Forum Forum inwestycyjneFundusze

kupować fundusze akcyjne ?

kupować fundusze akcyjne ?

stalpol1 / 2007-07-31 21:03
Witam. Jestem początkującym "inwestorem":). Kupiłem pół miesiąca temu jednostki legg mason za 30tyś. I jak na razie jestem z 8% do tyłu, więc nie jestem zbyt zadowolony z tego. Na forum niektóry zalecają dokupywanie jednostek bo można podobno zarobić? Proszę doświadczonych o opinię czy kupić czy lepiej czekać - mam do zainwestowania o 15tyś. ale nie wiem co robić.
Wyświetlaj:
magda77 / 2007-08-13 21:23
Poczekaj 1,5 miesiąca - to głębsza korekta
TaS / 2007-08-13 22:10 / Tysiącznik na forum
sprzedałaś więc naganiasz na dalsze spadki...

oczywiscie nie wykluczyłbym dalszych spadków, ale Twoje zachowanie pokazuje jak bardzo życzeniowo podchodzimy do rynku...

niestety wszyscy... ale niektórzy potrafią się opanować.
magda77 / 2007-08-14 09:34
Myslisz, że od mojej odpowiedzi zależy czy będą spadki na giełdzie czy nie? Magda odpowiedziała na posta nie kupuj teraz, może nienajlepsza teraz pora na zakupy i prosze giełda światowa o 6% w dół ;-)
Chodź i tak uważam że dziś bedą spadki. Niezależnie od moich życzeń. Ale to są tylko moje przeczucia, kobieca intuicja i nie będzie mialo wpływu to czy stalpol1 zainwestuje swoje 15 tys czy nie.
Pozdrawiam
TaS / 2007-08-15 21:54 / Tysiącznik na forum
hmmm może :)

ja jakoś wciąż blisko szczytu moich oszczędności balansuje więc nie jest zle :)
falisty / 2007-08-13 07:56 / portfel
dzis dojdzie do zakupoy w mbanku wiec zakupilem legg za 3000 , AIG akcji za 1000 . Unikorona akcji za 1000 oraz DWS TOP 50 plus za 1000 i tysiaczek na potem co sadzicie?? w tym tgodniu wierze w odbicie tymbardziej jescze jak zaczna siepoworoty z wakacji i gospodarka ruszy z kopyta :)
cortez / 2007-08-13 21:05 / Bywalec forum
Do funduszy nie ma się co doczepić, tylko tyle, że ryzykant z Ciebie, same akcyjne.
Ja myślę, że do odbicia to jeszcze trochę, miesiąc, półtora może. Ten tydzień... nie sądzę, ale mogę się mylić