karty kredytowe

skomentuj
pic ia / 212.76.33.* / 2006-06-13 19:31
moje doświadczenie z kartą kredytową Money.pl - sprawnie podjęta decyzja, karta do odbioru w oddziale; pierwsza wpadka - informacja listowna o przyznanym limicie ucięta o jedno zero - niby nic ale przyspieszyło bicie serca; druga wpadka - przy odebraniu kazało się że nie aktywowano dostępu do usług elektornicznych choć przy przyjmowaniu wniosku o taki dostęp wnioskowałem; trzymałem PIN okazało się, że nie działa - do karty którą anulowano z mniejszym limitem -- po mojej interwencji wysgenerowano list z poprawnym limitem i nową kartę ale PIN został do starej
kolejna kwestia - wszelkie kwestie związane z kartą można załatwić tylko w oddziale - jak dla mnie czynnym w godzinach nieżyciowych - po godzinach pracy...
niestety tyle mówi się o obsłudze klienta, otwarciu banków na nowinki; namawiania ich do korzystania z kanałów elektronicznych [bo taniej szybciej sprawniej i dostępnie wszędzie] ale oddział to oddział;
morał z tej historii: dobrze że nie zrezygnowałem z usług karty mbanku... bo teraz zostałbym na lodzie ...
a do bz wbk się zraziłem już totalnie a tak naprawdę nie dokonałem ani jednej transakcji ... i szkoda że ta karta jest firmowana imieniem money.pl ale do portalu nadal mam zaufanie...

pozdrawiam,
Wyświetlaj:
Zbigniew Zieliński / 212.2.99.* / 2007-07-24 01:04
Witam.
Również mam niemiłe doświedczenia z BZ WBK. W czerwcu złożyłem wniosek online o kartę Money, oddzwoniono do mnie z informacją, że moje dochody są wystarczające do otrzymania limitu o jaki się ubiegałem i poinstruowano jakie dokumenty mam przygotować i dostarczyć do oddziału. Prowadzę działalność gospodarczą więc dokumentacja była spora a jej zgromadzenie czasochłonne.
Mieszkam w Rzeszowie a najbliższy oddział "łaskawego banku" jest w Przemyślu. Zebrałem dokumenty które potwierdzały wsztstkie informacje podane we wniosku online i pojechałem do oddalonego o 100 km Przemyśla. Na miejscu bardzo miła obsługa i dalsze zapewnienia, że wszystko jest ok. Odebrać kartę będę mógł przez kuriera ale aktywować muszę ją w bankomacie a bankomat jest...przy oddziale banku....w Przemyślu.
No ale co tam....fajna karta...pojadę...
Za dwa dni otrzymałem telefon od Pana z oddziału w Przemyślu, że nie dostanę u nich karty. Dochody mam ok ale nie wyszedł mi jakiś "scoring" ale on niewie co to jest.
Zdolność kredytową posiadam.
Czy "szanowny" analityk nie może policzyć tych punkcików wcześniej, po złożeniu wniosku online przez klienta???????
Straciłem 2 dni i ok 150 zł na zaświadczenia i przejazd.
Inne banki załatwiają takie przypadki za pomocą kuriera na własny koszt.
Nie polecam usług tego banku. Serwis Money.pl jest bardzo dobry i dziwię się, że firmuje takie zagrywki BZ WBK.
Kero / 2006-06-28 13:51 / -
Moja próba uzyskanmia karty kredytowej Money.pl także nie należy do szczęśliwych.
Aby uzyskać limit kredytowy o jaki wnioskowałem musiałem połączyć dochody osobiste z dochodami z działalności gospodarczej. Wszystko byłoby dobrze gdyby Money przyjął moje informacje o osiąganych dochodach we wniosku za wiarygodne i rozpatrzył wniosek. W przypadku pozytynej wstępnej decyzji musiałbym uwiarygodnić swoje dochody oraz sprawy nielalegania w US i ZUS i dopiero zostałaby zawarta ze mną umowa.
Ależ oczywiście nie może być tak łatwiutko, najpierw plik dokumentów o firmie następnie do ZUS i US skarbowego po zaświadczenia i dopiero po tym wszystkim mam się dowiedzieć czy otrzymam wnioskowany limit czy nie. Muszę zaangażować siebie ZUS i US a potem nic nie mający już do roboty bank zechce okazać się łaskawcą lub też nie.
Jeśli okaże się, że bank nie przyzna mi wnioskowanego limitu to proszę mi powiedzieć po co ten plik papierów? Bazę danych można budować sobie niekoniecznie podstępem.

Oczywiście nie poszedłem po żadane zaświadczenia bo uważam tę formę za upokażającą w najmniejszym stopniu nie traktująca klienta choćby wtępnie jako wiarygodnego. Chcę dodać, że ja mam wybór i to nie ja czekam na klienta ale bank - no chyba, że się mylę. Ale jednak nie bo Lukasbank potrafi traktować mnie jak człowieka a nie przestepcę.
Money.pl / 80.68.236.* / 2006-06-19 13:26
Przepraszamy za niedogodności. Mimo starań naszych i BZ WBK, aby proces wydawania karty był jak najsprawniejszy, zdarzają się niestety pomyłki. Indywidualnie wyjaśniamy każdy problem, dlatego prosimy o przysłanie mailem (na adres karta@money.pl) Pana danych oraz informacji, w którym oddziale BZ załatwiał Pan formalności.
skomentuj

Najnowsze wpisy