Forum Forum finansoweBanki

Leasing nie tylko dla firm - nowy sposób na samochód

Leasing nie tylko dla firm - nowy sposób na samochód

skomentuj
Wyświetlaj:
Kasia209 / 194.126.222.* / 2019-01-16 11:59
W ofercie Domu Finansowego QS również dostępny jest leasing https://dfqs.pl/oferta/faktoring/
Katarzyna806 / 79.184.95.* / 2018-11-02 23:50
Leasing to przeważnie dużo lepsza forma finansowania niż kredyt. Ja korzystałam z leasingu EFL, ale nie indywidualnie tylko na firmę. Braliśmy dwa samochody osobowe i dostawczaka. Nie było żadnych problemów a finansowo kalkulacja wyszła korzystnie.
Luis Root z / 197.211.61.* / 2018-07-30 21:30
Witam wszystkich na tym forum, jestem Luis Root z USA, nie mogę uwierzyć, że Bóg naprawdę istnieje, dopóki nie zostałem wykupiony i uratowany od niewoli finansowej. Byłem w kryzysie finansowym i musiałem zapłacić rachunki. Próbowałem szukać pomocy od banków, ale wszystko na próżno, próbowałem także szukać pomocy z Internetu tylko po to, aby spotkać oszustów, którzy udawali prywatnie pożyczającego i zlikwidowali moje 15000 $ i nie dostali mojej pożyczki, dopóki Bóg nie przedstawi mnie Bishopowi Eliasz za pośrednictwem przyjaciela, który został uratowany z kłopotów finansowych i otrzymał pożyczkę w wysokości 80 000,00 dolarów, został mu przyznany przez człowieka, który zadzwonił do biskupa Eliasza, więc przyjąłem jego radę i skontaktowałem się z biskupem elijah Loan Company, a w ciągu jednego tygodnia moja pożyczka w wysokości 200000 USD została przyznana dla mnie.to moja rada dla wszystkich poszukujących pożyczki o niskim oprocentowaniu 2%. Czynię to, ponieważ jestem tak szczęśliwy, że jestem z niewoli finansowej i jestem znowu pełen radości, a życie jest łatwe wszystko dzięki BOGU i Biskupowi Eliaszowi . Możesz skontaktować się z More Loan Company via (bishopelijahloanfirm002@hotmail.com) LUB SMS WhatsApp: +2349035555247
deVada / 80.53.119.* / 2006-07-31 14:43
Witam
Oczywiście tekst wygląda na sponsorowany, poza tym na stary. Gdzieś to już czytałem gdy EFL wprowadzał "Dobrą Ratę" na rynek. Leasing odnawialny to też ich pomysł.
Kiedyś była to tylko dobra rzecz dla osób pracujących za granicą, gdy banki podchodziły do nich jak do jeża :)

Lepiej pogadać np. z Santanderem o kredycie balonowym. Efekt ten sam a strona prawna lepiej zabezpieczona.
paseo / 2006-07-21 18:52 / Bywalec forum
jest jeszcze inna,niemila sprawa.Chcielismy wziac auto z Opla.Wszystko bylo juz zalatwione,na wszystko sie zgodzilismy,nawet zeby oddac im stare auto /b.dobre/
za grosze.I gdy mielismy juz odebrac auto, Opel oswiadczyl,ze przyjda do domu /!/ zobaczyc jak mieszkamy.
Mimo,ze laczne zarobki wystarczaly na kredyt 3-ch takich aut.
Wiec zabralismy papiery i kupilismy gdzie indziej.
Uwazac na Opla.
Marc / 83.11.227.* / 2006-07-20 17:45
Artykuł jest tendencyjny (czyli forsowanie tezy Leasing ponad wszystko) a dane są nieprawdziwe. Np: uzyskanie kredytu wcale nie jest trudniejsze, nie wymaga to wiecej formalności (nawet I-sze wpłaty przy kredycie są mniejsze). W tabelce z wysokoscią rat miesiecznych (bzdura) nic nie mówi sie o wysokości wykupu co powoduje że laesing jest droższy. Ub. OC/AC przy kredycie mozna rozłożyc na 2 lub 4 raty albo skredytowac-autor twierdzi że w tylko w leasingu jest taka możliwośc.Ponadto nie zawsze ub. AC przy kredycie jest obowiązkowe. Nie chce odnosic sie dalej do błedów merytorycznych bo jest ich cała masa, a autor przemilczał szereg oczywistych korzysci z bycia właścicielem pojazdu (kredyt) i przewagę tej formy finansowania od wynajmowania auta (leasing) Generalnie przy artykule powinna byc adnotacja że jest to tekst sponsorowany przez firmy leasingowe a nie obiektywna treśc.
JarekZ1 / 83.68.65.* / 2006-08-06 11:25
Do komentarza Marca :O ile mi wiadomo to także przy kredycie nie jesteśmy właścicielami pojazdu. Jest coś takiego jak zastaw lub umowa przewłaszczenia ( w zależności od banku). Uważam,że sama "walka" pomiędzy kredytem a leasingiem i tak rozegra się tylko w granicach kosztów i to będzie dla klienta głównym wyznacznikiem. Poza tym komentarz gosca 122 jest jak najbardziej trafny. Znam taki przypadek z "własnego podwórka". Uważajcie na to.
Marc / 83.11.235.* / 2006-08-11 16:10
( DO Jarka Z1)Błąd-PRZY KREDYCIE JESTEŚMY WŁASCICIELAMI POJAZDU. To że są różne zabezpieczenia np: zastaw, przewłaszczenie lub depozyt karty pojazdu które uniemożliwiają sprzedaż auta bez wiedzy banku to prawda. Ale właścicielami jesteśmy. W każdej chwlili możemy wiec spłacic kredyt czesciowo lub całościowo przed terminem (zejśc z kosztów kredytu), płacąc ub.OC/AC pracujemy na własne zniżki a nie nabijamy kasę firmie leasingowej. Poza tym umowy leasingowej nie można rozwiązac przed upływem 24 mies, a wcześniejszy wykup/spłata nie musi sie wiązac z anulowaniem wysokości czynszów. Reasumując: kredyt jest bardziej elastyczny i korzystniejszy, jako właściciel pojazdu mamy prawa i przywileje. Na koniec konkrety apropos kredytów, tanich elastycznych i łatwo uzyskiwanych: polecam GE Money Bank (przewłaszczenie w zawieszeniu bez wpisu w dow.rej.), Santander Consumer Bank (depozyt karty pojazdu) oraz Getin Bank (przewłaszczenie) ale procedura oprosczona do 80tys na auto nowe bez wpłaty własnej, pow. 80 tys. 10% wpł.
artek / 82.139.57.* / 2006-07-20 23:26
no i dodajmy 22% podatku VAT od usługi leasingowej ktorej konsument nie moze odliczyć, zgadzam sie z przemowca w 100 %
gosc 122 / 83.8.69.* / 2006-07-20 22:31
Najwiekszy problem jest kiedy rozbijemy auto tak,ze trzeba jw skasowac. Leasingodawca dostaje ubezpieczenie a my "tracimy" wszystkie nasze wpłaty. Warto otym pamiętać.
Lukaz / 213.61.241.* / 2006-07-21 12:36
No tak, a ciekawe czy w przypadku kredytu bank zwroci nam zaplacone raty?? Nie jest to argument przeciwko leasingowi. Rozliczenie: kwota wyplaconego ubezpeczenia vs. zdyskontowane pozostale raty leasingowe (ktore sa niczym innym jak pozostala wartoscia netto samochodu do zaplaty). Roznica w zaleznosci ktore jest wyzsze jest nam wyplacana lub my doplacamy. Jak kupisz samochod za wlasna gotowke, to przy kasacji odzyskasz maksymalnie kwote, na jaka samochod ubezpieczyles. A kwota ubezpieczenia maleje z kazdym rokiem, nigdy nie odzyskasz utraty wartosci. Jezeli przez 2 lata zaplaciles juz. np. 40% wartosci samochodu, ubezpieczenie jest na 70%, w momencie kasacji dostaniesz 10% spowrotem. Twoim koszte bedzie najzwyklejsza utrata wartosci uzytkowanego pojazdu. Tak wiec w obu przypadkach przepadaja ci wyplaty w wyniku utraty wartosci samochodu. Co wiecej w banku moze byc gorzej jezeli utrata wartosci samochodu bedzie nieproporcjonalna do splaty rat. Przyklad: w pierwszym roku samochod traci jakies 20% do 30% wartosci a splacasz (przy ratach rownych, kredycie na np. 8 lat) 1/8 tj. 12,5% kapitalu. Wiec jak ubezpieczys autko od drugiego roku na 70-80% wartosci, w momencie kasacji bedziesz musial doplacic roznice 87,5% kapitalu do splaty minus 70%-80% wartosc ubezpieczenia!!!!
artek / 82.139.57.* / 2006-07-20 23:28
leasing w Polsce jeszcze niestety jest tylko dla firm.
Redakcja forum / 2006-07-20 12:43 / Administracja forum
Zapraszamy do skomentowania artykułu.
niki1278 / 164.126.28.* / 2013-09-14 20:47
zbyt mało wartości merytorycznych w artykule. W momencie gdy chcesz wyciągnąć jakieś wnioski czy leasing jest opłacalny czy też nie dla osób fizycznych, okazuje się, że opisano tu masło maślane i zawartość cukru w cukrze.
Daan / 192.193.245.* / 2006-07-28 11:56
Dla kredytu 44000 zł na 24 m-ce dla jak podaje autor dalej w artykule przy oprocentowania 8% równa rata będzie wynosić nieco poniżej 2000 zł a nie 2300 zł.
Faktycznie mało obiektywny artykuł
skomentuj

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: