Forum Polityka, aktualnościKraj

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

Media Markt nie dla idiotów? Wszystkie grzechy firmy

skomentuj
Wyświetlaj:
Matarnia / 195.116.21.* / 2020-12-20 11:39
Sklep Media Markt CH Matarnia Gdańsk: z głośników co chwila płyną komunikaty o zachowanie bezpiecznej odległości. Tymczasem, w sobotę o g. 11.00, a więc w szczycie przedświątecznych zakupów, otwarte tylko 2 kasy. Organizacja fatalna, sprzedający chodzą jeden do drugiego, zagadują kolegów i koleżanki, bo przecież nic się nie dzieje. Stałem w kolejce "tylko" 15 min., bo kiedy doszedłem do kasy "ogonek" klientów stojących jeden za drugim był dwukrotnie dłuższy. Przy kasie okazuje się, że w zabezpieczonym elektronicznie pudełku (nie sprawdzisz co jest w środku) brakuje kamery video-rejestratora, bo nieopatrznie wziąłem z regału pudełko z którego urządzenie trafiło na wystawę. Dlaczego tam się znalazło nie wiem, bo ekspedientka nie odpowiedziała mi na to pytanie, tylko poleciła iść po inną kamerę. Odmówiłem, gdyż nie zamierzałem wracać ponownie do kolejki i poprosiłem, aby ktoś przyniósł ją ze stoiska. Ekspedientka odmówiła, ale po chwili zapytała skąd ją wziąłem i kazała czekać. I czekałem. Kiedy przez dłuższy czas nic się nie działo, zapytałem czy kamerę już przyniesiono, w odpowiedzi usłyszałem, że jak będzie to się dowiem, a w tyle komentarz do kolegi z kas "... nie będzie mi tu rozkazywać." Poprosiłem więc o rozmowę z kierownikiem. "Nie ma kierownika" usłyszałem w odpowiedzi. Kiedy po kilku kolejnych minutach czekania sytuacja się nie zmieniła, sam przyniosłem nowe pudełko z kamerą, a następnie odnalazłem kierowniczkę zmiany. Okazało się, że była ona na stoisku, kiedy wezwałem ją przez sprzedawcę stoiska z kamerami, ale obsługująca mnie ekspedientka "nie widziała mnie przy kasie". Kierowniczka przeprosiła mnie za zajście, ale do ekspedientki, która postanowiła dać mi nauczkę za zwrócenie jej uwagi już nie podeszła. Odnoszę wrażenie, że nie wiedziała jak rozwiązać problem, albo po prostu z góry stanęła po stronie ekspedientki, nie wnikając w szczegóły konfliktu. Słabo, bardzo słabo.
Dawid oszukany / 178.73.5.* / 2020-10-19 17:12
Oszusci i tyle ja też od tygodnia nie mogę się doprosić korekty błędnie wystawionej faktury. zwodza mnie co robic
jestem na nie / 77.91.28.* / 2020-07-29 16:01
Jeśli trafi wam się zakup i nie musicie reklamować, to cieszcie się. A jeśli odważycie się anulować lub reklamować zamówienie, to przygotujecie się psychicznie, bo odzyskiwanie pieniędzy = droga przez mękę. Będą wszystko robić, aby przedłużać oddanie pieniędzy, a nawet nie będę chcieli wam oddać, niestety.
Pierwszy i ostatni zakup. Szkoda zdrowia.
mona.7 / 86.63.100.* / 2020-12-26 17:22
Mam to samo, nie chcą oddać gotówki , to skandal! Czekam ponad 22 dni, a inni juz nawet dwa miesiące. Nie mają prawa do traktowania klientów jak bank. To jest skandal, że trzeba sądownie odzyskiwać pieniądze za zwrócony w nienaruszonym stanie towar!!!!! I takie rzeczy tylko w Polsce. Za granicą oddali by w tej samej chwili. Spółka jest niemiecka o ile mi wiadomo..... :(
bounty / 83.24.36.* / 2021-01-12 18:03
Mam to samo. Udalo sie odzyskać pieniądze?
oszukana i zlekceważona / 77.91.28.* / 2020-07-27 09:28
Czekam na zwrot pieniędzy już prawie miesiąc. W regulaminie mają 14 dni. Czekam aż wami się zajmie Sąd i oprócz gotówki, oddacie jeszcze zadośćuczynienie oszukanym i zlekceważonym ludziom.
Irek824 / 5.173.137.* / 2020-06-24 17:42
1.06.2020 dokonałem zakupu sprzetu w systemie ratalnym a konkretniej komputera all in one dwóch programów i drukarki Epson rozdzielili to na dwa zamówienia komputer i programy w jednym drukarkę w drugim komputer z programami przyszedł po niecałe tygodniu drukarka nie przyszła do dziś w ciągu tego czasu wielokrotnie dzwoniłem pisałem do sklepu i byłem zapewniany że posiadają ten sprzęt na stanie dziś dostałem informację że nie posiadają jednak tej drukarki i że jedyne co mogę zrobic to zwrócić im ta pierwsza część zamówienia czego oczywiście nie jestem w stanie zrobić ponieważ programy zostały użyte jutro idę zgłosić sprawę na policje
Barbara9791 / 89.70.145.* / 2020-06-08 19:07
Realizacja zamówienia odbyła się bez problemów, ale to koniec zalet.
Sprzęt uszkodzony, wymagał reklamacji.
Media Markt lekceważy klientów, próbuje wymusić korzystanie z gwarancji producenta a nie rękojmi, nie informując, że gwarancja z 24 miesięcy skróci się do 12!!!
20 maja na infolinii złożyłam reklamację, gdyż kuchenka Gorenje K5253WH ma uszkodzony wentylator, po podłączeniu coś "tryknęło i zaiskrzyło". Nie wysłano do mnie żadnego maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji, więc 1 czerwca znów zadzwoniłam. Okazało się, że pracownik infolinii spisał notatkę a nie reklamację i nikt się tym nie zajmuje. Kolejna osoba spisała reklamację podając jej numer.
Po 15 dniach od zgłoszenia usterki, czyli po upływie ustawowego terminu rozpatrzenia reklamacji, dowiedziałam się na infolinii, iż moja reklamacja dalej nie jest rozpatrzona, a podany numer nie jest numer reklamacyjnym. Minął 20 dzień od złożenia reklamacji i dalej nie otrzymałam informacji kiedy zamierzają wymienić sprzęt. Media Markt Polska lekceważy klientów. Odradzam zakupy w Media Mark każdemu kto ceni swój czas i nerwy.

poniżej więcej o kompetencji i celowym wprowadzaniu w błąd pracowników infolinii:

- 20.05 dzwonię na infolinię gdzie informujecie mnie, żebym sobie poszła do najbliższego sklepu, to będzie szybciej!!!
Mąż był w Media Markt w Silesii w Katowicach, usłyszał, że niepotrzebnie przyszedł ponieważ zakupiliśmy przez infolinię więc tam mamy dzwonić.
Dodatkowo, że w ostateczności pracownik może połączyć z producentem, to może rozwiążą problem. 
Otrzymał na odchodne formularz papierowy jakbyśmy jednak UPARLI się składać u nich reklamację.
Tego samego dnia dzwonię ponownie na infolinię wymuszając przyjęcie reklamacji, znów próbuje się mnie zmusić do kontaktu z producentem.
Proszę o podanie nr reklamacji, otrzymuję odpowiedź, że mają go wysłać na maila. Do dnia 8 czerwca nie otrzymałam żadnego potwierdzenia.

-1.06 kontaktuję się ponownie, gdyż nie mam żadnego potwierdzenia, pracownik na infolinii mówi, że ma notatkę i żadnej reklamacji spisuje ją podając numer
otrzymuję równocześnie informację, że sprawa pilnie ma trafić na magazyn centralny.

-4.06 kontaktuję się ponownie upłynął czas na rozpatrzenie reklamacji,
nie otrzymałam żadnej wiadomości w terminie, więc tym samym reklamacja została zgodnie z prawem uznana.
Rozmowa na infolinii toczy się absurdalnie:
    - słyszę że mój numer reklamacji, to nie jest numer
reklamacyjny, 
    - że nie mają żadnej odpowiedzi,
    - że mam skorzystać sobie z gwarancji
producenta!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - że spisują kolejną notkę, z której nic nie wynika
i ponaglenie na magazyn

Zadzwoniłam ponownie na infolinię, z pytaniem jak mam złożyć skargę. Otrzymuję wymijającą odpowiedź, że zadzwonią na magazyn i się ze mną skontaktują.
Kontakt rzeczywiście nastąpił, usłyszałam, że NIC NIE WIADOMO, dodatkowo pracownik mnie poinformował, że mam sobie jutro przedzwonić to może już coś będzie wiadomo.
8 czerwca dalej nic nie wiadomo.

Odradzam każdemu zakupy w Media Markt.
Janusz104 / 78.131.161.* / 2020-03-09 14:04
Dotyczy sklepu Media Markt w Gdyni - centrum RIVIERA.
Wrażenia zdecydowanie negatywne. Brak poszanowania i dbałości o klienta - przecież i tak przyjdą następni i kupią.
Kilka sprzętów do zabudowy oraz inne zostały zakupione i dostarczone, ale oczywiście nastąpił problem z zabraniem starego a następnie montażem nowych elementów (usługi opłacone dodatkowo przy zakupie sprzętu). Taki stan rzeczy trwa od 28 lutego do dnia dzisiejszego (09.03.2020). Trzy kolejne terminy i pracownicy Media Markt nie przyjeżdżają, nie informując nawet o tym telefoniczne. Można założyć, że łączny czas oczekiwania na przyjazd fachowców z Media Marktu wyniósł ponad 8 godzin! Oczywiście telefonicznie przepraszają i obiecują poprawę,
umawiają kolejny termin a następnie następuje "powtórka z rozrywki". Generalnie sprawy te "załatwiają" młodzi ludzie bez jakiegokolwiek nadzoru i kontroli ze strony przełożonych. Widocznie mają z tego dobrą bekę. Nie zaobserwowałem wśród pracowników tej firmy jakichkolwiek działań mających na celu wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje, czy też chęci poprawy wadliwie działającej procedury. Ogólnie kompletna zlewka klienta bez nadzoru ze strony kierownictwa.
Lucyna695 / 188.146.163.* / 2020-05-28 13:55
Chciałam dodać swoją opinię, ale nie muszę. Moja historia jest identyczna tylko dotyczy sklepu w Poznaniu na Bukowskiej
Wkurzona na mediamarkt / 212.180.147.* / 2020-03-06 22:23
Reklamacja rozpatrywana była prżez 1,5 miesiąca. Musiałam pisać, dzwonić, żeby zechcieli się zająć sprawa. Sklep umywa ręce, odsyła do serwisu. Ogromne problemy ze skomunikowaniem się z osoba decyzyjna. Najpierw naprawiali żelazko, potem przysłali inne. Tylko ze model znacznie niższy od tego, który kupiłam. Historia trwa dalej i nie wiadomo, jak się skończy. Na razie musiałam kupić kolejne żelazko. Koszmar, nie na te czasy
Jerzy Jaugsch / 89.74.119.* / 2020-03-03 12:10
Kupiłem 28.02.2020 drukarkę laserową HP LaserJet 28w w Media Markt Wrocław Magnolia. Sprzęt jest OK, ale mam zastrzeżenia co do obsługi. Liczyłem na darmową dostawę, ale zaproponowano mi opłatę ok. 80 zł za dostawę. Postanowiłem więc wziąć taryfę. Musiałem wziąć drukarkę i wynieść ją po schodach do kasy a potem na parking. Nadmieniam, że mam 75 lat. Na pytanie o wózek pan z obsługi tylko wzruszył ramionami. Dobrze, że drukarka waży 5,5 kg a nie 15 kg. Przy okazji wystawiania mailowej opinii opisałem to zdarzenie, ale nie ma żadnej reakcji.
Marusia88 / 5.173.113.* / 2020-02-13 14:45
Tego sklepu już przecież nie ma. Saturn go wykupił.
lalamido / 83.6.212.* / 2020-02-11 23:31
Raty 0 % ,to zwykłe oszustwo !!! Santander Consumer Bank współpracuje z Media Mark w naciąganiu na oprocentowane raty !!!
123Renia / 2020-01-14 20:01
Fajny sklep, nie ma co... Kupiłam tam żelazko i jak wlałam wodę, to się zaczęło. Zwrotu nie przyjęli, reklamację odrzucili, bo niby uszkodziłam sama żelazko, z którego zamiast strumienia pary, był strumień wody. Nie miałam pieniędzy i żelazka. Już tam nie kupuję. A wszystkim oszukanym przez nich polecam dobrą i łatwą pracę bez inwestycji własnych i z pensją na czas, tylko mam prośbę. Przemyślcie, czy chcecie te pieniądze wydać tam...

https://ribmoney.xyz/9259514847436/
sharlotqa / 188.146.53.* / 2019-12-07 10:43
Dnia 1 grudnia zamówiłam i zapłaciłam na ich stronie lodówkę za 2 800 zł. Następnego dnia otrzymałam maila o zmianie sposobu dostawy, a dniu kolejnym maila z informacją o braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu braku towaru i że zapłacona kwota zostanie zwrócona niezwłocznie na moje konto. Po tygodniu i braku uznania tejże kwoty na moim rachunku, podczas rozmowy z konsultantem (który w niczym nie może mi pomóc bo tylko widzi że poszło zlecenie do banku i to wina banku że jeszcze nie mam zwrotu) dowiaduję się, że Media Markt ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu powiadomienia mnie o braku możliwości zrealizowania zamówienia. Więc tak na prawdę obraca moimi pieniędzmi przez 17 dni, a ja nadal nie mam lodówki. ODRADZAM ABSOLUTNIE ROBIENIE W JAKIKOLWIEK SPOSÓB ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. TYLKO IDIOTA BĘDZIE CHCIAŁ ZROBIĆ TO DRUGI RAZ. NIGDY WIĘCEJ.
Ewa Wilczyńska / 46.215.220.* / 2020-01-04 03:24
Ten sklep to banda oszustów. Usiłowano wcisnąć mi sprzęt porysowany, zniszczony, sprzęt z ekspozycji, dowiedziałam się o tym od ich konsultanta telefonicznego. Omijajcie ludzie szerokim łukiem, jest przecież taka konkurencja.
stigmas / 188.146.34.* / 2019-09-17 14:04
OSTRZEGAM PRZED ZAKUPEM SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO W TYM SKLEPIE !!! jeżeli okaże się że zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań i chcesz go w ciągu godziny zwrócić lub wymienić na inny nawet z dopłatą TO ZAPOMNIJ !!!. W dniu dzisiejszym pojechałem do Mediamarkt po zakup odkurzacza, wybór padł na odkurzacz znanej marki Amica której inne sprzęty posiadam, przykładając rękę bezpośrednio do otworu ssącego stwierdziłem z żoną że jest OK moc 900 wat na opakowaniu ( Jedna z lepszych od sąsiednich odkurzaczy), dostępne worki zastępcze, super. Niestety czar prysł w domu po całkowitym uzbrojeniu odkurzacza w rury czego w sklepie niestety nie zrobiliśmy okazało się że traci bardzo dużo mocy , praktycznie na szerokiej ssawce nie ciągnie jak trzeba no cóż Piątek 13 -tego, pakujemy sprzęt i w ciągu godziny od zakupu jesteśmy w sklepie niezadowoleni z prośbą o zwrot pieniędzy lub wymianę na coś innego nawet z dopłatą. Obsługa sprawdza odkurzacz woła kierownika i okazuje się że nie ma opcji zwrotu TYLKO REKLAMACJA !!! czyli kasa zawieszona i czekaj dwa tygodnie aż ktoś stwierdzi że odkurzacz działa i zostaniesz z bublem w ręku. Pasywna obsługa twierdzi że odkurzacz był używanyl (A JAKŻE INACZEJ SPRAWDZIĆ SPRAWNOŚĆ SPRZĘTU BEZ PODŁĄCZENIA ) i nie mogą zrobić zwrotu. Pani z obsługi pyta czy też bym chaciał używać sprzęt po kimś :) Skończyło się awanturą, na infolini próbowano nas odesłać do producenta ( niezgodne z prawem) i czekamy jaki dioci na reklamację. Kiedyś kupowałem kosiarkę w Castoramie okazało się w domu że jest za ciężka i mało praktyczna dla starszej osoby, bez problemu przyjeli ją z powrotem pomimo że było koszone i zapytali czy zwrot pieniędzy czy wymiana na inną, oczywiście dopłaciłem i wymieniłem na droższą. Dlatego ostrzegam Was drodzy klienci bo w tym sklepie Nie Dla Idiotów nikt Was nie poinformuje przed zakupem o je go warunkach i jak się Wam przydaży wada lub usterka czy też Wasze niezadowolenie ze sprzętu to będziecie mieli mocno w K..... Udanych zakupów gdzie indziej :)
OlgaWawa13 / 31.0.23.* / 2019-11-13 11:24
Jaką trzeba być tępą pałą aby moc ssania odkurzacza badać na zasadzie przyłożenia ręki do otworu odkurzacza. Myślałem że nie jest w stanie pomysłowość niektórych klientów zaskoczyć ale pracując dla konkurencji mogę stwierdzić iż media chyba broniło się przed takimi klientami dając hasło "nie dla idiotów" . Druga sprawa dotyczy samego odkurzacza który wybrałeś .... czyli ten dobry i tani bo pewnie kosztował że 120 zł i miał być dobry mocny i niezniszczalny... a tu takie rozczarowanie odkurzacz za tyle kur... kasy okazał się chińskim bublem. Dam ci radę jak już tak oszczędzasz to kup w Biedronce grzyb o nazwie kurka bo je podobno można przetrawić trzykrotnie. Jadąc po tobie dalej jak dzik po szyszce to zwrot towaru zakupionego w sklepie jest wolną wolą sklepu i nie obliguje go do tego żadne prawo, więc jeżeli umiesz czytać że jest możliwość zwrotu sprzętu nie używanego to taki ma wrócić do sklepu. Osobiście widziałem gościa który chciał oddać ekspres po sylwestrze bo mu jednak nie pasował, zapomniał tylko dodać że używał go na sali gdzie organizował zabawę i napier.... ok 450 filiżanek kawy. Kupił byś sobie taki ekspres? Bo jak tak to ciekawy jestem twojej reakcji jak byś przypadkiem się o tym dowiedział. Najlepsze w tym wszystkim jest to że nie masz pojęcia o prawie zwrotu czy też reklamacji z tytułu rękojmi a prężysz się jakbyś był mecenasem wiedzy. Mam nadzieję że nie będziesz u mnie też robił zakupów bo nie znoszę takich roszczeniowych januszy
adeku111833 / 89.151.43.* / 2020-01-02 16:48
Widzę że masz patent na swoją głupawą mądrość!
Czytasz, ale nie wiesz co! Skoro facet twierdzi że produkt jest wadliwy (stwierdził to dopiero w domu), to ma prawo zwrotu. Ty jako Janusz, albo Gienia sprzedaży (pewnie u********* akwizytor), obrażasz innych, ponieważ jesteś frustratem. Nie wypowiadaj się więcej, bo inni mają bekę. :-)
pffft / 83.23.81.* / 2020-03-09 09:47
Nie ma prawa zwrotu tępy gniocie, doucz sie zamiast rzucać opiniami wyssanymi z palca. Prawo ma do złożenia reklamacji,a wtedy psim obowiązkiem sklepu jest przyjąć taką reklamacje i wysłać dalej do rozpatrzenia przez producenta. Natomiast przyjmowanie zwrotów jest jedynie dobrą wolą sprzedającego.
MROZU / 83.26.217.* / 2019-07-29 21:08
Ja byłem dzisiaj w Krakowie w Solvay parku i prosiłem Panów o pomoc w wyborze słuchawek dla dziecka na urodziny. Jeden, niezał się na temacie, a drugi znalazł tylko opcję za 260zł. Po sprawdzeniu tematu w internecie szybko znalazłem słuchawki w cenie o połowie tańszej niż wskazana przez sprzedawacę. Niestety mimo, że były na ekspozycji, sprzedawca stwierdził, że nie było ich w sklepie już 2 miesiące. Po paru minutach sam znalazłem w regale towar którego "niema od 2 Miesięcy". Dodaję jeszcze, że żona cały czas z 1 rocznym dzieckiem na rękach poczówała się jako złodziej. Jak ktoś z firmy bierze komentarze na poważnie powinien zareagować. Pozdrawiam
PS. Ceny o 20% większe, niż u konkurencji.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy