Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

skomentuj
Wyświetlaj:
szarak3d / 37.248.158.* / 2019-03-15 09:37
Nie polecam, Zakupilem konsole Nintendo Switch, co prawda z Outletu jednak w opisie bylo wyraznie napisane ze konsola “Nie uruchamiana” natomiast urzadzenie, ktore dostalem ewidentnie bylo uruchomione i używane. Po wlaczeniu na urzadzeniu bylo zalozone kilka kont oraz pelno screnshotow z gier. Po kontakcie z biurem obslugi uslyszalem ze przeciez dostalem konsole w dobrej cenie i ze niepowinienem miec wogole pretensji. Po wyjasnieniu ze produkt ktory nabylem nie byl zgodny z opisem, od niechcenia pan stwierdzil ze skontaktuja sie ze sklepem z ktorego produkt zostal do mnie wyslany i sie odezwa. Niestety nikt sie nie odezwal, wiec nastepna proba, nastepny telefon, tlumaczenie wszystkiego od nowa i ten sam rezultat, reklamacja napisana, wyslana do owego sklepu i zapewnienia ze teraz to napewno sie juz odezwa. Niestety niespodzianki nie bylo nie doczekalem sie zadnej odpowiedzi ani telefonu. Myslalem ze po takiej marce jak MediaMarkt mozna sie spodziewac lepszego podejscia do konsumenta. Niestety zawiodlem sie :( nie polecam.
Lukasz. / 77.252.183.* / 2018-12-12 16:35
Telefon iPhone 8 kupiłem w promocji "Zrobimy Ci Święta" - za każde wydane 500 zł zwrot 50 zł w postaci karty podarunkowej Carrefour. W regulaminie zaznaczono, iż ilość kart promocyjnych jest ograniczona, i o dostępności zostanę poinformowany po złożeniu zamówienia.
Niestety już na miejscu, pomimo otrzymania potwierdzenia i zaproszenia do odbioru gotowego zamówienia, okazało się , że karty promocyjne się skończyły i próbowano mi zaoferować zamiennie inne (do Media Markt).
Management sklepu miał prawo do ustalania warunków promocji, ale wysłanie mi błędnej informacji o dostępności i marynowanie czasu na dojazd postrzegam jako próbę wciśnięcia produktu na siłę, tak na zasadzie "a może się uda".
Efekt końcowy:
- zwrot zamówienia, czyli wymierna strata sklepu, i klienta na wiele lat
- zła opinia wśród moich znajomych, czyli następnych klientów i zysku

Mam nadzieję, że Management potraktuje to jako "lesson learned" i będzie rzetelnie informował o dostępności produktów które zostały kupione i opłacone przed odbiorem.
Mmmaaagggd / 83.26.239.* / 2018-11-25 16:11
Zakupiłam sprzęt z wystawy. Tylko taki był dostępny. Z reguły w sklepach przedmioty z wystawy są przecenione lub jest możliwość rabatu. Pytam więc o rabat ponieważ przeceny nie było. Dostałam rabat 70zl ale przy zakupie wydłużonej gwarancji która kosztuje 200zl (przedłużenie o rok) w sumie dopłata do sprzętu 130zl. Smieszni jesteście
ACichowlas / 46.134.53.* / 2018-10-25 14:26
I znowu promocja 50% za pół roku 50% bez prowizji. W miesiącu kwiecień 2018 uległa awarii moja prawie 20-letnia pralka automatyczna firmy Polar. Stwierdziłem, że nie opłaci się naprawić widząc taką reklamę w Media Markt. Udałem się do sklepu w Oleśnicy celem zakupu pralki firmy Bosch. Obsługujący mnie sprzedawca po sprawdzeniu mnie w bankach (nie miałem i nie mam długów oraz pożyczek w bankach). Dochód mam stały nie najgorszy bez zobowiązań. Obsługująca mnie osoba stwierdziła, że mogę kupić pralkę lecz za gotówkę. Podziękowałem i za gotówkę ( 20 zł taniej) pojechałem kupić do innego sklepu. Taka to POMOCJA.
nick 432 / 193.16.255.* / 2018-11-13 13:57
I dobrze zrobiłeś bo raty 0% w meiamarkt to ściema gdyż wymagane jest konto za obsługę kartyKredytowej do spłaty zadłużenie którego koszt miesięczny to 19,90 a bez tego nie dostaniesz kredytu.... Nigdy więcej tego sklepu
Daniel Gładki / 31.2.83.* / 2018-08-25 19:49
Jakość sprzętu, obsługa, i cały personel, to jedna wielka TRAGEDIA !!!, w sklepie na ul. Kolumny 6/36, 93-342 Łódź, nie oddają pieniędzy jak się zwraca popsutą z winy producenta rzecz !!!, sprzęt się sam rozleciał bo okazał się bublem, a Oni proponują tylko i wyłącznie wymianę towaru na nowy, ten sam wadliwy bubel. Jak się prosi o zwrot gotówki, po kilku dniach użytkowania sprzętu, który się sam popsuł, to pracownicy śmieją Ci się w twarz, i bezczelnie mówią, że w grę wchodzi tylko naprawa albo wymiana, a jak Ci coś nie pasuje, to możesz sobie iść do Rzecznika Praw Obywatelskich czy Konsumenta, i tam sobie zgłaszać. Więc poszedłem do Rzecznika, i powiedzieli Mi, że powinni bez problemu oddać całość pieniędzy, i jeszcze przeprosić, a nie bezprawnie wprowadzać klienta w błąd i utrudniać. Sprawa jest dla Media Expert z góry przegrana, bo prawo stoi po stronie konsumenta, i na pewno będą musieli oddać tą gotówkę, tyle tylko, że przez mało rozgarniętych ludzi, trzeba się niepotrzebnie nachodzić po urzędach, i naczekać na odpowiednie dokumenty, papiery, i decyzje. Mi jednak nie zależy na czasie, więc jak oddadzą te pieniądze nawet za pół roku, to i tak mi obojętne, a opinia o całym Media Expert już pójdzie w świat, i nikt od nich kupować nie będzie.
Zosia1024 / 46.134.8.* / 2018-08-22 16:55
Witam.
Przed wyjazdem w góry zrobiliśmy zakupy w MM na sumę 800 zł. Kupiłam m.in. wentylator SENCOR za 190 zł by się nim chłodzić w te upały. Działał dwa dni.Po 10 dniach pobytu wróciliśmy do Wrocławia by oddać go lub w najgorszym przypadku wymienić na nowy? Okazuje się że to nie jest tak jak myślimy?
Pani z panem w Magnolii powiedziała że skoro wentylator nie działa to musi przejść przez serwis, czas oczekiwania do 31 dni. Serwis podejmie decyzję?! Nad czym tu rozprawiać? Są upały, ja nie mam ani swoich pieniędzy ani wiatraka. Jesienią jak nawet pięć wentylatorów mi dadzą to już mnie nie będą potrzebne? Za te pieniądze (jeśli nawet nie chcą ich oddać) to powinni mi dać nowy z pudełka na wymianę.
Nie wiem jak to się zakończy, ale wiem że ciężko mnie będzie teraz namówić na jakiekolwiek zakupie w tej sieci!
Pozdrawiam.
sokrates58 / 95.160.157.* / 2018-11-14 21:44
To są oszuści.Kupiłem pralkę,przywieziono za tydzień bo nie mieli ale na sklepie wystawili jako Top. W domu okazało się że pralka jest niesprawna-NOWA !!!.Nie chcą przyjąć do zwrotu bo użyta i musi przyjść serwisant może naprawi.Pralka kosztowała ponad tysiąc PLN.Jeżeli serwisant w jakiś sposób ją zarysuje wzywam policję z powodu uszkodzenia mienia (powyżej 1000 PLN- przestępstwo)
makel / 83.143.101.* / 2018-07-23 20:40
proszę dokładnie sprawdzać towar sprzedano uszkodzony żeby nie odebrać zwrotu wymyślili że został porysowany z mojej winy dokładnie sprawdzić czy nie ma żadnego porysowania od A do Z nie uwzględnią reklamacji i nie dawać się nabierać na rzekome dodatkowe ubezpieczenia na 5 lat to jest fikcyjne okradanie kasy po 3 lat siadł mi telewizor nie podjęli się naprawy więc było trzeba zakupić nowy UNIKAĆ Z DALA TO CWANIACTWO
Masia / 77.65.6.* / 2018-09-30 10:03
Ja miałam podobną sytuację. Wykupiłam przedłużoną gwarancję na telewizor. Po 3,5 latach "wysiadł całkowicie. Dostałam informację, że telewizora nie można naprawić i przysłali mi "bon upominkowy" na 470 zł / po 21 dniach /. W Media Markt ta gwarancja to jedno wielkie oszustwo. Musiałam kupić /oczywiście już w innej sieci handlowej, nowy telewizor. Za ten bon nie mogłam w Media Markt kupić nic sensownego, ponieważ na półkach leżały same puste pudełka. Na " siłę " kupiłam coś czego wcale nie potrzebowałam, byle zrealizować bon. Omijajcie tę sieć handlową szerokim łukiem !!!
Bardzo niezadowolony Klient / 83.8.97.* / 2018-05-25 15:11
Zdecydowanie odradzam tam zakupy, jak również zakup dodatkowego ubezpieczenia!!! Laptop o wartości ok. 5000 (czyli już cos niby porządniejszego) 4 razy w "serwisie". Niestety za zadnymn razem bledu nie wykryto. Nie ładuje, problem z głośnikami, "zawiesza sie" itp.
Czy ktoś może podpowiedziec co można z tym zrobic???
Niedlugo skonczy sie rozszerzona gwarancja i beda mieli spokoj.
Moze wspolnie zadziałały w antyreklamie, aby przestrzec innych???????
Wkurzony klient / 37.7.28.* / 2018-05-27 17:54
Mam to samo z telefonem zakupionym u nich....żenada..pseudo serwis twierdzi że wszystko ok a bateria trzyma 6 godzin
Gosik37 / 94.254.135.* / 2018-04-06 19:24
12.01.2018 kupiłam pralkę Amica DAW. Trzy razy zrobiła dobrze pranie i później pralka przestaje wirować wyciągam mokre pranie. Cztery razy serwis, dwa razy naprawiana, za piątym razem złożyłam reklamację z tytułu rękojmi w MM. Odezwał się serwis,że przyjadą i zabiorą pralkę na testy. Po jednym dniu testów dostaje odpowiedź że pralka jest sprawna i reklamacja z tyt. rękojmi zostaje odrzucona a pralkę dostaję dopiero po 13 dniach z ingerencją w pralkę bez zapisu tego w karcie gwarancyjnej. Złożyłam odwołanie od odrzuconej reklamacji z zapisem o ponowne przeprowadzenie testów u mnie w domu w warunkach takich w jakich konsument użytkuje pralkę. Znowu dostałam odmowną odpowiedź z MM, zasłaniając się tym iż pralkę sprawdził autoryzowany serwis Amica Wronki. Sprawę zgłosiłam do inspekcji handlowej ale nie wiem czy to coś pomoże bo MM nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Amjhf / 83.23.254.* / 2018-03-01 18:54
Nie polecam nikomu unikać tego sklepu jak ognia!!!!. Nie miła obsługa handlują uszkodzonym sprzętem oszukują klientów robią z niego kozła ofiarnego!!!!. .Ja w sumie kupiłem 4 ,rzeczy w tym sklepie z tym że czwarta rzecz okazała się fatalna.Otóż w lutym kupiłem telewizor w promocji który po otwarciu i rozpakowaniu w domu okazał się wadliwy uszkodzona matryca.Po przyjeździe do sklepu z telewizorem nie chcieli uznać mi gwarancji twierdząc że z mojej po napisaniu reklamacji rękojmi wzięli go do ekspertyzy gdzie również stwierdzili uszkodzenia mechaniczne z winy klienta czyli Mojego odmówili naprawy lub wymiany na nowy.Przcież obchodziłem się zanim delikatnie kogo oni z człowieka robią przecież nie po to dałem tyle pieniędzy żeby sam popsuć sobie telewizor ta dwuletnią gwarancją nic nie warta po co oni ją wogóle wystawiają i jak zawsze proponują przedłużoną gwarancję tym razem nie zaproponowali.Inie wiadomo co z nimi dalej robić czy przez sąd widać sytuacja przegrana w tym chorym kraju klient nie ma żadnych praw Ciekawe co powie na to Konsument Ochrony Praw konsumenta.Nie polecam zakupów w tej sieci.Może Oni uszkodzili podczas transportu tysiące sprzętu im się przywija ale jak im udowodnisz jak wcześniej nie zauważyłeś widać sytuacja przegrana.Nieboolecam odradzam tą sięć !!!!!!.
Masia / 77.65.6.* / 2018-09-30 10:07
Miałam dokładnie to samo, po zakupieniu telewizora z wydłużonym okresem gwarancji. Po 3,5 roku telewizor wysiadł, a oni po długich / 21 dni/ targach przysłali i bon upominkowy na 470 zł, za który niczego sensownego nie mogłam kupić, bo tego co mnie interesowało w sklepie nie było. Na półkach leżały same puste pudełka / atrapy /. To fars a nie sklep. Omijajcie tę sieć handlową szerokim łukiem.
Arek232 / 77.253.176.* / 2018-03-02 00:24
MAM ten sam problem. I też z telewizorem. Chciałem go sprawdzić w sklepie. Sprzedawca powiedział że nie ma potrzeby. Mam 30 dni na testowanie telewizora. W domu po otwarciu i włączeniu zaczęły się dziać różne rzeczy. Jak się okazało matryca. Byłem u Rzecznika praw konsumenta. Sprawa w toku.
SWGliwice / 94.254.188.* / 2018-02-23 00:27
22.02.2018 roku.

Przyjechałem do sklepu media markt w celu zakupu 3 akcesoriów elektronicznych: kabla USB z mikro-wejściem, słuchawek gamingowych z hybrydowym wejściem na słuchawki i mikrofon oraz sam mikrofon.
Kiedy dokonałem wyboru sprzętu cena końcowa wynosiła 141 zł (około) 69.99 zł słuchawki z mikro, kabel USB 21 zł i sam mikrofon 49.99 zł.Jak się okazało przy kasie cena końcowa różniła się i wynosiła 200 zł (około). Cena mikrofonu i kabla jest inna niż na opisanym produkcie ( mikrofon 89.90 i kabel USB 39.99). Ponadto w między czasie kiedy szedłem do kasy zapytałem jednego z pracowników obsługi czy słuchawki firmy Tracer, które zamierzam kupić mają hybrydowe wejście czy 2 osobne jakcki jeden na mikrofon, a drugi na słuchawki. Wtedy pracownik personelu sklepu popatrzył na mnie jak na idiotę i wskazał mi zdjęcie z opisem produktu słuchawki mają wyjście typu jack (jak bym sam nie zauważył, natomiast moje pytanie brzmiało czy słuchawki mają 1 czy 2). Pracownik był święcie przekonany, że jest jedno. Niestety gdy wróciłem do domu i rozpakowałem sprzęt ku mojemu "zaskoczeniu" okazało się, że słuchawki mają osobne wejście słuchawkowe i osobne na mikrofon
( 2 jacki). W tym poście chciałbym zaznaczyć, że sklep firmy media markt jest nieuczciwym obiektem, który chce oszukać klienta na każdym kroku i w dodatku zatrudnia, niewykwalifikowany personel, a przynajmniej jego część. Jedynie inny pracownik sklepu, ocalił resztki dobrego imienia danej firmy. W trybie natychmiastowym przyjął moją reklamację i zwrócił pieniądze na miejscu bez żadnych problemów.
marta963 / 2018-01-26 16:26
Ja ostatni raz kupowałam tam słuchawki. Przy wyjmowaniu z torebki urwał się od nich kabel, a jak pojechałam zareklamować to stwierdzili, że sama przecięłam to nożyczkami
wku98 / 2018-07-12 21:46
Witam własnie też sie zawidołem na zakupie w media joysticka firmy tracer ponieważ podłączeniu owy sprzęt nie urchamiał sterowników anie wyswietał się w grach dzwoniłem do sklepu z reklamacją sprzedawca umywa rece nie polecam media markt
Gosia516 / 94.254.241.* / 2017-12-29 08:45
Nie polecam !!!! Kupilam telefon dzien przed wigilia zajechalam do domu okazalo sie ze jest wadliwy zawieszal sie sam automatycznie sie wylaczal zaraz po swietach pojechalam zareklamiwac a Pani kierownik stwiwrdzila ze telefon ma ryski i ze byl uzywany nie wymieni go tylko zareklamuje a ha jej wczesniej wspomnialam ze go nie uzywalam pobiewaz nie dzialal
mariokolski / 2017-12-26 13:30
Myślę że każdemu mogła się przydarzyć taka sytuacja. Nie trudno o bałagan w takiej sieci, ale powinni dbać o swoich klientów. Dla mnie na samym dnie i tak jest rtv euro agd :(
wmj / 94.254.154.* / 2017-12-26 07:23
NIE POLECAM.
Kupiłem dwie gry. Chciałem na xboxa, ale ponieważ na stronach internetowych mają bałagan (lub celowy bałagan), to jedna była na Ps3. Jeszcze tego samego dnia ją zwróciłem. Za zamówienie Płaciłem przelewem i taką formę zwrotu preferował "MediaMarkt - raj dla idiotów". Na pieniądze czekam drugi tydzień a ci idioci przysłali mi ankietę, abym ocenił towar, który zwróciłem.
MEDIAMARKT - RAJ DLA IDIOTÓW.
Ewa311 / 31.183.157.* / 2018-01-20 10:18
Mam taką samą sytuację. Najgorszy sklep internetowy w jakim kupowałam. 13-sty dzień czekam na zwrot wpłaty za towar, który przysyłali mi 3 tygodnie. Przetrzymują wpłaty, nie polecam zakupów przez internet w tym sklepie. Kontakt e-mailowy czy telefoniczny to fikcja, nikt nie rozpatruje zgłoszeń, nigdy nie są odsyłane odpowiedzi.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy