Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

skomentuj
Robert000 / 188.220.235.* / 2012-12-30 03:48
Witam,

Czy jest ktoś, kto skorzystał z usług firm zarządzających nieruchomościami? Poza Mzuri nie znalazłem profesjonalnych alternatyw. Pomimo, ze Mzuri jest na rynku 3 lata i zarządza ponad 200 nieruchomościami (przyznam, ze slaby wynik, ale może inni właściciele maja podobne obawy i pomysł całkiem nowy w tym kraju) nie ma nigdzie profesjonalnej opinii, przez liczącą się gazetę/telewizje/portal... nie pomaga to w zaufaniu...
Wszystko co znalazłem to kłótnie jednego z pracowników (nie zweryfikowane oczywiście) na forum oraz opinia (niezweryfikowana również) iż pracuje się w tej firmie ciężko i za grosze.
Oddanie nieruchomości wartej ponad 400 tys zł w obce ręce nie jest proste, wiec dobrze by było usłyszeć od kogoś kto miał styczność z ta bądź inna firma zarządzającą.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Najemca / 149.6.70.* / 2017-07-23 15:14
Nie polecam tej firmy. Po podpisaniu umowy bardzo trudno uzyskać jakiekolwiek informacje oraz pomoc, oprócz tego zostałem niesprawiedliwie obciążony kosztem 50zł za nieterminową wpłatę za mieszkanie, gdy chciałem wyjaśnić sprawę to zbywano mnie telefonicznie i kazano kontaktować się drogą emailową po czym oczywiście nie dostałem żadnej odpowiedzi.
hannajanna / 37.248.154.* / 2017-07-13 20:02
Mzuri to totalna pomyłka. Nasza sprawa właśnie wędruje do sądu, bo Państwo z tejże firmy próbują wszystkich wycyckać co do gorsza. NIE POLECAM. UNIKAJCIE JAK OGNIA!!!!
Mzuri / 85.222.69.* / 2017-07-14 17:15
Szanowni Państwo,

prosimy o bezpośredni kontakt jeżeli ma Pan/Pani konkretne zarzuty do działania naszej firmy. Naszym zadaniem nie jest "wycyckać" jak zostało napisane powyżej najemcę lub właściciela, ale profesjonalnie zarządzać najmem. Nie jesteśmy bezbłędni, ale staramy się wyciągać wnioski i poprawiać nasze działanie obsługując na co dzień ponad 4000 najemców i 1500 Klientów. Na pewno także w Pani/Pana przypadku możemy rozwiązać w satysfakcjonujący Pana/Panią sposób sprawę. Prosimy o kontakt z BOK Mzuri: 795 005 302.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Meli / 2017-06-01 22:12
Cześć, a jak oceniacie inwestycje Mzuri - grupowe inwestowanie w nieruchomości? W tej chwili trwa nabór do Mzuri CFI 6 i zastanawiam się nad tą opcją. Zastanawiam się, czy uczestnicy wcześniejszych Mzuri CFI są zadowoleni z tej inwestycji czy też borykali się z tyloma problemami co najemcy i wynajmujący z tego forum?
Anonimowy obserwator / 79.175.198.* / 2017-05-31 22:55
FIRMA KRZAK JEDNYM SLOWEM! OSTATNI RAZ DALAM SIE WPUSCIC TAK W MALINY! NIGDY NIE SKORZYSTAM WIECEJ Z ICH USLUG-BA! PRZEZ NICH JUŻ ŻADNYM NIERUCHOMOŚCIOM NIE ZAUFAM. ODWLEKAJĄ ZE WSZYTSKIM, CZLOWIEK TYLKO PSUJE SOBIE NERWY, ALE JESLI CHODZI O ZAPLATE NA ICH KORZYSC TO JAK NAJBARDZIEJ SA PIERWSI. WYMYSLAJA KWOTY Z KOSMOSU, DZIWNE ROZLICZENIA, PO PROSTU JAKAŚ PARANOJA. NIGDY WIECEJ. ODRADZAM WSZYSTKIM!!!!!!!
Pawvel / 94.193.224.* / 2017-05-29 22:43
Mzuri najgorsza agencja !Nie polecam !!!!!!!!
Alek85 / 222.152.60.* / 2017-05-22 11:28
Witam,

Mzuri zarzadza naszym mieszkaniem we Wroclawiu na ul.Krzyckiej. Przed podpisaniem umowy wszystko bylo ok, teraz wyslalismy juz trzy maile w roznych kwestiach z zapyatniem i kompletnie zadnej reakcji. Wykonalismy telefon na podany numer 795 005 302, Pani obiecala, ze sprawdzi co sie dzieje i do nas napisze, oczywiscie do dzisiaj zadnej odpowiedzi.
Jestesmy bardzo rozczarowni i takie postepowanie prawdopodobnie doprowadzi do tego, ze nie przedluzymy umowy z ta firma.
Zbigniew972 / 31.178.107.* / 2017-04-19 22:07
Witam,
Szczerze odradzam korzystanie z usług firmy Mzuri. Ja osobiście najmowałem mieszkanie za pośrednictwem niniejszej firmy, nigdy tego błędu już nie popełnię. Pracownicy firmy są mili i zawsze mają czas, przed podpisaniem umowy, natomiast po podpisaniu dokumentów trzeba ich prosić wręcz błagać o interwencję, jak już się zainteresują sprawą, są opryskliwi, chamscy i obrażeni na cały świat. Generalnie po podpisaniu umowy firma nie dba o swoich klientów (przynajmniej ja mam takie odczucia)
Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy, tutaj dopiero zaczyna się zabawa, jest to bardzo trudne zadanie szczególnie, jeśli ktoś chce załatwić to szybko i w stosownym terminie. Wysłany list z wypowiedzeniem może zginąć w czeluściach firmy (w takim wypadku czas działa na korzyść firmy Mzuri, – jeśli wypowiedzenie nie dotrze w stosownym terminie, zgodnie z umową należy wynajmować mieszkanie przez stosowny okres zdefiniowany w umowie) Dopiero, gdy poinformuje się firmę, że jest się w stanie doręczyć osobiście list, i granie na czas nic im nie da, bo i tak zdąży się dostarczyć wypowiedzenie w odpowiednim czasie.... list nagle się materializuje. Druga sprawa warto zrobić kopie protokołu w zakresie rozwiązania umowy na energię elektryczną, otóż firma oczekuje od klientów, że Ci w ściśle określonym czasie dostarczą potwierdzenie podpisania umowy z dostawcą energii elektrycznej, natomiast sama firma potrzebuje ponad miesiąca, aby łaskawie „przepisać licznik na siebie”
Podsumowując, odradzam współpracę z firmą Mzuri, ponieważ:
- można być naciągniętym na dodatkowe koszty
- firma wymaga od klientów, natomiast sama jako podmiot gospodarczy nie dba o klienta po podpisaniu umowy
- współpraca z firmą jest bardzo trudna (oczywiście po podpisaniu dokumentów)
A102 / 46.134.140.* / 2017-06-30 13:00
Witam,

Wynajmowałem mieszkanie za pośrednictwem firmy MZURI w Katowicach prze 1,5 roku. Na początku byłem bardzo zadowolony, gdyż nikt mnie nie nachodził niespodziewanie, a kontakt był wyłącznie emailowy. Moja satysfakcja trwała do końca pierwszego roku najmu, kiedy to poprosiłem o rozliczenie opłat eksploatacyjnych. Po otrzymaniu pierwszego rozliczenia okazało się, że Panie z rozliczeń nie znają matematyki. Dodawanie, odejmowanie i mnożenie (bo takich funkcji musiały używać) sprawiają im bardzo duży kłopot, gdyż po wysłaniu przez biuro dokumentów okazało się, że wartości są źle posumowane, oczywiście na moją niekorzyść. Po kilku interwencjach emailowych i telefonicznych znalazła się jedna Pani, która prawidłowo rozliczyła nadpłatę opłat eksploatacyjnych, trwało to jednak z 2-3 tygodnie. Sukces zawdzięczam oczywiście dzięki mojej wnikliwości i uporowi oraz umiejętności samodzielnego rozliczenia opłat. Podczas tego rozliczenia chcieli mnie oszukać na około 300 zł.
Kolejnym paradoksem w tej firmie jest fakt, że jeśli ktoś chce wcześniej wypowiedzieć umowę, a za razem nie stracić kaucji (w moim przypadku 1600zł) musi znaleźć osobę na swoje miejsce. UWAGA! Jeśli taka osoba się znajdzie to Mzuri obciąża najemcę, który wypowiada umowę opłatą administracyjną 200zł, czyt. potrącają Ci 200zł za to, że znajdziesz im nowego najemcę i nic nie muszą robić. Jest taki zapis w umowie proszę na niego zwrócić uwagę!!
Złożyłem wypowiedzenie, znalazłem nową osobę na moje miejsce i umówiłem się z Panem z Mzuri, który odbierał mieszkanie (okazała się bardzo fajną osobą i nawet pomogła mi z resztą moich rzeczy, które zabierałem z mieszkania). Spisaliśmy protokół zdawczo odbiorczy i w tym samym dniu wysłałem (po raz drugi podczas wynajmu) do działu rozliczeń prośbę o rozliczenie. Wiedząc ile należy mi się zwrotu czekałem cierpliwie na rozliczenie. Nadszedł dzień, kiedy otrzymałem maila z proponowanym rozliczeniem, gdzie ponownie nie wierzyłem w to co widzę! Tym razem próbowali mnie oszukać na około 750 zł. Nie tylko wartości były źle posumowane, ale powoływali się m.in. na to, iż mieszkanie zwolniłem 31.05, a nowy najemca przyszedł mieszkać 9.06. stąd za te 8 dni w czerwcu ktoś musi zapłacić i niby miałem być to ja. Po kilkunastu rozmowach telefonicznych i kontakcie emaliowym w końcu przyznano mi rację, że to absurd! PAMIĘTAJCIE! Czytajcie umowę i powołujcie się na nią, bo w niej nigdzie nie było zapisu o tym, że nowy najemca musi natychmiast zając mieszkanie, a okres w którym stoi puste musi opłacić stary najemca.
Dzięki mojej determinacji oraz kilku dosadnym telefonom udało mi się odzyskać MOJE pieniądze. Panie są na tyle nie uprzejme, że rozmawiając ze mną telefoniczne, klikają w klawiaturę. Nawet nie jest w stanie przeprosić po tym jak zwróciłem jej uwagę! Jeśli jakaś osoba nie wie, co ma powiedzieć, to jej koleżanka która odbiera biurowy telefon mówi, że dana Pani jest na spotkaniu i taka sytuacja w Mzuri potrafią trwać nawet 3 dni.
Osób profesjonalnych w tej firmie nie ma. Sprawą klienta próbują się zajmować wszyscy (codziennie mail od innej osoby), ale nikt nie ma odpowiednich kompetencji i nie udaje mu się rozwiązać sprawy.
Ogólnie stwierdzam, że w firmie Mzuri pracuje większość ludzi niekompetentnych, poza Panem odbierającym mieszkanie i dwoma Paniami, które załapały w końcu kilka prostych operacji matematycznych.
Moje doświadczenie z firmą Mzuri podsumowałbym tak: „Wysoce nieprofesjonalna obsługa mająca na celu naciągnięcie i oszukanie klienta”.
zadowolony556 / 85.89.188.* / 2017-04-29 01:14
Ja wynajmuję mieszkanie od firmy Mzuri w Łodzi i nie zgodzę się, że nie dbają o nic.
Osobą, z którą podpisywałem umowę najmu jest Pani Magda. Zawsze uśmiechnięta, miła i kulturalna.
Odpowiedziała na każde pytanie i wszystkie zawiłości umowy wyjaśniła w zrozumiały sposób.
Mieszkanie prezentowała na sposób wesoły i z humorem, który był dla mnie czymś nowym od moich doświadczeń z agentami od nieruchomości.
W sytuacji gdy groził mi nocleg na wycieraczce, nie zważając na to, że były to późne godziny wieczorne, pofatygowała się sama i mi pomogła.
Po przeczytaniu komentarzy życzę firmie Mzuri i wynajmującym tylko takich Pań Magd.
b. zły / 94.254.245.* / 2017-04-27 16:09
To prawda firma absolutnie nie dba o nic po podpisaniu umowy. Jeśli się coś popsuje w mieszkaniu to nawet nikt nie raczy przyjechać i zobaczyć ( nie mówiąc już o naprawie ). Pracownicy Mzuri niekompetentni mówiąc delikatnie. Umowa z ich pracownikiem nic nie znaczy, bo jeśli się on nie wywiązuje z niej to się "poddaje" "oddaje sprawę" i nie ma z nim żadnego kontaktu.Ja to nazywam zwykłym oszustwem. NIGDY W ŻYCIU JUŻ NIC OD NICH NIE WYNAJMĘ.
Zbych398 / 94.240.34.* / 2017-04-13 15:46
Jestem zdziwiony, że najemcy narzekają na Mzuri bo Mzuri niewiele robi też z punktu widzenia tych, którzy im powierzają mieszkania. Nie ma z kim się skontaktować, a jak to się uda to posłuchają i mają wszystko w nosie. Ciągle dostaję maile typu: nowy lokator coś zniszczył lub otrzymał nieposprzątane mieszkanie z wadami i że mam za to zapłacić. Na moje pytanie dlaczego poprzedni najemca nie został obciążony nabierają wody w usta - czyli po prostu mnie ignorują. Mzuri ma dwa wyjścia: albo poważnie zajmować się ochroną powierzonego lokalu mieszkania albo robić to jak teraz. Teraz nie poleciłbym Mzuri nikomu bo Mzuri jest miększy w rozmowach z najemcami od plasteliny i nie dają żadnych nawet minimalnych gwarancji ochrony lokalu czy egzekucji tego co mają w umowach. Właściwie jedyna rolę, którą wg. mnie dobrze jak na razie pełnią to rola egzekutora należności. Co gorsza mieszkania mają z powodu zniszczeń coraz niższy standard, a więc wynająć je jest coraz trudniej. Gdy wynajmuje się samemu, można wejść do mieszkania i je trochę ogarnąć (przywrócić blask). Mzuri nie daje takich możliwości i samo nic w tym zakresie nie robi.

