Forum Polityka, aktualnościKraj

Koniec z biletami za złotówkę i informacjami o wygranej

Koniec z biletami za złotówkę i informacjami o wygranej

Wyświetlaj:
paawel / 81.190.80.* / 2007-12-31 19:53
glupi ten narod polski i tyle,ze az takie przepisy trzeba wprowadzac!dajemy sie rolowac na prawo i lewo!glupota nie zna granic a my przekraczamy te granice stale!powinni ci cwaniacy zarabiac na glupich polaczkach skoro tacy ciemni!i tyle,az zal tu mieszkac posrod takich glupkow!!!
Jacap / 194.237.142.* / 2008-01-02 09:04
Głupie ten co głupio pisze.
Przestań z tym defetyzmem.
ninoczka / 79.162.48.* / 2007-12-19 14:58
świadczy to tylko o tym jak głupim narodem jesteśmy a uczyć się po pierwsze nie chce po drugie weryfikować wartości pedagogicznych nauczycieli też nie - no ale takimi łatwiej rządzić - a to też manipulacje ciekawe czy na rządzących też będą paragrafy ???? ŚMIECHU WARTE
kal / 83.15.209.* / 2007-12-19 19:17
a może zależy Tobie na takich reklamach :)
coperek303 / 149.156.99.* / 2007-12-19 16:35
A może tak twierdzisz bo nigdy nie padłeś ofiarą takiej właśnie reklamy,
Jacqb / 2007-12-19 15:04 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
a ja mysle ze np w USA wspolczynnik osob nierozróżniajacych prawdy od falszu w reklamie jest znacznie większy. Po co obrażać Polaków..?
lciesiel / 2007-12-19 14:40 / Bywalec forum

aż 44 proc. z nas nie odróżnia, które informacje zawarte w przekazach reklamowych są prawdziwe, a które nie znajdują potwierdzenia w rzeczywistości

Celem reklamy nie jest skladanie oferty i informowanie o warunkach umowy.
Swoją drogą to spora naiwność i głupota podejmować wazne często decyzje ( np. kredyt mieszkaniowy ) na podstawie reklamy. Fakt, ze wiele osób nie rozumie ( az tyle ) co się do nich mówi, to chyba nie jest też takim zaskoczeniem.
Jacqb / 2007-12-19 15:03 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
masz racje, jednak reklama powoduje rozpoczecie procesu zakupu czy, mowic inaczej, daje impuls do zakupu towaru lub usługi. konsumentoowi trudniej się wycofać z takiego procesu niż w ogole go nie zaczynac. Czesc z nas porostu wstydzi sie przyznac ze nie zrozumiala oferty i akceptuje warunki, ktorych na poczatku nie znala. To samo dotyczy rozbudzonych oczekiwan i popytu - zgadzamy sie np. doplacic dodatkowe pieniadze, aby jednak zakupic towar czy usluge poniewaz jestesmy juz nastawieni na zaspokojenie potrzeb. Jeżeli więc reklama jest nieuczciwa moze byc znacznie skuteczniejsza od materiałów rzetelnych. I z tego punktu widzenia należy konsumenta chronić.
lciesiel / 2007-12-19 15:18 / Bywalec forum
Uważam, ze najlepszą ochroną jest własny rozum. Ktoś kiedyś powiedział: "Boze chroń mnie przed przyjaciółmi - z wrogami poradzę sobie sam" i chyba miał sporo racji.

Mnie równiez reklama motywuje do zakupów, ale w przypadku gumy balonowej, batonika - ok. najwyżej będzie niedobra. Ale podejmować decyzje co do auta, kredytu, inwestycji na podstawie reklamy - to chyba jakiś zart ?!

Pamiętaj też, że za taką ochronę, o której piszesz - bedziesz musiał zapłacić, tzn. z Twoich piniędzy Państwo będzie "chroniło" nie tylko Ciebie, ... i przy okazji ktoś się też "nakradnie".

Zgadzam się jednak z Tobą, co do tego, że reklama - to tylko początek procesu.
Yossa / 2007-12-19 15:53
w ktorym miejscu My - podatnicy, bedziemy za to placic?
moge sie mylic ale w przypadku takich powodztw kosztami administracyjnymi czy tam procesowymi zostanie obarczony nieuczciwy reklamodawca?
lciesiel / 2007-12-19 16:34 / Bywalec forum
Np. więcej powództw = większy rozrost administracji sądowej. I tak juz ledwie "dyszą". Sad nie dostaje wprost kosztów sądowych - to są przychody skarbu państwa - nie sądu. Ciekawe też ile zapłaciliśmy juz za ekspertyzy prawne, itp.
Jak też znam życie - za chwile pojawi się "specjalna komisja", czy "agencja" - do "Śledzenia Naduzyć i Podawania Nieprawdziwych Informacji w Reklamach Emitowanych w Polskim Radiu i Telewizji".
Odnośnie nieuczciwej reklamy - są juz co najmniej dwa przepisy, na podstawie których można dochodzić odszkodowania - oba sa w kodeksie cywilnym: dot. szkody i przyrzeczenia publicznego.
Po co tworzyć kolejne?

Najnowsze wpisy