Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Kicz w reklamie. Najbardziej żenujące kampanie

Kicz w reklamie. Najbardziej żenujące kampanie

Wyświetlaj:
Kasia W. / 46.171.181.* / 2013-11-15 13:09
Kicz? A dlaczego nie satyra, groteska, teatr absurdu , parodia i żart liryczny? W reklamach znajdziemy pełny przekrój środków wyrazu. Jedyne, co jest naprawdę potworne w reklamach, to ich natrętna i nachalna powtarzalność. Ostatnio polubiłam reklamę czegoś tam : " kiedy nagle powiesz - oj". To dość subtelny żart, nieprawdaż? Tyle, że kiedy się to zobaczy sto razy, to już nie ma prawa cieszyć. A kicz - może to być np. cytat z Jeffa Koonsa, który też cytuje. I też może być zabawny.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
xyz123 / 178.37.217.* / 2013-11-15 12:21
Myślę, że autor nie przeczy, że "kicz" sprzedaje produkt.. chyba w tym kontekście zupełnie nie o liczby chodzi :)
Peno / 86.67.193.* / 2013-11-15 22:46
Nie, nie przeczy, ale pyta - ja daje swoja odpowiedz. Mysle, w kontekscie reklam zawsze chodzi o liczby...ostatecznie.
Peno / 86.67.193.* / 2013-11-12 22:48
Mam wrażenie, że artykuł został napisany tylko po to, aby pokazać swoje rozgoryczenie i niezadowolenie z poziomu, jaki prezentują te reklamy. Nic nie zostało poparte liczbami (a zdaje się, że nawet nazwa portalu coś nam [czytelnikom] sugeruje), a wystarczy sprawdzić jak wyglądała sprzedaż Old Spice przed i po (idiotycznej) reklamie pana na koniu. Być może i reklamy są kiczowate, ale odpowiadając na pytanie 'jak to sprzedaje produkt?' - wgląda na to, że całkiem dobrze.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy