Forum Forum ubezpieczeńInne

Likwidacja szkody - Hestia

Likwidacja szkody - Hestia

skomentuj
jml13060 / 83.238.160.* / 2009-11-05 12:35
Witam, Zdarzylo sie, ze moj ubezpieczony w Hestii dom jednorodzinny zostal uszkodzony. Wezwalem likwidatora, on sporzadzil protokol, wynajete firmy zrobily konieczne naprawy, wyslalem faktury na eKonto Hestii. Ta po dluuu...gim oczekiwaniu i ponagleniach Hestia zdecydowala sie wyplacic mi zaledwie ok. 7% wartosci faktur, jako "bezsporna kwote odszkodowania". Co to za "nowo-twor" owa bezsporna kwota odszkodowania ? Teraz czekam na reszte naleznosci, pisze do Hestii e-maile, telefonuje, pytam, .... Ciekaw jestem, jakie sa Wasze doswiadczenia z Hestia, czy przyjdzie mi sie procesowac z nimi w sadzie o zaplate reszty odszkodowania, czy uwazacie Hestie za dobrego, solidnego ubezpieczyciela ? Pierwszy raz w zyciu doznalem szkody na ubezpieczonym mieniu i nie mam zadnych doswiadczen.
Wyświetlaj:
Kamil687 / 37.47.171.* / 2020-02-13 13:44
Jeśli Potrzebują Państwo pomocy w sprawie odszkodowania z OC sprawcy na aucie to polecam CrashPlus - weryfikują zadarmo i wypłacają pieniądze za zaniżone odszkodowanie. Kontakt do nich na ich stronie crashplus.pl
woznica_beata / 2019-10-08 20:58
jak dla mnie to spoko ubezpieczyciel, polecam
Jan974 / 5.173.232.* / 2018-11-23 13:41
U mnie zakup oferty , jej cena i kontakt był jak najbardziej sprawny . Umowe podpisywałem online,a w przypadku szkody jaka wydarzyła mi się parę mcy temu również nie mam zastrzeżeń. Wysyłanie potrzebnych dokumentów,realizacja szkody i wypłaty. ocena i kontakt z rzeczoznawcą bardzo dobry. Każdy jest człowiekiem, jeśli traktujemy się z szacunkiem to wszytsko da się załatwić
gonia434 / 89.64.13.* / 2018-11-28 13:16
jestem osoba wiekowa i nie mam smartfona ,zeby zrobic zdjecia plyty indukcyjnej ,a Pan mi mowi ,ze bez tego nie ma mozliwosci oceny szkody,porazka,wyslac rzeczoznawce?nieee !po co!!! babsko odpusci!!!.ostrzegam przed wykupem ubezpieczenia w EURO AGD!!!!
rozsadek / 185.238.133.* / 2020-01-07 18:03
Nikt w rodzinie nie ma smartphone?
jaacek / 91.212.84.* / 2018-10-22 21:31
PORAŻKA ZGROZA!!!po prawie miesiącu i wycenie szkody dostałem kolejną wycenę do której dołączono pismo że muszę przedstawić notatkę z policji lub oświadczenie sprawcy,rozumiem że firma może mieć duuużo spraw i wszystko trochę trwa ale jak można cofać się w czasie z potrzebnymi dokumentami a notatkę z policji mogliby chyba sami załatwić,mam wrażenie że te sprawy prowadzi pani sprzątaczka która niezbyt często bywa w tym biurze.kontakt z firmą ergo hestia prawie nieosiągalny a osoby odbierające telefon niekompetentne.potrafili przysłać nawet ubezpieczenie na skuter którego z nimi nie zawierałem gdym tego nie odkręcił to pewnie za niedługo byłby fundusz gwarancyjny z komornikiem.
Grazyna Ziolkowska / 89.69.146.* / 2017-12-18 14:18
BANDA OSZUSTOW! Biora duze pieniadze a jak przeczytacie paragrafy ubezpieczenia to NIC NIE UBEZPIECZAJA! Ubezpieczaja sytuacje, ktore sie Nie zdarzaja przy uszkodzeniach! OSTRZEGAM ! Nie dajcie sie oszukac tak jak ja! Uwierzylam przedstawicielowi - ONI klamia I zapewniaja a polisa jest tak napisana I zakrecona, ze NIC Nie ubezpiecza. Kluczowe slowa : nagly wypadek, uszkodzenie musi nastapic w czasie uzytkowania sprzetu zgodnego z instrukcja obslugi, wywolane przyczyna zewnetrzna, JEDEN WIELKI NONSENS I OSZUSTWO.
Haken / 89.15.239.* / 2018-02-27 15:54
Zdecydowanie POPIERAM!!! Niestety też dałem się naciągnąć na pseudo ubezpieczenie.
marekadam / 84.10.49.* / 2017-02-14 18:19
marek84.10.49.38

Kopia pisma do rzecznika Ergo Hestia. Witam. Zacznę od tego ze na poczatku stycznia samochod Ford [...]uczestniczyl w malej kolizji przy wyjezdzie z autostrady przed skrzyzowaniem z samochodem [...]. Numer szkody WR20/224/17 Na skrzyzowaniu przed wjazdem do glównej drogi dotknąłęm samochód tablicją rejestracyjną. Kierowca(mlody czlowiek) zarządał 200zł a szkody nie bylo. Wiedząc o tym ze kiedy zadzwoni na policje zaplacę ja. Tak tez sie stalo poniewaz powiedzialem iz wolę zaplacic policji niz komus kto chce wyłudzić pieniadze za nic. Kierowca zaczal mnie straszyc ze przy uderzeniu pasazerka doznala bolu kręgosłupa. Tym rozloscil mnie totalnie poniewaz aby doznac urazu musi byc uderzenie co przedklada sę rowniez na straty w postaci uszkodzen pojazdu a takowego nie bylo. Przyjechala policja sporzadzila notatkę. Ja zrobiłem zdjęcie (policja prawdopobnie rowniez, przynajmniej mowili, ze to zrobią) samochodu ktore dołączę moge dołączyć załączniku. Posiadam również zapis rozmowy ze zdarzenia w postaci pliki mp3 z dyktafonu telefonu. Moje pytanie jeste następijące : kto oszacował szkodę i w jaki sposób, ze ktoś otrzymuje 1000 zł. do ręki za NIC. Kto? Dlaczego nikt nie poinformowal nas o tym lub nie potwierdzil zdarzenia skoro szkoda zostala "oszacowana" przez telefon. Rządam rozpatrzenia tej sprawy ponownie. Mam dowody w postaci zdjęcia i nagrania. Mam swiadkow ktorzy jechali wtedy razem ze mną. Powolam na swiadka policjanta ktory sporzadzal notatkę [...] z zajscia. Szkoda wyplacona, moja skladka niewspolmiernie wzrosla w zwiazku z tym ze ktos przez telefon szacuje szkodę. Gdzie ja żyję? Nie popuszcze tego tematu w zadnej mierze dla zasady. Opublikuje moje zdjecie wraz z zapisem rozmowy i starszenia pana z samochodu [...]. Moze teraz wypalcicie jeszcze szkodę pasazerce ktora w wyniku uderzenia doznaje uszkodzenia kregoslupa a samochod jest cały. To jest jakiś "matrix" Zgloszę to gdzie sie da jesli Panstwo nie zrobią z tym porządku. Oczekuje na informacje. To się po prostu nie miesci w głowie.


[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Hokus Pokus / 89.72.110.* / 2017-03-01 20:28
Miałam to samo. Po wysłaniu niezliczonej ilości pism do Hestii, po konsultacjach z niezależnymi likwidatorami szkód, po rozmowach z Rzecznikiem Finansowym, udowadnianiu przy pomocy dokumentacji fotograficznej, że "rzekomy" poszkodowany to naciągacz, który podciągnął pod moje z nim zdarzenie drogowe (bo to, że dotknęłam moim zderzakiem przy prędkości 5km/h jego haka holowniczego nie uważam za kolizję) całą historię obtarć, zarysowań i wgnieceń, uzyskałam zupełne nic. Nie skutkowały żadne moje argumenty, próby zwrócenia uwagi na niedorzeczność oskarżeń, i co? I właścicielowi Deawoo Nubira z 1992 roku o wartości rynkowej 1,200 zł zostało wypłacone odszkodowanie w wysokości blisko 1000 zł za uszkodzony hak holowniczy.
mirko69 / 31.11.131.* / 2017-01-18 15:55
w Moim przypadku chodzi o ubezp. telewizora .Polisa ubezp.sprzętu przypadkowe uszkodzenie okazała się majstersztykiem ,wykonanym przez ubezpieczyciela.Pan rzeczoznawca powołuje się na&5 tej polisy.w&5 jest odwołanie do&7 i tak oto co gwarantuje &5 ubezpieczonemu czyli likwidacja szkody,odwołuje&7.a co jest najzabawniejsze aby uznano przypadkowe uszkodzenie,wpierw musi dojść do nieszczęśliwego wypadku.uważam że jest to nieuczciwy ubezpieczyciel
Hanna543 / 89.22.209.* / 2016-11-02 21:06
Mnie się trafiło zalanie częściowe domu podczas wyjazdu.Po zerwaniu fragmentu papy z dachu przez wiatr i wichure zalało dom prawie w 2/3. Zmagania z ergo-hestia trwały około 4 miesięcy. W końcu,po sporządzaniu wielu kosztorysów wypłacano mi odszkodowanie w 4 ratach. Nie obyło się bez skarg do zarządu. Ale końcowy efekt był pomyślny i jestem w miarę zadowolona z odszkodowania. Wiele zniszczeń i rzeczy udało się zrobić i wyremontować, jestem zadowolona ze byłam ubezpieczona bo straty zostały pokryte z ubezpieczenia w 90% szkody. Więc nie jest tak źle i na mym przypadku tego co mnie spotkalo polecam bo się nie zawiodłam.
m p k / 188.146.70.* / 2016-08-31 01:38
Witam, miałam ubezpieczony telefon Samsung Galaxy S5, który kupiłam w sieciowym sklepie Media Expert. Za telefon zapłaciłam 1649 zł. Ubezpieczenie Gwrancja Plus - 495zł.
Telefon uległ uszkodzeniu. uszkodzone: wyświetlacz z dotykiem ,klapka baterii i tylna obudowa.
Za wymiane ww części musiałam zapłacić 141,60 + 23 zł transport. Zgłosiłam reklamację, bo telefon "gubi zasięg". Pani z obsługi przyjęła reklamację. Telefon ponownie trafił do tego serwisu, który rzekomo wykonał diagnozę (za 53 zł) i transport do mnie 23zł. Wg serwisu telefon jest sprawny. Ja wiem że nie jest. Porównywałam z takim samym telefonem w tym samym miejscu, tej samej sieci, na tych samych stronach - wszystkie warunki takie same i jeden telefon działa bez zarzutu a drugi nie działa jak trzeba.
A żeby tego było mało to serwis wymienił mi wyświetlacz na nieoryginalny. W oryginale jest Gorilla Glass a tu mam wstawioną jakąś chińszczyzną która po 2-3 tygodniach noralnego użytkowania się porysowała i jest trudna do czyszczenia. Nikt mnie nie poinformował, że wstawią mi inny wyświetlacz niż Gorilla Glass. Pani z Logisfera miała mi na maila wysłać komplet dokumentacji dot naprawy telefonu, reklamacji, diagnozy, za którą zapłaciłam. Do dzisiejszego dnia nie wysłała tego o co ją prosiłam

ERGO HESTIA naciąga ludzi. ODRADZAM WSZYSTKIM. A dla Ergo Hestii zakładam sprawę.
aonek / 2017-01-13 12:57
Witam, mam prawie identyczną sytuacje z wymienionymi częściami na nieoryginalne. Bardzo proszę o jakieś informacje jak toczy się sprawa?
