mbank

Pompej / 83.5.71.* / 2007-07-04 15:34
Co sądzicie o mbanku czy jest dobry i czy warto
Wyświetlaj:
Betterfly / 80.52.217.* / 2007-10-01 15:30
Ja nie jestem miłośnikiem mBanku... Wzasadzie on jest w miarę dobry dopóki klient nie ma choćby chwilowych kłopotów i tak:
Po niewielkim zajęciu skarbowym, o którym po prostu nie wiedziałem - nie korzystałem z tego konta jakiś czas - szczegóły nie są istotne w sumie mBank dokonał przelewu z mojego konta - i słusznie debetując je o koszty własne i tu uwaga 30 zł za przelew!!!! po czym po 3 miesiącach obciążono mnie odstetkami za debet, o którym nie miałem pojęcia, bo bank niejako sam zdebetował konto. Nie otrzymałem kart płatniczych, ale ostatnio znów zdebetowano mi konto opatami za nieotrzymane karty właśnie. Poza tym jestyem w trakcie ustalania dlaczego moim zdaniem pobrano odsetki dwukrotnie z tego samego zadużenia - raz za debet na koncie a zaraz potem za niedopuszczalny debet na koncie. jestem w trakcie ustalania o co vchodzi, ale to nie jest łatwe... Na moje pytanie do konsultanta o to skąd to podwójne naliczanie odsetek od tej samej kwoty dostałem pisemnie odpowiedź, że w związku z moją PRÓŚBĄ o nienaliczanie odsetek wyjaśniają, że nie mogą odstąpić od naliczenia odsetek, bo z tego żyje bank... Czyli generalnie odpowiedź nie na temat... Mam od dłuższego czasu konto w Inteligo i zaprawdę powiadam wam - różnica w kompetencji i kulturze kosmiczna, aczkolwiek i w Inteligo nie obyło się bez zgrzytów (zablokowanie na 14 dni kwoty, której w wyniku awarii bankomat nie wypłacił :-))
:) / 85.219.198.* / 2007-10-06 16:59

Ja nie jestem miłośnikiem mBanku... Wzasadzie on jest w miarę dobry dopóki klient nie ma
choćby chwilowych kłopotów i tak:
Po niewielkim zajęciu skarbowym, o którym po prostu nie wiedziałem - nie korzystałem z
tego konta jakiś czas - szczegóły nie są istotne w sumie mBank dokonał przelewu z mojego
konta - i słusznie debetując je o koszty własne i tu uwaga 30 zł za przelew!!!! po czym
po 3 miesiącach obciążono mnie odstetkami za debet, o którym nie miałem pojęcia, bo bank
niejako sam zdebetował konto.


Ale kogo to obchodzi? Masz konto z dostępem przez net i nikogo nie obchodzi, że nie raczysz się na niego zalogować. Oplaty mBanku znasz, bo są dostępne, więc znowu nie rozumiem Twojego oburzenia. Nie pasuje Ci bank? nie pasują Ci opłaty? - po co więc zakładałes tam konto?


Nie otrzymałem kart płatniczych, ale ostatnio znów
zdebetowano mi konto opatami za nieotrzymane karty właśnie.


Nie kłam


Poza tym jestyem w trakcie
ustalania dlaczego moim zdaniem pobrano odsetki dwukrotnie z tego samego zadużenia - raz
za debet na koncie a zaraz potem za niedopuszczalny debet na koncie. jestem w trakcie
ustalania o co vchodzi, ale to nie jest łatwe... Na moje pytanie do konsultanta o to
skąd to podwójne naliczanie odsetek od tej samej kwoty dostałem pisemnie odpowiedź, że w
związku z moją PRÓŚBĄ o nienaliczanie odsetek wyjaśniają, że nie mogą odstąpić od
naliczenia odsetek, bo z tego żyje bank...


