Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Wyświetlaj:
Kingakk / 83.11.249.* / 2022-01-24 14:03
Jakbym przeczytała te recenzje nie wpakowalabym się tak. Miałam 2 pralki w koszyku Beko, usunęłam nie ta i dokonałam zakupu złej pralki, anulowalam zamówienie 5 min po zakupie a pralkę mi i tak dostarczono. Po godzinie od zakupu dostałam smsa o przygotowaniu do transportu. napisałam 3 maile, żadnej odpowiedzi, zadzwoniłam na infolinię pracownica wprowadziła mnie w błąd mówiąc, że mam ignorować smsy o dostawie.19 stycznia o 17:24, 2 godziny po zakupie i kolejnym smsie w postępach wysyłki zadzwoniłam znów na infolinię, odebrała bardzo odpryskliwa pani która zapewniła mnie, że zamówienie na pewno zostało anulowane i status zostanie zmieniony dnia następnego a SMSy o pakowaniu i wysyłce mam ignorować. Mimo to pralka przyjechała do mnie następnego dnia po 16. Nie mogłam już nic zrobić, przyjelam ta pralkę którą zakupiłam przez pomyłkę, mówię trudno niech już będzie mimo, że tego dnia również dzwoniłam upewnić się że anulowanie zostało zgłoszone. Pewnie gdybym kazała im ją zabrać zostałabym tak jak inni bez produktu i bez kasy. Panowie od transportu mimo zapłaconej usługi podłączenia odmówili mi montażu bo się nie da, ze względu na stary zawór. Podlaczylam pralkę sama i nie bylo z tym żadnego problemu. Panowie zmęczeni może im się nie chciało. Zapytałam ich w takim razie czy dostanę zwrot za niewykonany montaż to zrobili się bardzo niemili. Nawet opakowań nie zabrali rzucili mi wszystko na ziemię i kazali podpisać że odmawiam zdjęcia śrub transportowych. Oczywiście od czwartku pisałam kilka maili odnośnie zwrotu ale cisza, tak samo jak z tamtymi mailami o anulacji. Zero odpowiedzi. Na czacie również zero odpowiedzi bo pan nie jest od tego. Na infolini każą czekać aż ktoś odczyta zgłoszenie. Kpina i żart a nie firma. Pierwszy raz w życiu cokolwiek u nich kupiłam i ostatni. Takiego cyrku w życiu nie widziałam.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
EA / 31.0.61.* / 2023-02-06 23:30
Szkoda czasu na Media Martkt, oszukują na calego
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Anna1010 / 79.191.208.* / 2021-11-22 13:32
Szybki i sprawny zakup online monitora, który jak się okazało nie spełniał oczekiwań, "całkiem" sprawny zwrot produktu w salonie, informacja, że zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni i ponad miesiąc czekania na pieniądze i nadal nic. Dwukrotnie kontaktowałam się telefonicznie z obsługa klienta i dwukrotnie otrzymałam informacje, ze pieniądze otrzymam następnego dnia. Nadal nic. Bardzo odradzam ten sklep, mimo świetnego wyboru produktów, podejście do klienta jest gorzej niż tragiczne.
koszary23 / 87.204.149.* / 2021-03-16 10:26
Zgłoszenie przebiegło sprawnie ale reszta niestety nie. Zmywarkę naprawiano nam w czasie równych dwóch miesięcy od zgłoszenia, a była do wymiany tylko pompa. Zaznaczam, że okres 2 miesięczny mógłby być dużo dłuższy gdyby nie ciągłe oraz permanentne telefony do pracowników infolinii gwarancji plus oraz masa maili.

Całe szczęście, że tylko jedne z trzech zakupionych produktów skorzystał z tej gwarancji, bo moje nerwy by tego raczej nie wytrzymały. Licząc koszt zakupionych gwarancji i naprawę tylko pomy w zmywarce - taniej i bez nerwów wyszła by naprawa niż zakup dodatkowych gwarancji.

Próbowałam polubownie załatwić sprawę z obsługą w postaci rekompensaty tak długiej naprawy mimo, że na stronie wyraźnie jest napisane że MM gwarantuje naprawę w 14 dni dni, a w warunkach umowy jest zaznaczone 5 dni z możliwością przedłużenia do 7dni.

Nie polecam.
Katowiczanka / 5.173.122.* / 2021-05-06 20:59
Reklamacje traktowanie klienta procedury poniżej wszelkich poziomów...media markt Katowice 3 stawy omijać z daleka.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Matarnia / 195.116.21.* / 2020-12-20 11:39
Sklep Media Markt CH Matarnia Gdańsk: z głośników co chwila płyną komunikaty o zachowanie bezpiecznej odległości. Tymczasem, w sobotę o g. 11.00, a więc w szczycie przedświątecznych zakupów, otwarte tylko 2 kasy. Organizacja fatalna, sprzedający chodzą jeden do drugiego, zagadują kolegów i koleżanki, bo przecież nic się nie dzieje. Stałem w kolejce "tylko" 15 min., bo kiedy doszedłem do kasy "ogonek" klientów stojących jeden za drugim był dwukrotnie dłuższy. Przy kasie okazuje się, że w zabezpieczonym elektronicznie pudełku (nie sprawdzisz co jest w środku) brakuje kamery video-rejestratora, bo nieopatrznie wziąłem z regału pudełko z którego urządzenie trafiło na wystawę. Dlaczego tam się znalazło nie wiem, bo ekspedientka nie odpowiedziała mi na to pytanie, tylko poleciła iść po inną kamerę. Odmówiłem, gdyż nie zamierzałem wracać ponownie do kolejki i poprosiłem, aby ktoś przyniósł ją ze stoiska. Ekspedientka odmówiła, ale po chwili zapytała skąd ją wziąłem i kazała czekać. I czekałem. Kiedy przez dłuższy czas nic się nie działo, zapytałem czy kamerę już przyniesiono, w odpowiedzi usłyszałem, że jak będzie to się dowiem, a w tyle komentarz do kolegi z kas "... nie będzie mi tu rozkazywać." Poprosiłem więc o rozmowę z kierownikiem. "Nie ma kierownika" usłyszałem w odpowiedzi. Kiedy po kilku kolejnych minutach czekania sytuacja się nie zmieniła, sam przyniosłem nowe pudełko z kamerą, a następnie odnalazłem kierowniczkę zmiany. Okazało się, że była ona na stoisku, kiedy wezwałem ją przez sprzedawcę stoiska z kamerami, ale obsługująca mnie ekspedientka "nie widziała mnie przy kasie". Kierowniczka przeprosiła mnie za zajście, ale do ekspedientki, która postanowiła dać mi nauczkę za zwrócenie jej uwagi już nie podeszła. Odnoszę wrażenie, że nie wiedziała jak rozwiązać problem, albo po prostu z góry stanęła po stronie ekspedientki, nie wnikając w szczegóły konfliktu. Słabo, bardzo słabo.
Paweł Rafa / 79.191.79.* / 2021-01-30 18:58
Od 10 grudnia 2020 czekam na zwrot kwoty 1178 zł pobranej z mojej karty za zamówiony ze strony www Media Markt (dalej MM) odkurzacz, którego jak się okazało MM nie miało pomimo „gwarancji dostawy przed świętami”. Zamówienie anulowano a zwrot pieniędzy miał nastąpić „niezwłocznie”. Dziś jest 30 stycznia 2021 roku. Na maile już przestali odpowiadać. Art 32.1. ustawy o prawach konsumenta mówi o obowiązującym terminie 14 dniowym na zwrot kwoty. Jak widać MM ma polskie przepisy w serdecznym poważaniu. Oddaję sprawę prawnikom.
Pianka / 176.107.107.* / 2021-11-30 10:24
Dzień dobry. Czy po anulowaniu zamówienia udało się odzyskać pieniądze czy trzeba do federacji konsumenta lub do prawnika
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Pawel Rafa / 91.232.53.* / 2021-02-04 13:43
MM zwrócił należność!
Kasia5241006 / 91.246.108.* / 2021-03-03 22:38
W jaki sposób udało się odzyskać pieniądze? My czekamy już ponad 60 dni i dalej pieniędzy nie ma a to TYLKO 3300 zł!
Paweł1139 / 5.173.140.* / 2021-05-07 14:58
Ja czekam od 25.03.2021. Za ps5 też ponad 3 tys.. ma ktoś może do nich normalny numer telefonu? To jest jakaś kpina. Gdzie i do kogo zgłasza się takie rzeczy? Pozew zbiorowy o odszkodowanie?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
AAA472 / 85.14.100.* / 2023-01-03 12:25
PROPONUJE TO ZGLASZAC DO PROKURATURY, TAM SIE NIC NIE PLACI, A POLICJA DZIALA W MIARE SZYBKO
Dawid oszukany / 178.73.5.* / 2020-10-19 17:12
Oszusci i tyle ja też od tygodnia nie mogę się doprosić korekty błędnie wystawionej faktury. zwodza mnie co robic
jestem na nie / 77.91.28.* / 2020-07-29 16:01
Jeśli trafi wam się zakup i nie musicie reklamować, to cieszcie się. A jeśli odważycie się anulować lub reklamować zamówienie, to przygotujecie się psychicznie, bo odzyskiwanie pieniędzy = droga przez mękę. Będą wszystko robić, aby przedłużać oddanie pieniędzy, a nawet nie będę chcieli wam oddać, niestety.
Pierwszy i ostatni zakup. Szkoda zdrowia.
EA / 31.0.61.* / 2023-02-06 23:31
Dokładnie tak
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
mona.7 / 86.63.100.* / 2020-12-26 17:22
Mam to samo, nie chcą oddać gotówki , to skandal! Czekam ponad 22 dni, a inni juz nawet dwa miesiące. Nie mają prawa do traktowania klientów jak bank. To jest skandal, że trzeba sądownie odzyskiwać pieniądze za zwrócony w nienaruszonym stanie towar!!!!! I takie rzeczy tylko w Polsce. Za granicą oddali by w tej samej chwili. Spółka jest niemiecka o ile mi wiadomo..... :(
Autor tekstu / 37.248.253.* / 2021-05-07 11:39
U mnie ta sama sytuacja, zwrócony zestaw PS5 za ponad 3000 i czekam już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy, bez sądu z nimi się nie obejdzie.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Mhausss / 62.122.114.* / 2021-05-21 22:53
U mnie to samo, również czekam prawie miesiąc za zestaw PS5.
bounty / 83.24.36.* / 2021-01-12 18:03
Mam to samo. Udalo sie odzyskać pieniądze?
oszukana i zlekceważona / 77.91.28.* / 2020-07-27 09:28
Czekam na zwrot pieniędzy już prawie miesiąc. W regulaminie mają 14 dni. Czekam aż wami się zajmie Sąd i oprócz gotówki, oddacie jeszcze zadośćuczynienie oszukanym i zlekceważonym ludziom.
Irek824 / 5.173.137.* / 2020-06-24 17:42
1.06.2020 dokonałem zakupu sprzetu w systemie ratalnym a konkretniej komputera all in one dwóch programów i drukarki Epson rozdzielili to na dwa zamówienia komputer i programy w jednym drukarkę w drugim komputer z programami przyszedł po niecałe tygodniu drukarka nie przyszła do dziś w ciągu tego czasu wielokrotnie dzwoniłem pisałem do sklepu i byłem zapewniany że posiadają ten sprzęt na stanie dziś dostałem informację że nie posiadają jednak tej drukarki i że jedyne co mogę zrobic to zwrócić im ta pierwsza część zamówienia czego oczywiście nie jestem w stanie zrobić ponieważ programy zostały użyte jutro idę zgłosić sprawę na policje
Barbara9791 / 89.70.145.* / 2020-06-08 19:07
Realizacja zamówienia odbyła się bez problemów, ale to koniec zalet.
Sprzęt uszkodzony, wymagał reklamacji.
Media Markt lekceważy klientów, próbuje wymusić korzystanie z gwarancji producenta a nie rękojmi, nie informując, że gwarancja z 24 miesięcy skróci się do 12!!!
20 maja na infolinii złożyłam reklamację, gdyż kuchenka Gorenje K5253WH ma uszkodzony wentylator, po podłączeniu coś "tryknęło i zaiskrzyło". Nie wysłano do mnie żadnego maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji, więc 1 czerwca znów zadzwoniłam. Okazało się, że pracownik infolinii spisał notatkę a nie reklamację i nikt się tym nie zajmuje. Kolejna osoba spisała reklamację podając jej numer.
Po 15 dniach od zgłoszenia usterki, czyli po upływie ustawowego terminu rozpatrzenia reklamacji, dowiedziałam się na infolinii, iż moja reklamacja dalej nie jest rozpatrzona, a podany numer nie jest numer reklamacyjnym. Minął 20 dzień od złożenia reklamacji i dalej nie otrzymałam informacji kiedy zamierzają wymienić sprzęt. Media Markt Polska lekceważy klientów. Odradzam zakupy w Media Mark każdemu kto ceni swój czas i nerwy.

poniżej więcej o kompetencji i celowym wprowadzaniu w błąd pracowników infolinii:

- 20.05 dzwonię na infolinię gdzie informujecie mnie, żebym sobie poszła do najbliższego sklepu, to będzie szybciej!!!
Mąż był w Media Markt w Silesii w Katowicach, usłyszał, że niepotrzebnie przyszedł ponieważ zakupiliśmy przez infolinię więc tam mamy dzwonić.
Dodatkowo, że w ostateczności pracownik może połączyć z producentem, to może rozwiążą problem. 
Otrzymał na odchodne formularz papierowy jakbyśmy jednak UPARLI się składać u nich reklamację.
Tego samego dnia dzwonię ponownie na infolinię wymuszając przyjęcie reklamacji, znów próbuje się mnie zmusić do kontaktu z producentem.
Proszę o podanie nr reklamacji, otrzymuję odpowiedź, że mają go wysłać na maila. Do dnia 8 czerwca nie otrzymałam żadnego potwierdzenia.

-1.06 kontaktuję się ponownie, gdyż nie mam żadnego potwierdzenia, pracownik na infolinii mówi, że ma notatkę i żadnej reklamacji spisuje ją podając numer
otrzymuję równocześnie informację, że sprawa pilnie ma trafić na magazyn centralny.

-4.06 kontaktuję się ponownie upłynął czas na rozpatrzenie reklamacji,
nie otrzymałam żadnej wiadomości w terminie, więc tym samym reklamacja została zgodnie z prawem uznana.
Rozmowa na infolinii toczy się absurdalnie:
    - słyszę że mój numer reklamacji, to nie jest numer
reklamacyjny, 
    - że nie mają żadnej odpowiedzi,
    - że mam skorzystać sobie z gwarancji
producenta!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - że spisują kolejną notkę, z której nic nie wynika
i ponaglenie na magazyn

Zadzwoniłam ponownie na infolinię, z pytaniem jak mam złożyć skargę. Otrzymuję wymijającą odpowiedź, że zadzwonią na magazyn i się ze mną skontaktują.
Kontakt rzeczywiście nastąpił, usłyszałam, że NIC NIE WIADOMO, dodatkowo pracownik mnie poinformował, że mam sobie jutro przedzwonić to może już coś będzie wiadomo.
8 czerwca dalej nic nie wiadomo.

Odradzam każdemu zakupy w Media Markt.
Janusz104 / 78.131.161.* / 2020-03-09 14:04
Dotyczy sklepu Media Markt w Gdyni - centrum RIVIERA.
Wrażenia zdecydowanie negatywne. Brak poszanowania i dbałości o klienta - przecież i tak przyjdą następni i kupią.
Kilka sprzętów do zabudowy oraz inne zostały zakupione i dostarczone, ale oczywiście nastąpił problem z zabraniem starego a następnie montażem nowych elementów (usługi opłacone dodatkowo przy zakupie sprzętu). Taki stan rzeczy trwa od 28 lutego do dnia dzisiejszego (09.03.2020). Trzy kolejne terminy i pracownicy Media Markt nie przyjeżdżają, nie informując nawet o tym telefoniczne. Można założyć, że łączny czas oczekiwania na przyjazd fachowców z Media Marktu wyniósł ponad 8 godzin! Oczywiście telefonicznie przepraszają i obiecują poprawę,
umawiają kolejny termin a następnie następuje "powtórka z rozrywki". Generalnie sprawy te "załatwiają" młodzi ludzie bez jakiegokolwiek nadzoru i kontroli ze strony przełożonych. Widocznie mają z tego dobrą bekę. Nie zaobserwowałem wśród pracowników tej firmy jakichkolwiek działań mających na celu wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje, czy też chęci poprawy wadliwie działającej procedury. Ogólnie kompletna zlewka klienta bez nadzoru ze strony kierownictwa.
Tomek222 / 185.47.65.* / 2021-12-10 20:23
Pracownicy Media Markt nie jeżdżą i nie montują sprzętów. Robi to firma zewnętrzna.
Lucyna695 / 188.146.163.* / 2020-05-28 13:55
Chciałam dodać swoją opinię, ale nie muszę. Moja historia jest identyczna tylko dotyczy sklepu w Poznaniu na Bukowskiej
Wkurzona na mediamarkt / 212.180.147.* / 2020-03-06 22:23
Reklamacja rozpatrywana była prżez 1,5 miesiąca. Musiałam pisać, dzwonić, żeby zechcieli się zająć sprawa. Sklep umywa ręce, odsyła do serwisu. Ogromne problemy ze skomunikowaniem się z osoba decyzyjna. Najpierw naprawiali żelazko, potem przysłali inne. Tylko ze model znacznie niższy od tego, który kupiłam. Historia trwa dalej i nie wiadomo, jak się skończy. Na razie musiałam kupić kolejne żelazko. Koszmar, nie na te czasy
Jerzy Jaugsch / 89.74.119.* / 2020-03-03 12:10
Kupiłem 28.02.2020 drukarkę laserową HP LaserJet 28w w Media Markt Wrocław Magnolia. Sprzęt jest OK, ale mam zastrzeżenia co do obsługi. Liczyłem na darmową dostawę, ale zaproponowano mi opłatę ok. 80 zł za dostawę. Postanowiłem więc wziąć taryfę. Musiałem wziąć drukarkę i wynieść ją po schodach do kasy a potem na parking. Nadmieniam, że mam 75 lat. Na pytanie o wózek pan z obsługi tylko wzruszył ramionami. Dobrze, że drukarka waży 5,5 kg a nie 15 kg. Przy okazji wystawiania mailowej opinii opisałem to zdarzenie, ale nie ma żadnej reakcji.
Marusia88 / 5.173.113.* / 2020-02-13 14:45
Tego sklepu już przecież nie ma. Saturn go wykupił.
lalamido / 83.6.212.* / 2020-02-11 23:31
Raty 0 % ,to zwykłe oszustwo !!! Santander Consumer Bank współpracuje z Media Mark w naciąganiu na oprocentowane raty !!!
123Renia / 2020-01-14 20:01
Fajny sklep, nie ma co... Kupiłam tam żelazko i jak wlałam wodę, to się zaczęło. Zwrotu nie przyjęli, reklamację odrzucili, bo niby uszkodziłam sama żelazko, z którego zamiast strumienia pary, był strumień wody. Nie miałam pieniędzy i żelazka. Już tam nie kupuję. A wszystkim oszukanym przez nich polecam dobrą i łatwą pracę bez inwestycji własnych i z pensją na czas, tylko mam prośbę. Przemyślcie, czy chcecie te pieniądze wydać tam...

https://ribmoney.xyz/9259514847436/
M48 / 31.61.185.* / 2023-10-03 12:49
Zakupiłam na raty sprzęt łącznie z dostawą , wniesieniem i montarzem. Firma nie wywiązała się z zobowiązania gdyż sprzęt tylko dostarczyła, ale nie wniosła i nie zamontowała. W sklepie aby uzyskać zwrot gotówki usłyszałam, że muszę dokonać jakiegoś zakupu na taką kwotę by mogli udzielić mi rabatu na należną mi kwotę zwrotu. W tym wypadku muszę wydać ok 2 tys by odzyskać należną mi kwotę . Do tego przecież będę płacić odsetki w banku od tej sumy. Czy to normalne?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy