aaggaatt
/ 31.178.116.* / 2018-05-04 21:02
Witajcie,
Ciekawa jestem Waszych opinii, ale też chciałabym dowiedzieć się czy ktoś jeszcze spotkał się z podobną sytuacją.
Ponad rok temu kupiłam w Komputronik na warszawskiej Woli, laptop Acer Aspire r5-571t-59dc. Sprzedawca poinformował mnie, że gwarancji udziela dostawca na rynek polski CK Mediator, przedstawiciel firmy Acer w Polsce.
Niedawno zepsuł się zasilać w moim laptopie. Chciałam kupić nowy lub zgłosić reklamację, zadzwoniłam do Acer, jednak tam poinformowano mnie, że mój laptop nie jest dedykowany na rynek polski, lecz amerykański i nie powinien być sprzedawany w Polsce.
Na skutek czego, nie mam gwarancji Acera ani na laptop, ani na zasilacz. Mogę mieć także problem z naprawami i ewentualnym sprowadzaniem elementów laptopa gdyby znów zdarzyła się awaria. Jedyne co Komputronik napisał to, że mogę złożyć reklamację, czego mam świadomość, jednak póki co nie przedstawił swojego stanowiska w tej sprawie.
Niestety nikt przy sprzedaży nie poinformował mnie o tym (rzecz jasna), że Acer nie ma żadnego związku z moim zakupem.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją? I przy okazji - szczególne ostrzeżenie dla innych.
Pozdrawiam!