Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

skomentuj
Robert000 / 188.220.235.* / 2012-12-30 03:48
Witam,

Czy jest ktoś, kto skorzystał z usług firm zarządzających nieruchomościami? Poza Mzuri nie znalazłem profesjonalnych alternatyw. Pomimo, ze Mzuri jest na rynku 3 lata i zarządza ponad 200 nieruchomościami (przyznam, ze slaby wynik, ale może inni właściciele maja podobne obawy i pomysł całkiem nowy w tym kraju) nie ma nigdzie profesjonalnej opinii, przez liczącą się gazetę/telewizje/portal... nie pomaga to w zaufaniu...
Wszystko co znalazłem to kłótnie jednego z pracowników (nie zweryfikowane oczywiście) na forum oraz opinia (niezweryfikowana również) iż pracuje się w tej firmie ciężko i za grosze.
Oddanie nieruchomości wartej ponad 400 tys zł w obce ręce nie jest proste, wiec dobrze by było usłyszeć od kogoś kto miał styczność z ta bądź inna firma zarządzającą.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 17:03
Witajcie,
wszystkich zainteresowanych wynajmem za pośrednictwem firmy Mzuri PRZESTRZEGAM, a wszystkich poszkodowanych zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną, w celu wymiany doświadczeń lub/i dołączenia do pozwu sądowego.

Mzuri to złodziejska firma, na każdym kroku oszukująca i okradająca ludzi. Kontakt jest błyskawiczny tylko do momentu podpisania umowy, potem sprawy ciągnące się miesiącami, spychanie winy i odpowiedzialności między pracownikami wszystkich szczebli oraz właścicielem mieszkania, liczne usterki i wady ukryte, wychodząca na ścianach pleśń, fachowcy nie znający się na swoim fachu, przeprowadzane nieudolnie remonty, najtańsze meble i materiały, niejasna kwestia rozliczeń mediów, okradanie z kaucji itd.
Firma działa po najmniejszej linii oporu, nastawiona na jak największy zysk jak najmniejszym kosztem, za wszelką cenę, bez żadnych zasad moralnych, na granicy prawa lub bezprawnie.
Nie możemy pozwolić na utratę nerwów, zdrowia, nie szanowanie naszych praw i nas jako ludzi oraz klientów oraz na okradanie nas z naszych pieniędzy.
Sprawę należy nagłaśniać, informować, kogo się da, a zwłaszcza ewentualnych najemców oraz skierować na drogę sądową, ponieważ wobec powyższego jest to jedyne słuszne rozwiązanie.

Karolina

660 872 114
Bub_reis / 31.0.176.* / 2021-05-19 15:23
Wynajmowałem pokój za pośrednictwem firmy Mzuri. Tragedia! Kontakt szczątkowy, problem z kaucją.
Nie polecam
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:25
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz.
były najemca / 86.63.87.* / 2021-05-18 21:28
OSZUŚCI!!!
Niech wszyscy uważają na tą firmę. Oszukują najemców. Wymyślone koszty pobrane z kaucji nikt niczego nie pomaga wyjaśnić. MZURI TO ZWYKLI ZŁODZIEJE
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:36
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka1992 małpa gmail.com
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:26
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka1992 małpa gmail.com
Bub_reis / 31.0.176.* / 2021-05-19 15:22
Wynajmowałem pokój firmy Mzuri. Tragedia! Kontakt szczątkowy, problem z kaucją.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:27
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka1992małpagmail.com
Daria132 / 46.229.147.* / 2021-05-07 08:58
Szczerze nie polecam firmy MZURI w Warszawie. Wynajmowałam już w swoim życiu kilka mieszkać i nigdy nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji i bezczelnością.
Wpłaciłam opłatę rezerwacyjną za mieszkanie, która potem przeistoczyła się w kaucję. Za miesiąc miałam się wprowadzać. Pan, który był opiekunem mieszkania obiecał mi, że jak się wprowadzę będzie już nowe łóżko. W dniu wprowadzki próbował mi wmówić, że łóżko przyszło, tylko nie to co zamawiali. Musiałam spać przez tydzień na czymś, czego łóżkiem nawet nazwać się nie da – połamany stelaż i cienki, zniszczony i zużyty materac. Kolejna przykra niespodzianka spotkała mnie kiedy chciałam zrobić pranie. Pralka była zepsuta, przyszedł majster ją naprawić. Powiedział, że nie działa, bo jest brudna. Faktycznie pralka była w stanie opłakanym, zapleśniała, śmierdząca. Bardzo mi się to nie podobało, ale umyłam ją. Jak można odebrać mieszkanie nie sprawdzając stanu pralki?! Ostatecznie wstawili do mieszkania nową pralkę. Z opiekunem mieszkania ogólnie był słaby kontakt, np. na klucz od śmietnika czekałam 2 tygodnie, śmieci musiałam wrzucać przez kraty. Najgorsze jednak w tym wszystkim była końcówka mojej przygody z MZURI. Wydaje mi się, że ich polityką jest kroić każdego na kaucję. Sam zapis, że mają 30 dni na oddanie kaucji jest podejrzany. Myślę, że mają nadzieję, że po takim czasie część osób nie przypomni się o kaucję. Ja przypomniałam się 4 dni przed końcem terminu, po 3 dniach dostałam odpowiedź, że firma czeka jeszcze na wycenę sprzątania i napraw usterek (mieszkanie oddałam w lepszym stanie niż je otrzymałam przy wprowadzaniu). Zadzwoniłam na infolinię z nadzieją, że to po prostu stały tekst dla każdego Klienta. Pani z działu rozliczeń powiedziała, że nie ma informacji na temat mojej kaucji, a osoba zajmująca się rozliczaniem kaucji nie ma telefonu służbowego. To jakiś żart! Biuro w czasach epidemii nie działa stacjonarnie (na pewno to wygodne dla nich), dodatkowo Pani, która odbierała ode mnie mieszkanie była na chorobowym, a to podobno ona zleciła sprzątanie i naprawy w mieszkaniu po moim użytkowaniu (mi mówiła, że tego nie zrobi). Poprosiłam o kontakt do kogoś kompetentnego, np. do przełożonego opiekunki mieszkania, która odbierała ode mnie mieszkanie. Po ostrej wymianie zdań, w końcu uzyskałam numer, przypomnę, że dzień w którym to się działo był ostatnim dniem na zwrot mojej kaucji. Pan odebrał telefon, nie znając totalnie sytuacji i nie wiedząc o co chodzi. Powiedział, że on musi pojechać do mieszkania i sprawdzić, czy faktycznie tam jest cos do sprzątania i napraw. Tutaj wyobraźcie sobie mój szok i zdenerwowanie, bo po pierwsze minął miesiąc odkąd zdałam mieszkanie, mogło dziać się tam wszystko, po drugie miałam protokół zdawczo – odbiorczy, więc po co chciał tam jechać, po trzecie z działu rozliczeń dostałam informację, że czekają na wycenę sprzątania a tutaj Pan mówi, że musi sprawdzić czy trzeba tam sprzątać, dodatkowo mieszkanie było już wystawione na wynajem. Jednak stwierdziłam, że ok, niech jedzie, ale pod warunkiem, że ja też tam będę. Pan się lekko zmieszał, mówił, że nie wie o której tam będzie, na szczęście ja mieszkam 10 minut drogi od tego mieszkania i powiedziałam, ze nie jest dla mnie problem podjechać. Pan zaczął kręcić, że może to kolega by jechał, a może uda mu się skontaktować z Panią z chorobowego (wcześniej mówił, że od 2 tygodni nie ma z nią kontaktu). W końcu doszliśmy do porozumienia, że da mi znać jak będzie jechał. Zaznaczyłam mu jeszcze, że dziś mija termin zwrotu kaucji, co jest zapisane w Umowie, którą sami spisywali i czy zdaje sobie sprawę, że łamanie zapisów umowy jest równoważne z łamaniem prawa. Wiecie co powiedział? Że mamy tutaj jakieś sytuacje łagodzące, spytałam jakie, odpowiedział, że COVID. Hahahahaahhha, COVID mamy już od roku. Ostatecznie, po całym dniu walki, napisał mi wiadomość, że udało mu się skontaktować z Panią, która jest na chorobowym i okazało się, że naprawy i sprzątanie wyszły na 0zł. Kaucję otrzymałam, ale niesmak pozostanie. Dlatego naprawdę nie polecam firmy MZURI!
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:31
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Straciłam mnóstwo zdrowia i nerwów, a na koniec zostałam w bezczelny sposób okradziona z kaucji.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka1992małpagmail.com
Weronikaaaaaaaaaaa0 / 5.173.1.* / 2021-02-25 12:36
Firma mzuri to złodzieje. Przy podpisaniu umowy super mili i chętni do rozmowy. Jak pojawiają się problemu to już gadać nie chcą. Tyle pieniędzy co wzięli ode mnie. Nie polecam. Nie chcą oddawać kaucji. Nie polecam
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:39
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz lub zadzwoń: 660 872 114.
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:38
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka 1992 małpagmail.com
Najemca / 5.173.184.* / 2021-04-21 17:27
Ta firma to jakiś żart. Najpierw wszystko pięknie, uśmieszki. A jak już wychodzą usterki na samym początku najmu, to jest się odsyłanym w jedno czy drugie miejsce. Naprawy się przeciągają. A przy wypowiedzeniu ( z powodu wad, których nie byliśmy w stanie zauważyć od razu, bo na litość boską, kto oglądając mieszkanie korzysta z pralki, sedesu czy wanny..) problemy, straszenie karami i rzeczy, o których nawet nie ma słowa w umowie!!! Kontakt dramatyczny... Unikajcie jak się tylko da, nawet jeśli mieszkanie będzie za małą kwotę, a wygląda jak pałac, bo uwierzcie mi WIĘCEJ Z TEGO WYJDZIE PROBLEMÓW NIZ KORZYŚCI!!! Niestety pewnie również pokusimy się o sąd...
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:32
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka1992małpagmail.com
Paulllla / 80.238.115.* / 2021-04-13 20:51
Dokładnie zgodzę się z Panią firma Mzuri to naciagacze i oszuści od samego początku miała problemy z mieszkaniem pomimo zgłoszeń zero odzewu,pojawił się grzyba na ścianie z tego ci czytam to nie tylko u mnie też zlali temat przy protokole zdawczym mieszkania zero obiekcji natomiast kiedy przyszedł czas oddania kaucji nagle wyszło milion rzeczy z moje winy naliczanie kosmicznych opłat za energię jak i kosztów administracyjnych.jedna wielka porażka nikomu nie polecam A z firmą zamierzam iść do sadu!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:40
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz lub zadzwoń: 660 872 114
inwestorka 2 / 212.180.192.* / 2021-01-11 18:50
nie polecam, mili są do momentu podpisania umowy i przy pobieraniu prowizji, potem mają inwestora w głębokim poważaniu, nie odpowiadają na skargi, prośby, pytania, trzeba się wszystkiego dopraszać, troska o inwestora i jego interesy to jedna wielka ściema
Najemca / 87.205.165.* / 2021-01-03 20:14
Zgadzam się z negatywnymi opiniami o tej firmie. Mzuri to WIELKIE ZLODZIEJSTWO! Na każdym kroku próbują Cię okrasc, jako najemcę. Mieliśmy awarię pieca gazowego w mieszkaniu, próbowali nam wmówić, że koszt awarii leży po naszej stronie. Jedynym rozwiązaniem jest szantaż ich sądem! Pani na infolinii to bajkopisarka, twierdząca że w weekend rozmowy się nie nagrywają i informacje, które dostaliśmy, to nasz wymysl i nic im nie udowodnimy. Takich sytuacji było na pęczki. Na każdym kroku, próbują tylko okradać najemców. Tak samo było z kaucją. Polecam każdemu, nie dajcie się tym złodziejom. Walczcie o każdą złotówkę, mimo że brzmi to irracjonalnie, to naprawdę uwierzcie mi, że nie możecie się zgadzać na ich wyludzenia.
karolina_majtyka1992 / 2021-05-31 16:46
Witaj,
wynajmowałam mieszkanie i przez rok przeszłam z ww. firmą przez piekło.
Zakładam im sprawę w sądzie.
Jeśli chcesz się wymienić doświadczeniami lub dołączyć do pozwu, napisz: karolina.majtyka1992małpagmail.com
660 872 114
Klaudia834 / 37.47.93.* / 2020-10-10 01:02
Wynajmowałam mieszkanie za pośrednictwem firmy Mzuri. Tragedia! Kontakt szczątkowy, problem z kaucją.
Aktualnie próbuje uzyskać informacje na temat rozliczenia mediów za mieszkanie - zero odpowiedzi od firmy. Nie polecam!
Estera990 / 89.64.39.* / 2020-08-27 11:41
Mimo negatywnych opinii skusiłam sie na oferte z firmy Mzuri.. Zawiodlam się.. Ale tylko i wyłącznie lacznie z powodu pracownika( opiekuna mieszkania), który tam pracuje.. Na poczatku bardzo miły zawsze odpowiadała mu godzina czy to jesli chodzilo o podpisanie umowy czy odbior kluczy.. Moment oddania pokoju.. Nie odbieranie telefonu.. Kiedy już pan odebrał to wielki problem do mojej osoby że musi jechac drugi raz odebrać klucze od mieszkania i generalnie powinnam sie cieszyc że Pan byl tak "miły" i z własnej winy z braku odebrania telefonu musi tam jechac ponownie..koniec końców pokoj oddany jednak zaczęto mi wmawiać ze zniszczyłam ściany tynk i farba odpada.. Cale szczęście ze mialam zdjęcia zrobione w dniu podpisywania umowy gdyz Pan usiłował mi obić z kaucji mimo iz fachowcy ktorzy remontowali mieszkanie tak wykończyli ścianę.. Gdyby nie te zdjecia nie ujrzała bym kaucji.. Nawet slowa przepraszam nie usłyszałam za to że Pan byl opryskliwy dla mnie i próbował wmówić mi ze zniszczyłam ściany.. Odradzam korzystanie z tej firmy a w szczególności z uslug i mieszkań jakie oferuje opiekun mieszkań pan Filip z Krakowa.. Dodam jeszcze że na zwrot kaucji czekałam ponad miesiąc gdyż znow opiekun mieszkania przez cały miesiac nie mógł zalatwic sprawy kaucji.. I gdyby nie moje telefony do biura firmy do dzis bym nie widziała kaucji.
- totalny brak zainteresowania ze strony opiekuna mieszkania oraz bycie opryskliwym, niemiłym i nieuprzejmym do klienta ( cwaniactwo), nie tylko ja tak uważam.
- nieodbieranie telefonów przez opiekuna ( oddzwanianie po tygodniu)
-notoryczne telefony że kwota zaplaty czynszu jest niepełna mimo iz wszystko jak sie okazalo sie zgadzało.. (bałagan w papierach)
-na naprawę grzejników w zimie czekalam tydzien.. Gdyz firma nie mogla ustalić kto ma to naprawić
Na plus jedynie moge pochwalić pana z obsługi firmy który pomógł mi w szybszym przesłaniu mi kaucji i zainteresował sie sprawą, gdyż opiekun " mial czas" mimo ze termin minął.
Graayna / 80.48.185.* / 2020-12-29 17:32
Nie polecam tej firmy !!! W pełni zgadzam się z Pani opinią! Katastrofa! Oszuści żerujący na ludzkiej naiwności !
ola5555 / 78.8.245.* / 2020-08-12 11:04
Polityka tej firmy to istna kpina. Kontakt na poziomie minimum, przedstawiciel mieszkania nie jest w stanie odpowiedzieć na podstawowe pytania, ze wszystkimi sprawami jest się kierowanym do biura. Kara za wcześniejsze wypowiedzenie umowy jest żartem, a pieniędzy z kaucji i rozliczenia za media można prawdopodobnie nigdy nie odzyskać. Opłata za "sprzątanie pokoju", który w rzeczywistości nigdy nie zostanie posprzątany. Odejmowanie pieniędzy z kaucji za usterki, których nie ma, bądź pozostały po poprzednich najemcach. Jednymi słowy, biuro porażka. Kompletny brak szacunku w stosunku do najemcy. NIE POLECAM.
Piotr199 / 109.231.29.* / 2020-08-05 13:10
Również nie polecam, dział obsługi klienta jest tragiczny. Jakiekolwiek zmiany w umowie najmu trwają miesiącami. Dokumenty czy aneksy dosłownie giną. Firma musi mieć tam niesamowity bajzel.
Odradzam.
oliwia34_1980 / 2020-05-12 14:48
Mieszkanie do wynajmu brudne, zagrzybiała łazienka, ogólny syf, połamane łózko, zakamienione baterie
najem- i przedłużanie- podwyżki obowiązkowo !!, dodatkowe ubezpieczenie obowiązkowo !!!
koniec najmu- naciągnięcie na koszty sprzątanie ponad 300 zł - oszustwo na umowie zawyżanie kosztów umowa za usługę 250 zł- obciążenie 320 zł dodatkowe koszty - bez możliwości wyegzekwowania faktur co i za co
UMOWA BEZ MOŻLIWOŚCI - wypowiedzenia najmu, chyba, że znajdzie się lokatora zastępczego - czyli wykonanie pracy firmy wynajmującej
FIRMA TYLKO PATRZY ŻEBYŚ WYJĄŁ I JAK NAJWIĘCEJ OSKUBAĆ CIĘ Z KAUCJI NAJEPIEJ W CAŁOŚCI
ZDECYDOWANIE ODRADZAM NAJEM
WROCŁAW123 / 89.151.38.* / 2020-05-12 14:42
Mieszkanie do wynajmu brudne, zagrzybiała łazienka, ogólny syf, połamane łózko, zakamienione baterie
najem- i przedłużanie- podwyżki obowiązkowo !!, dodatkowe ubezpieczenie obowiązkowo !!!
koniec najmu- naciągnięcie na koszty sprzątanie ponad 300 zł - oszustwo na umowie zawyżanie kosztów umowa za usługę 250 zł- obciążenie 320 zł dodatkowe koszty - bez możliwości wyegzekwowania faktur co i za co
UMOWA BEZ MOŻLIWOŚCI - wypowiedzenia najmu, chyba, że znajdzie się lokatora zastępczego - czyli wykonanie pracy firmy wynajmującej
FIRMA TYLKO PATRZY ŻEBYŚ WYJĄŁ I JAK NAJWIĘCEJ OSKUBAĆ CIĘ Z KAUCJI NAJEPIEJ W CAŁOŚCI
ZDECYDOWANIE ODRADZAM NAJEM
Peterlx / 79.191.114.* / 2019-11-26 09:49
U nas sprawdza się firma Integrum Management. Dobrze zarządzają naszym najmem i dięki nim, mamy ułatwione zadanie i nie mamy o co się martwić
Moonika405 / 185.44.217.* / 2019-11-06 13:07
Liczę na to, że moja historia będzie merytoryczną przestrogą dla wszystkich, którzy chcieliby wynająć mieszkanie od Mzuri. Wynajęłam od nich kawalerkę w 2018 roku w pustym, świeżo odremontowanym bloku w Łodzi. Kawalerka pachnąca jeszcze farbą, przytulna, więc wynajęłam od ręki. Pierwsza czerwona lampka zaświeciła się, gdy już po podpisaniu umowy popsuł się zamek od drzwi wejściowych. Problem Mzuri rozwiązało tego samego dnia, ale jak się zorientowałam, wkładki w zamkach to jakieś chińskie wyroby o jakości adekwatnej do ceny - dość dziwne, każdy dba o bezpieczeństwo swojego lokum i inwestuje w solidne zamki, ale najwyraźniej nie Mzuri. Czas mijał, do kamienicy wprowadzili się kolejni lokatorzy. Wtedy zorientowałam się, że mieszkania nie są wcale izolowane od hałasu, a ściany pomiędzy nimi to zwykła tektura. O ile sąsiad obok był bardzo spokojny (co nie zmienia faktu, że słyszałam, jak sobie np. robi herbatę), o tyle na górze istny horror - pomijam fakt wzywania policji bo imprez ze skakaniem po suficie w środku tygodnia człowiek pracujący nie jest w stanie znieść, ale ja po prostu słyszałam donośnie każdy krok, a gdy sąsiad na górze robił pranie - standardem były trzęsące się meble u mnie w pokoju. Czara goryczy została przelana, kiedy na miejsce spokojnego sąsiada obok wprowadził się osobnik o iście studenckim trybie życia - głośne powroty z koleżankami o 4 nad ranem były standardem. Postanowiłam doczekać do końca umowy (koniec września 2019) i po prostu znaleźć coś nowego. Po zdaniu wysprzątanego i świeżo odmalowanego mieszkania pan Kamil K. zwrócił uwagę, że dwie żarówki są przepalone i brakuje jednego z lusterek dekoracyjnych - zdarza się, byłam przygotowana, że potrącą mi te kwotę z kaucji. Ale czy ktokolwiek z Państwa wyceniłby 2 żarówki i małe, tanie lusterko na 160 zł, tak jak zrobiło to Mzuri?? Uznałam, że chcę świętego spokoju i po prostu poczekam na zwrot kaucji. Święty spokój nie był mi dany. Rozliczenie kaucji, jakie otrzymałam drogą mailową było absurdalne - po dokładnym wczytaniu się odkryłam, że czynsz, jaki płaciłam co miesiąc (niemały zresztą) nie obejmował prądu! Z kaucji zostało odjęte kilkaset złotych za prąd. Szkoda tylko, że mnie o tym w ogóle nie poinformowano. Ale najgorsze miało dopiero nadejść - po miesiącu, który upłynął od zdania mieszkania, powinnam była otrzymać kaucję, a raczej jej resztki. Kaucji nie było. Zdesperowana i sfrustrowana (bardzo liczyłam na te pieniądze będąc w trudnej sytuacji) skontaktowałam się z opiekunem mieszkania - Kamilem, który standardowo próbował ugrać na czasie, sugerując, że podałam zły numer konta (numer konta dyktowałam mu ze swojego rachunku bankowego), a następnie odesłał mnie do Biura Obsługi Klienta. Na moją sugestię, że to w jego gestii leży załatwianie takich spraw, całkowicie zrzucił z siebie odpowiedzialność prezentując swoją osobę jako pozbawioną wszelkiej odpowiedzialności i kompetencji. Po licznych telefonach i mailach napisano mi, że przelew wyszedł 12 dni wcześniej - nawet gołębiem pocztowym przyszłoby szybciej. W desperacji poprosiłam znajomego prawnika o pomoc i dopiero jego rady i interwencja poskutkowały przelewem wykonanym W DNIU INTERWENCJI.
Po całej sytuacji czuję się oszukana i okradziona, liczę, że moją historię oraz innych byłych klientów przeczyta wiele osób i wyciągną z nich słuszne wnioski.
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy