Kwestia wyglada tak ze ty jako sprzedajacy odpowiadasz za towar ktory sprzedajesz.
Podstawa prawna twojej odpowiedzialnosci to ustawa o szczegolnych warunkach sprzedarzy kosumenckiej albo jezeli kupujacy jest osoba prowadzaca gospodarcza to odpowiadasz na podstawie rekojmi zgodnie przepisami KC.
Tak wiec jezeli towar ktory sprzedales jest wadliwy i jezeli kupujacy domaga sie zwrotu gotówki to masz 14 na ustosunkowanie sie do tego zadania. Jako ze od zakupu nie minelo jeszcze 6 miesiecy to istnieje domniemanie prawne ze towar byl uszkodzony w momencie zakupu tak wiec to ty musisz to domniemanie prawne obalic wykazujac ze towar nei byl w tedy wadliwy, wiec jezeli masz na to dowod to masz 14 dni jak juz wspomnialem na udowodnienie tego.
Jezeli w ciagu 14 dni nie ustosunkujesz sie do jego zadania to przyjmuje sie ze ustosunkowales sie dot ego zadania kupujacego pozytywnie.
Tu nie ma zadnego przestepstwa wiec policja to sobei on moze grozic rownie dobrze jak ty jemu, to nie jest sprawa dla sadu karnego tylko cywilnego ale narazie jeszcze nei ma podstaw do powidztwa.
Co powinienes zrobic - powiedz mu ze na pismie przedstawil swoje zadania wobec ciebie i co chce czy wymiany, naprawy czy zwrotu pieniedzy. Jezeli nie jestes w stanie udowodnic ze towar nie byl w momencie zakupu wadliwy to zrealizuj zadanie kupujacego bo w przypadku ewentualnego procesu sadowego przegrasz sprawe.