Barbara9791
/ 89.70.145.* / 2020-06-08 19:07
Realizacja zamówienia odbyła się bez problemów, ale to koniec zalet.
Sprzęt uszkodzony, wymagał reklamacji.
Media Markt lekceważy klientów, próbuje wymusić korzystanie z gwarancji producenta a nie rękojmi, nie informując, że gwarancja z 24 miesięcy skróci się do 12!!!
20 maja na infolinii złożyłam reklamację, gdyż kuchenka Gorenje K5253WH ma uszkodzony wentylator, po podłączeniu coś "tryknęło i zaiskrzyło". Nie wysłano do mnie żadnego maila potwierdzającego przyjęcie reklamacji, więc 1 czerwca znów zadzwoniłam. Okazało się, że pracownik infolinii spisał notatkę a nie reklamację i nikt się tym nie zajmuje. Kolejna osoba spisała reklamację podając jej numer.
Po 15 dniach od zgłoszenia usterki, czyli po upływie ustawowego terminu rozpatrzenia reklamacji, dowiedziałam się na infolinii, iż moja reklamacja dalej nie jest rozpatrzona, a podany numer nie jest numer reklamacyjnym. Minął 20 dzień od złożenia reklamacji i dalej nie otrzymałam informacji kiedy zamierzają wymienić sprzęt. Media Markt Polska lekceważy klientów. Odradzam zakupy w Media Mark każdemu kto ceni swój czas i nerwy.
poniżej więcej o kompetencji i celowym wprowadzaniu w błąd pracowników infolinii:
- 20.05 dzwonię na infolinię gdzie informujecie mnie, żebym sobie poszła do najbliższego sklepu, to będzie szybciej!!!
Mąż był w Media Markt w Silesii w Katowicach, usłyszał, że niepotrzebnie przyszedł ponieważ zakupiliśmy przez infolinię więc tam mamy dzwonić.
Dodatkowo, że w ostateczności pracownik może połączyć z producentem, to może rozwiążą problem.
Otrzymał na odchodne formularz papierowy jakbyśmy jednak UPARLI się składać u nich reklamację.
Tego samego dnia dzwonię ponownie na infolinię wymuszając przyjęcie reklamacji, znów próbuje się mnie zmusić do kontaktu z producentem.
Proszę o podanie nr reklamacji, otrzymuję odpowiedź, że mają go wysłać na maila. Do dnia 8 czerwca nie otrzymałam żadnego potwierdzenia.
-1.06 kontaktuję się ponownie, gdyż nie mam żadnego potwierdzenia, pracownik na infolinii mówi, że ma notatkę i żadnej reklamacji spisuje ją podając numer
otrzymuję równocześnie informację, że sprawa pilnie ma trafić na magazyn centralny.
-4.06 kontaktuję się ponownie upłynął czas na rozpatrzenie reklamacji,
nie otrzymałam żadnej wiadomości w terminie, więc tym samym reklamacja została zgodnie z prawem uznana.
Rozmowa na infolinii toczy się absurdalnie:
- słyszę że mój numer reklamacji, to nie jest numer
reklamacyjny,
- że nie mają żadnej odpowiedzi,
- że mam skorzystać sobie z gwarancji
producenta!!!!!!!!!!!!!!!!!
- że spisują kolejną notkę, z której nic nie wynika
i ponaglenie na magazyn
Zadzwoniłam ponownie na infolinię, z pytaniem jak mam złożyć skargę. Otrzymuję wymijającą odpowiedź, że zadzwonią na magazyn i się ze mną skontaktują.
Kontakt rzeczywiście nastąpił, usłyszałam, że NIC NIE WIADOMO, dodatkowo pracownik mnie poinformował, że mam sobie jutro przedzwonić to może już coś będzie wiadomo.
8 czerwca dalej nic nie wiadomo.
Odradzam każdemu zakupy w Media Markt.