Znowu kłamiesz


Czyli generalnie odpowiedź nie na temat... Mam
od dłuższego czasu konto w Inteligo i zaprawdę powiadam wam - różnica w kompetencji i
kulturze kosmiczna, aczkolwiek i w Inteligo nie obyło się bez zgrzytów (zablokowanie na
14 dni kwoty, której w wyniku awarii bankomat nie wypłacił :-))


Dokładnie. W inteligo nic od 3 lat się nie dzieje, w ogóle się nie rozwijają, niczego nowego nie wprowadzają. Mają te same produkty od 3 lat. W dodatku mają ich tak mało, że nawet idiota wyuczyłby się ich napamięć po 3 latach...
użytkownik / 212.76.37.* / 2007-08-30 00:59
Od kilku dni myślę sobie, że to dobrze, że mbank jest bankiem internetowym. W przeciwnym razie skorzystałbym z okazji, żeby spotkać się z pracownikiem twarzą w twarz i na niego nawrzeszczeć, a jeszcze lepiej na cały oddział.
Wyjaśnię powód mojego niezadowolenia. 5 lipca br otrzymałem drogą mailową zgłoszenie rejestracji podania, które złożyłem osobiście na papierze w Centrum Finansowym mbanku na ul. Domaniewskiej w Warszawie. Podanie dotyczyło zwrotu nie wykorzystanego ubezpieczenia kredytu mieszkaniowego. Składając podanie, dowiedziałem się od pracownika banku, że powinno być rozpatrzone w ciągu 30 dni. Po miesiącu, gdy odpowiedź z banku nie napłynęła, moja żona, która była współkredytobiorcą, chciała dowiedzieć się, jaki jest status sprawy. Zadzwoniła na mlinię i dowiedziała się, że informację dotyczącą tej sprawy mogę uzyskać tylko ja, ponieważ ja składałem podanie. Nie pomogło wyjaśnienie żony, że kredyt zaciągaliśmy wspólnie, że miałem pełnomocnictwo do reprezentowania jej w banku, że jako współkredytobiorca ma prawo wiedzieć, co się dzieje z jej kredytem. Tak się nieszczęśliwie złożyło, że w tych dniach zgubiłem swój identyfikator do rachunku w mbanku. Nie mogąc się zalogować poprzez stronę internetową i na mlinii, postanowiłem skorzystać z ogólnego kontaktu i zgłosiłem zapytanie w mojej sprawie mailem na stronie www.mbank.pl. Odpowiedź nie nadeszła. Po otrzymaniu nowego pakietu aktywacyjnego zalogowałem się ponownie na swoim koncie 29 sierpnia br. i zadzwoniłem na mlinię. Pracownik mlinii poinformował mnie, że podanie nie zostało jeszcze rozpatrzone i że może przyspieszyć jego rozpatrzenie, wysyłając komunikat wewnętrzny.
Pewnie mbank ma wiele atutów, o których jego klienci lubią opowiadać swoim znajomym. Ja jednak nie mam dobrego zdania o tym banku. Uważam za niedopuszczalne to, że bank nie dotrzymuje słowa i zostawia klienta bez odpowiedzi na jego pytanie. Na moim przykładzie widać, że bank, który oferuje klientom nowoczesne produkty, zapewnia im nowoczesne narzędzia obsługi i zarządzania własnymi pieniędzmi, może być całkiem przeciętnym bankiem. Okazuje się, że nowoczesną techniką posługują się ludzie ze wszystkimi ich słabościami i to oni ostatecznie decydują o jakości usług. I to jest najważniejsza myśl, którą chciałbym się podzielić.
mbanku nie rekomenduję. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w sprawie mojego podania, zlikwiduję rachunek w tym banku. Mam nadzieję, że odpowiedź otrzymam wkrótce.
Pozdrawiam
kamilkaze / 2007-08-10 17:45 / portfel / Bywalec forum
Jestem zadowolony z SFI, natomiast Emakler doprowadza mnie do białej gorączki :/ Mój znajomy też ma problemy ze zleceniami... Jako ROR lub do obracania funduszami - polecam. Jesli chcesz grać na giełdzie za pomoca Emaklera, to poszukaj czegoś innego i daj mi znać co wybrałeś to też może skorzystam.
