Kredyt hipoteczny, a dochody z zagranicy??
Wiecie może ktore banki obecnie udzielaja kredytow hipotecznych dla osob przebywajacych i uzyskujacych dochody za granica?
gd zaspa
/ 46.32.152.* / 2014-06-15 09:26
naj wazniejsze jest założenie czy sie chce mieszkać w PL ?
czy nie lepiej żone ściągnąć do kraju gdzie sie pracuje?
ja ściągałem i jestem w tej drugiej grupie.
trzeba założyc + i - tej życiowej decyzji !
ja mam kredyt za granica na dom i samochod!
pozdrawiam
bkarol55
/ 217.228.99.* / 2014-06-13 12:57
dwa lata temu ubiegaliśmy się z żoną o kredyt na rozbudowę i remont domu w kwocie około 250tys. Pracuję w Niemczech od 2008 roku na stałe. Mam umowę na czas nieokreślony. I stwierdzam że rozglądaliśmy sie przez pół roku po najróżniejszych bankach. Agricole gdzie mieliśmy konto od 6 lat i wpływy rzędu 140 000 rocznie wypiął si na nas. Natomiast najlepszą ofertę przedstawił BGŻ. Profesjonalne podejście pani która doradziła i jak najbardziej wszystko wyjaśniła.
Pozdrawiam
Grzegorz Klimczak
/ 83.7.151.* / 2014-06-13 11:22
Jest kilka banków:
Euro bank
Alior bank
Deutsche bank
BOŚ bank
mBank
Z poważaniem
Grzegorz Klimczak
Doradca Finansowy/[...]
### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Hubert Chodak
/ 89.68.233.* / 2014-04-17 06:48
To nie prawda, że jest tak łatwo. Nie każdy bank zgodzi się na zagraniczne dochody. Takim bankiem jest np. Credit Agricole, w którym trzeba mieć dochody z Polski. Na własnej skórze przekonałem się o tym. Okazuje się, że czasem takich rzeczy nie wiedzą nawet u doradców kredytów hipotecznych i niepotrzebnie składają wnioski do nich i tracą czas klienta.
Hubert Chodak
[...]
### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Myślę że jeśli są dochody udokumentowane to znajdzie się bank który udzieli kredytu hipotecznego. Trzeba porozmawiać z doradcą np. open finance to przedstawi kilka możliwośći
michas007
/ 77.255.10.* / 2013-01-16 13:36