A mogliby zając się tym na poważnie - najemcy nie będą zadowoleni, ale ludzie z fajnymi mieszkaniami zaczęli by się do Mzuri zgłaszać. Najemcy musieliby się dostosować. Mieszkania trzymałyby standard i wszyscy finalnie byliby zadowoleni.
Mzuri / 85.89.188.* / 2017-04-14 13:42
Szanowny Panie,

Bardzo nam przykro, że jako nasz Klient, ma Pan o nas tak negatywne zdanie. Pomimo, że cały Zespół Mzuri, dokłada wszelkich starań aby nasi Klienci byli zadowoleni w 100%, przyznajemy, że zdarzają nam się błędy.

Niemniej jednak, uważamy, że robimy naprawdę wszystko co w naszej mocy, aby zadowolić Klienta.

W marcu przedłużyliśmy z najemcami 78% wszystkich umów, które się kończyły (było to łącznie 152 podpisane umowy najmu oraz ponad 40 rezerwacji). Ściągnęliśmy należności z czynszu najmu, zrobiliśmy ponad 100 przeglądów, dzięki którym panujemy nad stanem mieszkań, którymi zarządzamy.

Reprezentujemy tylko interesy Właściciela - nie pobieramy od najemców ani złotówki prowizji, a wszyscy nasi współpracownicy mają świadomość tego kto jest ich Klientem.

Oczywiście staramy się dobrze i sprawiedliwie traktować Najemców, z należnym im szacunkiem. Są to klienci naszych Klientów i im też należy się profesjonalna obsługa. Czasami trudno jest znaleźć złoty środek, tak by był zadowolony i Właściciel i Najemca. Gdy proponujemy kompromis to niestety często dochodzi do nieporozumień, a wszystkie żale są wylewane pod naszym adresem, zarówno od jednej jak i od drugiej strony. Taka jest uroda naszej profesji.

Natomiast co do jednego możemy zapewnić w 100%-ach. Nigdy nie oszukujemy jednej ani drugiej strony. Jesteśmy uczciwi, nie kombinujemy. Wszystkich traktujemy z szacunkiem i podchodzimy do każdej relacji długoterminowo. Jesteśmy pionierami tej usługi w Polsce, jesteśmy zdecydowanie największą tego typu firmą w Polsce i mamy bardzo dalekosiężne i wieloletnie plany dalszego rozwoju.

Zależy nam też na naszej dobrej opinii i ciągle się doskonalimy. Ponieważ w sektorze usług, najważniejsi są ludzie, którzy niestety bywają - tak jak każdy z nas - omylni, to inwestujemy dużo środków zarówno w szkolenia jak i w rozwiązania technologiczne by te okazje do błędów eliminować.

Przepraszamy za powstałe niedociągnięcia i zapraszamy do złożenia skargi bezpośrednio na adres mailowy Biura Obsługi Klienta: bok@mzuri.pl lub pod numerem telefonu 795 005 302. Na podstawie dość szczątkowych danych podanych w tym komentarzu, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć wnikliwie i dogłębnie na Pana zarzuty. Jesteśmy natomiast pełni dobrej woli by te zarzuty zrozumieć, wyjaśnić i zaproponować działania, które pomogłyby zatrzeć ten negatywny odbiór naszej Spółki.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
Maciej W. / 89.71.206.* / 2017-05-26 21:07
Szanowne Mzuri, znakomity tekst propagandowy. Natomiast moje doświadczenia z firmą jest FATALNE. Cztery lata temu powierzyłem Państwu w zarządzanie mieszkanie. Właśnie otrzymałem informację z kancelarii prawnej, że ZADŁUZYLI Państwo mieszkania na blisko 3000 PLN! Kancelaria domaga się ode mnie - jako włąściciela - finansowego pokrycia Państwa zaniedbań i grozi mi sprawą sądową. Nie odpowiadają Państwo na maile. w trakcie czterech lat współpracy korespondencja w najprostszych sprawach trwała miesiącami. Od dzisiaj ostrzegam wszystkich znajomych i nieznajomych przed kontaktem z firmą Mzuri.
Pokrzywdzony / 89.77.193.* / 2017-04-20 15:42
internetowy PR możecie zachować dla siebie. Dla mnie firma Mzuri to czysty zart i tak jak opisywali przedmówcy Tylko dbają o własny interes,
NIE POLECAM
Ewa190 / 37.47.51.* / 2017-04-02 15:48
Dokladnie firma malo solidna oszukuje zawyża rachunki dodają i mnoża wg własnego cennika a nie przedstawiają prawdziwych dokumentów. Pracownicy malo kompetentni bez kultury osobistej wulgarni i roszczeniowi. Każda zglaszana awarie należy naprawic samemu. Co dziwne mieszkanie ma zurzyty sprzet ale jak sie zepsuje najemca musi wymienic na nowy na wlasny koszt. Nie polecam naprawde zastanow sie porzadnie zanim zdecydujesz sie na wspolprace z ta firma
niezadowolony klient / 94.254.144.* / 2017-03-31 08:46
witam. byłem klientem firmy Mzuri w trójmieście,wynajmowałem mieszkanie i wszystkie opłaty robiłem w terminie,gdy doszło do rozwiązania umowy najmu to o zwrot kaucji musiałem się prosić jak o jakąś jałmużnę,chociaż chodziło tylko o zwrot moich pieniędzy. Nie polecam nikomu tej firmy. pozdrawiam
Jacek501 / 176.241.246.* / 2017-03-30 10:28
Mzuri brak słów najemca i jak i wynajmujący niezadowolony dodatkowe opłaty szereg problemów które mzuri robi. Brak kontaktu (pani ,,Jadzia" na call center proszę o email i po temacie zero wsparcia z ich strony.Nie odpowiadanie na emaile problem z administracją złe naliczanie opłat zawyżanie ich. Nie polecam wystarczy poczytać o tej firmie. Problemy z oddaniem kaucji 30 dniowy okres o którym trzeba przypominać bo zapominają.
KrystianJot / 31.11.131.* / 2017-03-19 21:15
Jeżeli żałuję czegoś związanego z Mzuri to zdecydowanie jest to rozpoczęcie tej bolesnej współpracy. Większość pracowników nie ma nawet podstawowej wiedzy na temat praw najemców/lokatorów, dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem, a załatwienie każdej nawet najprostszej sprawy przeciąga się tygodniami, bo firma liczy, że problem zniknie sam. Ostrzegam każdego, nie polecam nikomu i zdecydowanie proponuję wybrać kogokolwiek innego, bo tak nieprofesjonalnego zachowania ze strony pracowników jeszcze nie widziałem, szkoda nerwów.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 13:28
Szanowny Panie,

przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług.

Niemniej jednak opisana przez Pana sytuacja, jest zbyt ogólnikowa i nie pozwala nam na identyfikację problemu. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mzuri pod numerem +48 795 005 302 lub mailowo na adres: bok@mzuri.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
donkristo / 5.172.233.* / 2017-03-19 18:18
Witam
Czytam tu różne opinie o firmie Mzuri i prawdę mówiąc uważam ,że prawda jest po środku.
Sam korzystam z usług Mzuriego (zarządzają 4 moimi mieszkaniami w Katowicach). Jeśli chodzi o kontakt z banem Bogdanem i z panią Aleksandrą
to nigdy nie miałem kłopotów. Jeśli chodzi o obsługę to też jest o.k. mieszkania nie stoją puste , są kontrolowane . Jeśli chodzi o płatności ,zawsze na czas. Niestety są też gorsze strony. Dział rozliczeń (płatności) wydaje mi się że jest nie dofinansowany , należy kontrolować płatności gdyż bardzo często są obsuwy. Często gęsto trzeba się upomnieć o płatność.
Podsumowując polecam firmę Mzuri jednak z opcją ograniczonego zaufania, to są tylko ludzie więc i błędy się zdarzają .
Krzysztof
tomtom782 / 89.230.173.* / 2017-03-19 15:36
Jeszcze w lutym próbowałem wynająć mieszkanie w Warszawie u pośrednika firmy MZURI. Po tygodniu dzwonienia udało mi się wreszcie umówić na oglądanie mieszkania. Pan pośrednik zażyczył sobie ode mnie przedstawienia wykazów moich dochodów - mam własną działalność, więc wysłałem mu jedną fakturę, gdyż bałem się dać mu więcej. Odpisał, że porozmawia ze swoim szefem i już 3ci tydzień bez odezwu...
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 11:55
Szanowny Panie,

uprzejmie informujemy, że w standardzie naszych usług dla Właścicieli mieszkań na wynajem jest weryfikacja potencjalnych najemców pod kątem wypłacalności. W związku z tym, jednym z wymaganych dokumentów podczas procesu weryfikacji jest zaświadczenie o zatrudnieniu lub o wysokości dochodu. Przedstawienie tego dokumentu jest oczywiście dobrowolne. Jeżeli potencjalny najemca nie chce go przedłożyć, jak najbardziej to rozumiemy, natomiast zgodnie z obowiązującymi nas zasadami, nie możemy wynająć mieszkania takiej osobie. W przypadku gdy mamy do czynienia z przedsiębiorcą, przedstawienie jednej faktury nigdy nie będzie dla nas wystarczającym zapewnieniem, że jest Pan osobą wypłacalną.

Przyznajemy jednak, że nasz współpracownik z Warszawy winien był poinformować Pana niezwłocznie po otrzymaniu decyzji od przełożonego, że wynajem mieszkania nie będzie możliwy, ze względu na brak możliwości weryfikacji wypłacalności. Najmocniej przepraszamy za tą niedogodność.

Ubolewamy, że pomimo braku nawiązania współpracy, Pana opinia na nasz temat została nadszarpnięta.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Mzuri
Mateusz808 / 148.81.200.* / 2017-03-17 14:09
Mzuri porażka zero profesjonalizmu, kontakt tel zawsze nie da się dodzwonić na odpowiedź maila czeka się cały miesiąc a automat odpowiada ze 48h..Potwierdzenia zapłaty raz przychodzą raz nie jak mzuri pasuje mimo zlecenia stałego. Sprawy załatwiane z dużym opóźnieniem. FIRMA STARA SIĘ POPRAWIĆ czym bo chyba ludzi u was sami się zmieniają jak w dyskontach. Nie polecam nikomu kontaktu czy wynajmu czy pełnomocnictwa nie jest to tylko moje zdanie, informacji jest o MZURI mnóstwo wypowiadanie na temat wieku,,zastanawiam się ile masz – jako 22-latek” jest słabe wiek jak się ma do odpowiedniego zachowania firmy. Sama odpowiedź na kom. pokazuje kolejny raz profesjonalizm. Pocieszam się tym, że mimo wszystko ludzie w Polsce coraz częściej starają się walczyć o swoje i chętniej idą do sądu.
Mzuri / 78.11.8.* / 2017-03-20 13:20
Szanowny Panie,

Przykro nam, że nie zadowoliliśmy Pana w zakresie świadczonych przez nas usług.

Zamieszczone przez Pana informacje są jednak zbyt ogólnikowe i nie pozwalają nam zidentyfikować sprawy. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Mzuri pod numerem +48 795 005 302 lub mailowo na adres: bok@mzuri.pl w celu wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem,
Zespół Mzuri
do początku nowsze
1 2 3 4
skomentuj

Najnowsze wpisy