Nsf / 2007-08-09 00:29
Polecam w 100%. Podobnie jak Alf jestem klientem od 7 lat, mam założone w mBanku 4 konta, SFI, i eMaklera. To co mnie do niego przekonuje, to przede wszystkim:
1. Brak opłat (te co są są minimalne i dużo niższe niż u konkurencji)
2. Czytelny interfejs do obsługi kont
3. Miła i wykwalifikowana obsługa doradców i konsultantów (połączenia tel)
4. Szeroki zakres usług
Alf_VIP / 2007-07-07 14:01
Oczywiście, że warto! A czy jest dobry? Nie. Jest bardzo dobry, SUPER, WZOROWY. Ja jestem klientem od prawie 7 lat. Jak chcę wziąć kredyt to tylko w mBanku. Jako "stary" klient mam preferencyjne oprocentowanie, ilość spłat mogę wziąć najdłuższą jaką oferują, uproszczone procedury przy zawieraniu umowy kredytowej. Najtańsze przelewy między bankami, darmowe prowadzenie rachunku, łatwa, przyjemna i bezpieczna obsługa konta przez Internet, coraz więcej usług oferowanych przez sam bank. Zastanawiam się nad ubezpieczeniem samochodu, ale z tym jeszcze poczekam. Reasumując - same plusy :) POLECAM
chris_1 / 84.40.136.* / 2007-10-13 13:32
Wszystkie informacje podane przez Alfa są w materiałach reklamowych banku. Rzeczywistość jednak skrzeczy. Też mam konto w mBanku od kilku lat. O ile to co automatyczne (np. przelewy) działa dobrze, to kontakt z przedstawicielami mBanku jest katastrofalny. Nie mogłem założyć konta dla syna, ponieważ kurier z dokumentami nie przyjechał, pomimo umawiania się. Miesiąc po otrzymaniu kredytu zadzwoniono z emFinanse, że brakuje podpisu mojego i żony (podpisywaliśmy wszystko, co podsuwali). Po 9 miesiącach zadzwonili z informacją, że nie mają kilku dokumentów kredytowych (zgubili?). Obecnie mBank blokuje mój wniosek o kartę kredytową z powodu rzekomego innego wniosku, którego nie składałem. Konsultanci na MLinii nie potrafią powiedzieć o co chodzi. Złożyłem reklamację i po 2 miesiącach nadal nie została rozpatrzona. Generalnie jestem rozczarowany, przeniosę pieniądze do innego banku internetowego, trudno opierać się na banku z którym nie ma kontaktu a dokumenty gubią.
Renumious / 2007-08-09 07:41 / portfel / "GPW Kmiot"
Klienci wielu innych banków z takim stażem moga liczyc na podobne "bonusy".
Najtansze przelewy to znaczy bezpłatne mam tez w swoim banku i nie jest to mBank, mam tez swietny, prosty interfejs internetowy.
Niezależnie od tego mBank na pewno zasługuje na uwagę i pozytywnie wyróznia się na naszym rynku, a SFI palce lizac :)
tarcho / 89.78.236.* / 2007-08-10 10:53
Cześć....... też byłem klientem wiele lat i byłem zadowolony...... ale zapraszam do tematu
"czy można cofnąć przelew......... " Niestety już nie jestem zadowolony i nigdy nikomu tego banku nie polece.
tomaszka / 2007-07-04 15:56
jest dobry i warto :)
Matrick / 2007-09-18 16:25
Jak dla mnie to również jest bdb. bank tylko trzeba pamiętać że może on nie wszystkim odpowiadać w równym stopniu.
Dla mnie największy atut to to że nie pobierają oni żadnych opłat z tytułu prowadzenia konta czy wydania karty debetowej.
Oczywiście jest również sporo minusów ale póki co mnie one nie dotyczą. Chodzi mi tu głównie o kredyty itp.
Pozdrawiam!
TaS / 2007-07-07 15:02 / Tysiącznik na forum
czy jest taki dobry to nie wiem :)

w ingu dla studentow sa darmowe przelewy ;)

uzywam got ylko jako sfi, ale w sumie jestem bardzo zadowolony :)

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: