Forum Forum finansoweKredyty

Millenium leasing - proszę o opinię

Millenium leasing - proszę o opinię

alienscum / 2008-11-18 11:09
Zastanawiam się nad ofertą millenium leasing.
Do tej pory korzystałem kilkukrotnie z efl i było OK, ale teraz mam
od millenium leasing dużo lepszą ofertę. Nie mam jednak doświadczenia z tą firmą.

Leasing będzie dotyczył środków transportu (auta dostawcze) na 24 mc.

Proszę o wasze opinie nt. przedmiotowej firmy.
Wyświetlaj:
Balkan Fracht / 5.173.111.* / 2023-10-19 10:24
Witam mam Problem z millennium leasing uregulowane zaleglosci na umowie I zostala wypowiedziana umowa. Po wypowiedzeniu doplacone 34tys. I brak dokumentow z samochodu I kontaktu I jeszcze domagaja sie zwrotu auta
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Jan Gorski / 85.221.191.* / 2023-08-09 11:50
Witam jak to bywa piszą ofiary i sami nie zadowoleni hmmm ja osobiscie jestem zadowolony płace na czas harmonogram zgodnie z wytycznymi przedstawionymi podczas spotkania tabela opłat tez … nie mam co złego napisać Hmm dziwne prawda osobiscie POLECAM Janek
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Jan Gorski / 37.30.123.* / 2023-08-08 21:55
Witam jak to bywa piszą ofiary i sami nie zadowoleni hmmm ja osobiscie jestem zadowolony płace na czas harmonogram zgodnie z wytycznymi przedstawionymi podczas spotkania tabela opłat tez … nie mam co złego napisać Hmm dziwne prawda osobiscie POLECAM Janek
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Dariusz1989 / 89.64.119.* / 2022-05-31 20:37
Witam !