots pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online. Prawidłowo obsługuje 200 najczęstszych problemów klientów.

Wybrane dane finansowe:
Konwersacyjna sztuczna inteligencja, na której opiera się PerfectBot, to efekt 4 lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu chatbotów i zautomatyzowania 2 milionów rozmów dla m.in. takich firm jak IKEA czy LPP.

PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.

PerfectBot pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online - tak jak w LPP, gdzie PerfectBot działa jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70 proc. spraw, bez angażowania człowieka. Można go przetestować pod adresem www.PerfectBot.ai, gdzie dostępny jest również cennik, kalkulator oszczędności oraz opis prostego procesu wdrożenia rozwiązania.

– Do tej pory wybór chatbota sprowadzał się do dylematu: albo głupi bot, za to szybko wdrożony, albo mądry, któremu trzeba poświęcić wiele miesięcy treningu i optymalizacji. Od zawsze naszą ambicją było tworzyć chatboty, które udzielają najwięcej perfekcyjnych odpowiedzi i tym samym nie frustrują użytkowników. Teraz, w wybranych segmentach Retail & Ecommerce, jesteśmy w stanie uruchamiać mądre chatboty też szybko. – komentuje Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.

Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada przyśpieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Na początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowopowstałej spółki K2Bots.ai Sp. z o. o., w której współudziałowcami są czterej założyciele – Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Artur Kończyński i Maciej Maliszewski.

https://www.k2.pl/inwestorzy/prezentacje/K2Bots_uruchamia_PerfectBot_do_automatyzacji_obslugi_klienta.html
wcpm1 / 206.252.253.* / 2021-03-23 15:20
AGENCJA K2 PRZECHODZI REBRANDING I ZMIENIA NAZWĘ NA K2 CREATE
Agencja K2, będąca częścią Grupy K2, po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.

Rebranding oraz zmiana nazwy są wynikiem nowej strategii przyjętej przez agencję, która przez ostatnie lata intensywnie zmieniała się i ewoluowała, dostosowując do potrzeb rynku.

Dziś do głównych obszarów kompetencyjnych K2 Create należą analiza i strategia marki, tworzenie idei, projektowanie zintegrowanych kampanii marketingowych oraz komunikacja ATL, digital i social media.

Zgodnie z nową wizją, K2 Create skupi się na tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei przy pomocy nowoczesnych kanałów komunikacji i rozwiązań technologicznych.

– Pandemia zmieniła większość procesów pracy agencji i formułę naszej współpracy z Klientami. Świetnie nam się pracuje w sposób zwinny, kojarzony bardziej z kulturą startupu, aniżeli korporacją. Historia Agencji K2 i dziedzictwo naszej marki dowodzą, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, która w naturalny sposób potrafi skutecznie łączyć marketingowy ogień z wodą. Czyli kreację dużych idei komunikacyjnych z kreowaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać. Staramy się codziennie przekraczać oczekiwania naszych klientów – działając zwinniej, szybciej, bardziej elastycznie niż inni. Ale sprawność operacyjna nie miałaby znaczenia bez umiejętności tworzenia. Einstein mówił, że kreatywność to inteligencja, która lubi się bawić. Chcemy, żeby takie właśnie było K2 Create – komentuje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

– Rebranding nie jest zapowiedzią zmian, a raczej przypieczętowaniem tych, które już w agencji zaszły. K2 Create nie jest już agencją wyłącznie digitalową. Dziś przede wszystkich zajmujemy się tworzeniem dużych idei dla dużych marek. Jesteśmy tą agencją w reklamowym krajobrazie, która koncentruje się na wytwarzaniu nowej wartości dla swoich Klientów, w której odważne myślenie ma zawsze uzasadnienie strategiczne i biznesowe. Interesuje nas popularność marek, która przekłada się na wzrosty wskaźników marki i sprzedaży – dodaje Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2 Create.

K2 Create pracuje dla takich Klientów m.in. jak: PEPSI, Carrefour, Netflix, Samsung, UPC czy Brown-Forman.

https://www.k2.pl/inwestorzy/prezentacje/agencja_K2_przechodzi_rebranding_i_zmienia_nazwe_na_K2_Create.html
wcpm1 / 83.29.78.* / 2021-03-03 14:11
Technologiczno-marketingowa Grupa K2 opublikowała wstępne nieaudytowane wybrane dane finansowe za cztery kwartały roku 2020. Wynika z nich, że był to rekordowy rok z dużymi pozytywnymi zmianami rentowności biznesu przy jednoczesnym wzroście skali działalności.

– W roku 2020, dzięki elastyczności i szybkim decyzjom, uzyskaliśmy odporność na zawirowania pandemiczne. Pokazaliśmy również, że potrafimy wykorzystywać szanse, jakie niesie ze sobą gwałtownie zmieniające się otoczenie. Globalne trendy cyfryzacji biznesu, automatyzacji procesów i szybkiego rozwoju e-commerce są dla nas sprzyjające. Wykorzystaliśmy to w 2020 roku i chcemy utrzymać ten kurs w kolejnych latach. – podkreśla Paweł Wujec, prezes K2 Holding.

http://pandl.pl/k2-holding-szacuje-rezultaty-roku-2020/
wcpm1 / 185.153.35.* / 2021-02-02 16:43
K2 INTERNET TO JUŻ K2 HOLDING, KTÓREGO SPÓŁKI REALIZUJĄ STRATEGIĘ ROZWOJU W OBSZARACH TECHNOLOGII I MARKETINGU
Symboliczna zmiana nazwy spółki-matki notowanej na GPW to przypieczętowanie kierunku ewolucji Grupy K2. Rozwija ona poprzez swoje spółki zależne różnorodną działalność technologiczną i marketingową. Coraz większe znaczenie technologii w rozwoju firmy podkreśla włączenie Spółki do indeksu WIG-INFO (firmy informatyczne) i WIG-TECH (nowe technologie).

– Mamy za sobą bardzo udany rok, w którym pokazaliśmy odporność na zawirowania w otoczeniu, pokazaliśmy elastyczność, podejmowanie wyzwań, wspinanie się na nowe szczyty. Globalne trendy cyfryzacji życia i biznesu, rozwoju e-commerce są na pewno dla nas sprzyjające. Po roku 2020 mamy również solidną bazę do realizacji strategii na kolejne lata – wskazuje Paweł Wujec, Prezes Zarządu K2 Holding S.A.

Ogłoszona w połowie grudnia ur. strategia Grupy K2 do roku 2023 zakłada najszybszy wzrost w segmencie software (rozwój oprogramowania), ale ambicją firmy jest również dwucyfrowy wzrost przychodów pozostałych segmentów działalności: marketing i cloud.

– Zakładamy wzrost organiczny, a także ściślejszą współpracę w Grupie, dzięki której uwolnimy kolejne synergie między poszczególnymi biznesami, oferującymi kompleksową ofertę z zakresu transformacji cyfrowej i e-commerce. Wzmacniamy kulturę organizacyjną, aby przyciągać kolejne talenty. Uzupełnieniem strategii będą działania M&A - zakup komplementarnych biznesów i rozwijanie nowych przedsięwzięć – wskazuje Michał Paschalis-Jakubowicz, Wiceprezes K2 Holding S.A.

Grupa K2 jest obecna na szybko rosnących rynkach, takich jak digital transformation, Software as a Service (SaaS), cloud computing (IaaS), data driven marketing i digital communication.

– Wszyscy jesteśmy uczestnikami wielkiej cyfrowej rewolucji. Jako Grupa K2 pomagamy biznesom, instytucjom i markom znajdować w niej właściwe miejsce i budować z sukcesem swoją obecność. Przedsiębiorcy potrzebują partnera, który do maksimum wykorzysta potencjał cyfrowych narzędzi, odnajdzie i stworzy nowe możliwości. Mamy kompetencje i doświadczenie, aby być takim partnerem – dodaje Michał Paschalis-Jakubowicz.

W okresie trzech kwartałów 2020 roku Grupa K2 potroiła wynik EBITDA w ujęciu rok do roku, do 10,9 mln zł, zwiększając marżę EBITDA o 8,4 pkt proc., do 13,1 proc . Zysk netto wzrósł o 6 mln zł, a wynik operacyjny o 5,8 mln zł.

– Publikacja raportu rocznego jeszcze przed nami, ale już po dotychczasowych wynikach wszystko wskazywało na to, że rok 2020 zapisze się jako wyjątkowy w naszej historii, i to w wielu wymiarach. To będzie też ambitny punkt odniesienia dla wyników roku 2021 – wskazuje Artur Piątek, Wiceprezes Zarządu K2 Holding S.A.

Już jednak nawet teraz Grupa K2 dzieli się swoim sukcesem z akcjonariuszami w bezpośredni sposób. Zarząd zaproponował 1 zł dywidendy na akcję z zysku roku 2020, co oznacza stopę dywidendy względem obecnego kursu akcji na poziomie 4,5%. O finalnej wielkości zysku przeznaczonego na dywidendę zadecyduje Walne Zgromadzenie zwołane po publikacji raportu rocznego Grupy K2, która jest zaplanowana na 22 kwietnia br.
cz36 / 2020-12-02 15:58
Grupa K2 z umowami ramowymi na 50 mln EUR dla unijnej agencji FRONTEX

Spółka Fabrity z Grupy K2, specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie, podpisała kolejną prestiżową umowę ramową z FRONTEX – Europejską Agencją Straży Granicznej i Przybrzeżnej. FRONTEX zamierza w tym rozdaniu wydać na rozwój oprogramowania do 34 mln EUR netto z opcją wzrostu wartości zamówień, a wraz z umową ramową komunikowaną w październiku oznacza to łącznie 50 mln EUR (około 222 mln PLN).
Umowy wykonawcze na konkretne prace zawierane będą na zasadzie konkurencji z partnerami, którzy zawarli obecnie analogiczne umowy ramowe. Takich firm jest dziesięć, podczas gdy w postępowaniu wpłynęły dwadzieścia dwie oferty wykonawców oraz konsorcjów, w tym od największych globalnych firm z rynku ICT. Przedmiotem umowy ramowej są usługi rozwoju oprogramowania, usług doradczych oraz serwisowych dostarczane w modelu Time&Means. Usługi polegać będą na oddelegowaniu specjalistów IT o rozmaitych kompetencjach do realizacji projektów na rzecz FRONTEX i pod kierownictwo pracowników tej agencji (wyszczególniono i dokładanie opisano blisko 60 profili kompetencyjnych z podaniem dla nich wymagań i zakresu obowiązków).

- Fabrity jest jedyną firmą, która zawarła z Frontex obie umowy ramowe, w praktyce pokrywające wszystkie potrzeby Agencji związane z rozwojem i utrzymaniem oprogramowania biznesowego w okresie do czterech kolejnych lat - mówi Tomasz Burczyński, prezes spółki Fabrity. - Historia naszej współpracy z Frontex sięga końca 2016 roku. Przez ten okres nasz zespół z sukcesem zrealizował kilka istotnych projektów. Działo się to w okresie gwałtownego nasilenia się ruchów migracyjnych ludności z państw Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu, i tym samym również dynamicznego rozwoju Agencji. Ten okres pozwolił nam bardzo dobrze poznać potrzeby Frontex, szczególne realia działalności oraz wymagane standardy. Te aspekty, jak również wysiłek i wysokie kompetencje zespołu pracującego nad postepowaniami ofertowymi, pozwoliły nam zarówno zamknąć z sukcesem projekty realizowane na podstawie zakończonych już umów ramowych, jak również otworzyć współpracę z Agencją na kolejne cztery lata, z możliwością istotnego powiększenia zakresu świadczonych przez nas usług - dodaje Tomasz Burczyński

http://pandl.pl/aktualnosc/items/k2-internet-8384.html
cz36 / 2020-11-26 14:24
Zapis dzisiejszego czatu z Zarządem K2 Internet podczas Konferencji Wall Street:
https://www.wallstreet.org.pl/exhibitor/k2-holding/
buzzer / 83.29.139.* / 2012-02-23 13:22
19 marca mamy raport roczny skonsolidowany K2 za 2011, poza zyskami z działalności operacyjnej zobaczymy też te z przeszacowania wartości udziałów w Audiotece: K2 obejmowała swój pakiet za 1105000 zł, a po sprzedaży 20% akcji funduszowi za 2kk zł, pakiet jest wart już 4 mln. zł, czyli prawie 2,9kk z przeszacowania

zakładając ze firma zarobiła ok 4,5 - 5 mln zł z podstawowej działalności to wygląda super rok 2011
telesfor / 194.9.67.* / 2011-05-15 17:32
nie uważam żeby spadał w długim terminie, rynek reklamy online cały czas rośnie a K2 powinien rosnąć powyżej rynku, czyli ponad 20%.
telesfor / 194.9.67.* / 2011-05-15 17:33
a w piątek mieliśmy odcięcie dywidendy
buzzer / 83.29.168.* / 2011-05-14 13:12
obawiam się że szczyty z marca 29zł uwzględniały już dywidendę i do 17 maja 27zł to już jest maks, po 17 kurs spadnie poniżej 24 zł i pozostanie w trendzie bocznym
telesfor / 194.9.67.* / 2011-05-10 19:43
poniżej 27 nie powinniśmy już schodzić.
zbir12 / 2011-05-10 11:27
Zaczął się ruch przed 17 maja ;)
telesfor / 194.9.67.* / 2011-05-02 00:05
dwie znaczące umowy podpisane (PKO BP i PZU) czekamy co na to kurs.
hemi / 83.25.60.* / 2011-04-20 22:39
17 maja - dzień dywidendy, 1 czerwca wypłata.
buzzer / 83.29.164.* / 2011-04-14 11:57
skoro 14 -go to może dziś coś podskoczą :)
do początku nowsze
1 2 3
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy