Forum

Komentarze użytkownika "rasaka"

Komentarze użytkownika: rasaka

muzyka z "niepokonanych"

rasaka / 2011-04-19 10:38
witam, wczoraj bylem na filmie "niepokonani" byl swietny, a zwlaszcza muzyka mnie zauroczyla, nie wiem tylko gdzie znalezc soundtrack z tego filmu, ktos moze mi pomoc w tej kwestii?

kto wystawia notę korygującą

rasaka / 2011-04-20 10:04
Witam dostawca wystawił mi fakturę na której jest inny nabywca niż ja, teraz chce wystawić notę korygującą. Zastanawiam się nad tym czy to ja nie powinnam wystawić notę czy może ona?

Jakie są prawa i obowiązki rolników podczas kontroli projektów unijnych?

rasaka / 2011-04-21 11:13
witam, jestem rolnikiem, ktory realizuje projekt ze srodkw unijnych. Wiem, ze moge spodziewac sie jakiejs kontroli. Moje pytanie to jakie prawa i obowiazki ma kontrolujacy i kontrolowany jesli dojdzie do takiej sytuacji?

co to są koszty sądowe?

rasaka / 2011-04-22 10:02
uslyszalem ostatnio o pojeciu kosztow sadowych, nic nie wiem na ten temat i zastanawia mnie kto je musi ponosic i jakich sytuacjach?ktos mi to wytlumaczy?

śmierć zleceniobiorcy

rasaka / 2011-05-05 09:58
witam, zmarl zleceniobiorca z ktorym mielismy podpisac umowe. Mial zone i dzieci. Zona chce odebrac jego wyplate w wysokoci 400zl. Wiem, ze skladek zus i zdrowotnego nie potracam, ale co z podatkiem dochodowym?

dziś matura z matematyki

rasaka / 2011-05-05 11:37
uwazam, ze matematyka nie powinna byc obowiazkowa...nie kazdy z niej jest dobry, wogole zamet sieja, raz jest majca, potem usuwaja, znowu zmiany wprowadzaja i ja przywracaja.... sami nie wiedza co robia...

sprawdzone ubezpieczenia

rasaka / 2011-05-23 09:51
witam, znacie jakies sprawdzone ubezpieczenie? takie zebym mogl spokojnie udac sie do lekarza?obecnie nie pracuje i potrzebuje isc na badania...

bezrobocie młodych ludzi jak sobie radzić?

rasaka / 2011-05-24 09:49