Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Kryzys zabiera 2,14 tys. miejsc pracy w branży motoryzacyjnej

Kryzys zabiera 2,14 tys. miejsc pracy w branży motoryzacyjnej

Wyświetlaj:
sokol1 / 91.94.13.* / 2008-12-20 13:55
a może wspomóc małe firmy, żeby chciały te samochody kupować? Może nie gnębić firm transportowych nowymi opłatami i obowiązkami, żeby też się rozwijały i kupowały samochody? Może pozwolić na pełne odliczanie VAT przez firmy przy zakupie samochodów osobowych, żeby chętniej kupowały nowe samochody? Może pozwolić wykorzystywać dotacje na zakup nowych samochodów - bo teraz większość dotacji np. przy zakładaniu firmy nie można na te cele przeznaczyć? Ale nie - prościej wpompować miliardy złotych w ostatnie ogniwo - co tylko przedłuży agonię...
gnago / 90.129.115.* / 2008-12-20 13:36
Dziwne w Polsce produkuje się małe i tanie modele które powinny cieszyc sie popytem również a nawet większym popytem w czasie kryzysu
gnago / 90.129.115.* / 2008-12-20 13:36
Dziwne w Polsce produkuje się małe i tanie modele które powinny cieszyc sie popytem również a nawet większym popytem w czasie kryzysu
migot / 2008-12-05 12:49
W niektórych zakładach przewidywano prywatyzację a i tak skończyło się na redukcji etatów bez poprawy sytuacji zakładu. Pytanie czy te działania to rzeczywiście wynik złej kondycji na rynku czy może w niektórych przypadkach przemyślane działania szczególnie zainteresowanych tą kwestią osób.
Qurtz / 83.6.138.* / 2008-12-12 12:26
Kondycja rynku to jedno natomiast układy prywatne to druga możliwość oddziaływania na firmę. Dodatkowo dzięki sytuacji na rynku można wiele ukryć. Zatem sprawa zwolnień to zapewne po części rezultat jednych i drugich działań w kilku przypadkach.

Najnowsze wpisy