Pozdrawiam Maciej
Kris618 / 31.11.239.* / 2016-08-26 07:04
Uwaga! Oszuści i wyłudzacze! Naprawa samochodu trwała 10 dni, a oni pokrywają koszt samochodu zastępczego na 5 dni. Za pozostałe każą płacić 105 zł dziennie! Spędziłem cały dzień na dzwonienie warsztat - hestia - avis. W końcu po mailu z warsztatu o terminie zakończenia naprawy, Hestia deklaruje że pokryje koszt wynajmu i wysyła info do Avisa, Avis potwierdza, że dostał przedłużenie płatności. A co się dzieje następnego dnia przy odbiorze? Avis pobiera pełną stawkę, bo żadnego przedłużenia podobno nie dostał, mimo, że poprzedniego dnia dzwoniłem i potwierdzalem, że jest ok. A Hestia mówi, że takie wiadomości z warsztatu nie są podstawą do przedłużenia wynajmu samochodu zastępczego...
Odradzam jakiekolwiek wiązanie się z tą firmą! Bardzo słaby kontakt, naciąganie na kasę, bezczelna i kłamliwa obsługa. Także przestrzegam!!!!
Marcin 46 / 89.64.16.* / 2018-07-16 07:36
Dzisiaj mamy 2018r lipiec. W Hestii nic się nie zmieniło. Miałem zaparkowany samochód na parkingu, sprawca urwał lusterko i zostawił numer telefonu (dzisiaj postrzegamy jako oznakę uczciwości). Spisane oświadczenie ze sprawcą. Czego jeszcze trzeba?Jednak i ta jasność sytuacji nie przeszkadza ubezpieczycielowi mataczyć, kluczyć. Nie chcą wymienić na oryginalne lusterko mimo, iż nigdy nie miałem wcześniej kolizji, a i Ustawa z 22.05.2003 o Ubezpieczeniach Obowiązkowych daje taką możliwość. Takimi sprawami zajmuje się Rzecznik Finansowy, nie dajcie się zbyć. Tu Nasze Państwo nie działa, Hestia, to jak piramida finansowa.
danart1 / 37.47.44.* / 2016-04-15 13:25
Hestia najgorsze dno jakie znam
Ubezpieczam dom od prawie 10 lat w tej firmie ,czyli co roku pchałem im kasę i po takim okresie miałem przykre zdarzenie ,bo częściowo zalało mi mój domek ,oczywiście przyjechał likwidator pocykał zdjęcia i po okresie 2 tygodni otrzymałem przelew w postaci 300 zł się pytam za co ???,koszt napraw całego zdarzenia ,najmarniej wyceniłem na około 4 tysięcy zł ,także sprawa skończy się w sądzie ,a ja wam z całego serca odradzam firmę :)
Robert I. GL50/1542/16 / 91.145.155.* / 2016-03-02 16:44
Opiszę w skrócie sytuację jaka mnie spotkała. Mam polisę AC w Hestii od 2 lat. Żona ok. 1.5 miesiąca temu miała kolizję ze swojej winy.Firma przy zgłoszeniu szkody zapytała w jaki sposób chcemy żeby to było likwidowane. Wybraliśmy wariant kosztorysowy. Przyjechał likwidator opisał auto i powiedział że jutro będzie wyliczenie w Hestii. Po 4 dniach zadzwoniłem do Hestii i dowiedziałem się że naprawa jest nieopłacalna i jest szkoda całkowita. Po otrzymaniu kosztorysu stwierdziłem iż wartość auta zaniżono o ok. 20000zł. Zadzwoniłem i powiedziałem ze wyliczenie nie może być uznane ponieważ mam wykupioną gwarantowaną wartość pojazdu na okres trwania ubezpieczenia. W tej wycenie koszt naprawy auta był ok. 37000złnetto. Po dodaniu tych 20000 do wartości auta nie wychodzi 70% wartości więc nie ma mowy o szkodzie całkowitej. Pani likwidator Monika Ślimak stwierdziła że teraz nie ma szkody całkowitej, ale oni muszą jeszcze raz zrobić kosztorys i wtedy się okaże. Na ponowny kosztorys czekałem ok 3 tygodnie. W nowym kosztorysie również nie wyszła szkoda całkowita. Zabrakło ok 2700zł. Pani Ślimak powiedziała mi żebym napisał że zgzdzam się na wypłatę z tego kosztorysu i podał nr. Konta. Poprosiłem żeby to było w miarę szybko bo miesiąc już jestem bez samochodu i pracy (taxi).Obiecała przyspieszyć sprawę. Na następny dzień przysłała mi maila iż dokładniej przyjrzała się sprawie (miesiąc po kolizji ) i stwierdziła że teraz nie ma szkody całkowitej, ale oni muszą jeszcze raz zrobić kosztorys i wtedy się okaże. Na ponowny kosztorys czekałem ok 3 tygodnie. W nowym kosztorysie również nie wyszła szkoda całkowita. Zabrakło ok 2700zł. Pani Ślimak powiedziała mi żebym napisał że zgzdzam się na wypłatę z tego kosztorysu i podał nr. Konta. Poprosiłem żeby to było w miarę szybko bo miesiąc już jestem bez samochodu i pracytaxi).Obiecała przyspieszyć sprawę. Na następny dzień przysłała mi maila iż dokładniej przyjrzała się sprawie (miesiąc po kolizji ) i stwierdziła że w tych dwóch kosztorysach zastosowano za wysokie stawki bo myśleli że będzie szkoda całkowita i muszą teraz zrobić kolejny 3 już kosztorys z innymi stawkami bo te były zastosowane do szkody całkowitej. Zapytałem więc czy uważa że to jest uczciwe w stosunku do klienta iż jak chcą naciągnąć do szkody całkowitej to stosują stawki wysokie, a jak się nie udało i trzeba klientowi wypłacić z kosztorysu to stosują stawki minimalne. Odpowiedziała że zgodne to jest z warunkami umowy. Ja czytając te warunki nigdzie nic na ten temat nie widziałem. Generalnie prawie po 5tyg. Otrzymałem kosztorys gdzie koszt naprawy był dokładnie o połowę mniejszy i tyle mi wpłacono na konto. Mój prawnik skierował wczoraj pozew do Sądu. A jak zawieralem polise na 2 w sumie drogie Auta w Hestii to mamiono mnie uczciwym podejściem do klienta i likwidacją szkody w maksimum 2 tygodnie. Uczciwość i rzetelność to pojęcia obce firmi Hestia.
qwerty745 / 89.65.20.* / 2016-03-18 16:43
Katastrofa i skandal!!! - Omijajcie z daleka - ubezpieczenie Autocasco - nie można doprosić się niczego, nie ma kontaktu z klientem, brak informacji o przebiegu likwidacji szkody, długie i niesprawne procedury, gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się co się dzieje Pani wiedziała mniej ode mnie, okazało się, że rzeczoznawca nie odesłał na czas dokumentów. Czekam już ponad dwa tygodnie na jakąkolwiek informację a stłuczone choć sprawne auto stoi na parkingu. Firma nie uznaje opinii rzeczoznawcy z warsztatu, który ma z Hestią umowę na likwidację szkody - przysłała więc własnego który celowo zawyżył kosztorys - cel: próba doprowadzenie do szkody całkowitej co w moim przypadku jest bzdurą!! Natychmiast zrywam z nimi umowę jak tylko ten cyrk się zakończy. Ogólnie - firma nieuczciwa, omijajcie szerokim łukiem! Najprawdopodobniej sprawa pójdzie do Sądu bo nie odpuszczę!
karol636 / 81.18.208.* / 2015-05-16 21:20
bez zadnej wiadomości elektronicznej i tel przelali mi 4 400 zł za szkode komunikacyjna nie wysłali mi zadnego kosztorysu a ni nic
revenus / 2015-01-09 20:51
Zażądaj kostorysu sporządzonego przez Hestię oraz szczegółowego uzasadnienia odmowy wypłaty pełngo odskzodowania, zapoznaj się też z ogolnymi warunkami twojego ubepieczenia. J[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

Mariusz 22 / 80.254.148.* / 2015-01-05 19:57
U mnie jest masakra zostałem posądzony o to że chcę wyłudzić odszkodowanie - przez przedstawiciela pracującego dla firmy Ergo Hestia. A o wypłacie odszkodowania nawet nie ma mowy. Sprawa trafiła do KNF oraz do Rzecznika Ubezpieczonych. Czekam co Rzecznik odpisze, ale nie odpuszę sprawa skończy się w sądzie. Walczyć o swoje
do początku nowsze
1 2 3 4
skomentuj

Najnowsze wpisy