Forum Forum inwestycyjneFundusze

Kredyt studencki - jaki plan inwestycji?

Kredyt studencki - jaki plan inwestycji?

michal86 / 2007-04-07 01:06
Witam, niedawno został mi przyznany kredyt studencki. Planuje w całości przeznaczyć go na zakup jednostek w funduszach inwestycyjnych.
Niestety, w związku z tym że jestem kompletnym laikiem w sprawach rynków finansowych, bankowości i inwestycji nie wiem na jaki fundusz się zdecydować.
Obecnie posiadam 3600 zł, następnie przez 5 lat będę otrzymywał co miesiąc 600 zł, które w całości chciałbym przeznaczyć na zakup jednostek funduszy.Następnie przez 2 lata nie planuję żadnych wpłat, jedynie utrzymanie nagromadzonych środków, a następnie przez kolejne 10 lat pobieranie ok.330 zł miesięcznie w celu spłaty kredytu.
Łącznie okres wpłacania pieniędzy obejmowały 7 lat (+ 10 lat z wypłacaniem kwoty ok.330 zł mies.).
Kredyt został zaciągnięty w Banku PKO,z którego otrzymałem ofertę TFI PKO. Na co dzien korzystam z ING Banku Śląskiego, tam też został mi zaoferowany ING Parasol SFIO(szczegónie ING Subfundusz Budownictwa i Nieruchomości Plus) oraz Program Systematycznego Inwestowania STRATEG, co na pierwszy rzut oka wydało mi się bardziej interesujące niż ofeta TFI PKO.
Celem moich inwestycji jest uzyskanie jak najwyższych zysków, przy jednoczesnym, umiarkowanym ryzyku;).
Dlatego zwracam się z uprzejmą prośbą o szczerą doradę, co w moim wypadku byłoby najlepszym rozwiązaniem i jakiego rodzaju fundusz byłby najbardziej odpowiedni.
Pozdrawiam serdecznie,
michal86
Wyświetlaj:
marekdoradca / 2007-04-08 19:48 / Uwaga: spamuje, łamiąc regulamin tego forum
Regulamin forum
Mariusz 123 / 80.48.131.* / 2007-04-07 14:19
Witaj
Ja rónież jestem studentem, i ciekawi mnie sposób w jaki uzyskałeś ów kredyt - napisz jak to było i na jakich warunkach.