Magna zwolni w polskim Oplu ponad 400 osób?
Money.pl
/ 2009-09-22 13:00
holek34
/ 95.160.246.* / 2009-10-07 12:49
Po Pierwsze to w Gliwickim Oplu nigdy nie pracowało 3514 osob i to nawet wtedy gdy praca odbywała sie na trzy zmiany. Proponował bym aby nastepnym razem ktos kto pisze artykół ,żeby się przygotował,a nie pisał bzdur,to tyle.
marek 19.53
/ 83.24.16.* / 2009-09-22 14:11
przewidują likwidację 10 952
pracę stracić ma 437
Cóż za precyzja.
Damian1234567
/ 83.18.241.* / 2009-09-22 16:23
Takk czytanie ze zrozumieniem masz na 6 z +em
10 952 w Europie i 437 w Polsce
marek 19.53
/ 83.24.16.* / 2009-09-22 19:21
Włącz, dziecię, myślenie.
Nie łączyłem tych liczb ale podziwiałem dokładność.
Jak można przewidzieć przyszłe zwolnienia w firmie, która jeszcze nie istnieje, z dokładnością do sztuki.
Kzzziak
/ 83.18.241.* / 2009-09-22 16:21
Taaaaaa czytanie ze zrozumieniem to masz na 6 z +em w Polsce 437 w całej Europie 10952
opel sropel
/ 83.18.138.* / 2009-09-22 13:00
Komp wywala błędy na zmianę albo C0035 albo C0040 a kontrolki przy zapłonie albo się palą albo gasną i ogólnie nic dziwnego że za taką jakość to ludzie wolą kupować auta japońskie.
Efekty już zaczyna być widać.Następne auto to na bank japończyk i nie chcę słyszeć o niemieckiej motoryzacji-o ile ona jeszcze niemiecka jest
12354789235123561792
/ 83.3.118.* / 2009-09-22 15:15
A auto rozumię kupiłeś w salonie i jesteś jego pierwszym właścicielem? A może kupiłeś gniota z zagranicy i dlatego nie możesz się połapać? Coś za coś kolego
;lakd;lskopwqk
/ 83.31.251.* / 2009-09-22 13:40
W oplu na bank skrzynia do kitu, na dodatek nic na gwarancji ni powiedzą dopiero po gwarancji w salonach firmowych. Miałem corse i nigdy więcej. Obecnie mam japońca i nie zmieniam
gosc1
/ 89.174.215.* / 2009-09-22 13:46
Nie wiem jak jest z najnowszymi samochodami japońskimi, natomiast wiem na pewno że te starsze są rewelacyjne! Posiadam Mazde, nie zamieniłbym jej na nic europejskiego (w tym samym przedziale cenowym). :)
cad designer
/ 77.236.0.* / 2009-09-22 19:17
Japonce sie zepsuly kiedy zaczeli je produkowac w Europie. Takie przepisy unijne, chcesz sprzedawac w europie, produkuj czesci w europie. I tak spadla jakosc japoncow. Jedyne co japonskie to silnik a ostatnio to juz nawet nie.
Jesli chodzi o cene to bez zmian, za japonca trzeba zaplacic duzo.