Forum Forum nieruchomościRynek nieruchomości

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

Mzuri i inne firmy zarządzające nieruchomościami - opinia

skomentuj
Robert000 / 188.220.235.* / 2012-12-30 03:48
Witam,

Czy jest ktoś, kto skorzystał z usług firm zarządzających nieruchomościami? Poza Mzuri nie znalazłem profesjonalnych alternatyw. Pomimo, ze Mzuri jest na rynku 3 lata i zarządza ponad 200 nieruchomościami (przyznam, ze slaby wynik, ale może inni właściciele maja podobne obawy i pomysł całkiem nowy w tym kraju) nie ma nigdzie profesjonalnej opinii, przez liczącą się gazetę/telewizje/portal... nie pomaga to w zaufaniu...
Wszystko co znalazłem to kłótnie jednego z pracowników (nie zweryfikowane oczywiście) na forum oraz opinia (niezweryfikowana również) iż pracuje się w tej firmie ciężko i za grosze.
Oddanie nieruchomości wartej ponad 400 tys zł w obce ręce nie jest proste, wiec dobrze by było usłyszeć od kogoś kto miał styczność z ta bądź inna firma zarządzającą.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
zawiedziony / 78.88.252.* / 2014-11-24 23:19
Szkoda czasu i pieniędzy. jedyne co mają dobre to PR.
właściciel / 164.126.204.* / 2015-04-21 23:37
podzielam uwagę "zawiedzionego" - również nie polecam tej firmy, nie chodzi o to, że nie są profesjonalistami - owszem są, umieją "przekabacić" klienta, radzę wszystkim przeczytać dobrze umowy!! A jeśli chodzi o szukanie najemców, to w tej kwestii są słabi i tak jak ktoś już wcześniej wspomniał, szybciej samemu się znajdzie najemce, niż firma MZURI.
Mzuri / 78.11.8.* / 2015-04-22 09:49
Szanowny Panie,

dziękujemy za opinię, która z pewnością przyczyni się do polepszenia jakości naszych usług.
Niemniej jednak prosilibyśmy o kontakt z naszym biurem obsługi Klienta w celu weryfikacji Pańskiej opinii i naszego błędu. Zależy nam aby każdy Klient był zadowolony natomiast bezpośrednio do bok-a zgłoszeń jest naprawdę niewiele w porównaniu do tego co się dzieje "tutaj".
Jeśli chodzi o szukanie Najemców - Mzuri nie wynajmie mieszkania byle komu, często wydaje się, że osoba, która ogląda mieszkanie jest odpowiednia - dobre ubranie i kultura osobista nie opłacą rachunków do administracji i nie zapłacą za najem. Przy wyborze Najemcy liczy się wiele szczegółów, na które większość Właścicieli nie zwraca uwagi, a potem mają z nimi problemy. Znalezienie dobrego Najemcy też jest sztuką, i nie trwa to 5 minut w dzisiejszych czasach, Mzuri zawsze działa na korzyść, a nie na szkodę swoich Klientów.

Pozdrawiam.
J.K.L.M. / 5.133.253.* / 2015-09-29 18:33
A to bardzo ciekawe, że nie wynajmujecie mieszkań byle komu. Kiedy razem z moim facetem wynajmowaliśmy u was mieszkanie pośrednik nawet nie zapytał czy jesteśmy osobami pracującymi ;)
Mzuri / 78.11.8.* / 2015-10-13 12:09
Szanowna Pani,

Procedury, które stosujemy, a które przewidują m.in. weryfikację wypłacalności najemców, ewoluowały wraz z rozwojem naszej firmy i stale są przez nas doskonalone. Sytuacja, którą Pani opisuje mogła się więc w przeszłości zdarzyć. Natomiast teraz możemy zagwarantować, że żadna osoba, która nie przedstawi nam zaświadczenia o zarobkach nie wynajmie od nas mieszkania.

Pozdrawiam,
Zespół Mzuri
Agata
właściciel / 164.126.216.* / 2015-04-22 19:01
Nie chodzi o weryfikację potencjalnych najemców, do tego daleka droga, a jak ma się to odbyć skoro nie umieszczacie ogłoszeń na popularnych portalach? Liczycie tylko na własną stronę internetową (na którą nikt nie zagląda) i dajecie zarobić współpracującymi z Wami pośrednikami nieruchomości. Oczywiście zgłoszę ten fakt do BOK.
Mzuri / 78.11.8.* / 2015-04-27 14:04
Dziękujemy w takim razie za zgłoszenie i czekamy na kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości.

Dla przypomnienia:
e-mail: bok@mzuri.pl
telefon: +48 795 005 302

Pozdrawiam
qwerrt / 89.229.76.* / 2014-11-18 20:34
Muzuri pierwszy i ostatni raz zekam tylko do konca umowy. Brak profesjonalizmu to chyba najdelikatniejsza ocena. Wynajmujemy pokoj dla student w Gdansku. Pani ktora sie zajmuje nieruchomoscia to chyba tam jest po to zeby pachniec i podpisywac umowy. Nie ma pojecia o niczym nie potrafi niczego zalatwic i jej jedyna odpowiedz to" no to ja nie wiem allbo acha" i tyle.Panie z centrali poszukuja mojego maila juz miesiac bo chyba nie mialy na kursie komputerowym jak odebrac email.Zreszta po liczbie najemcow widac ze dzialaja bardzo preznie zapelnienie lokalu jest w 50% albo mniej mam nadzieje ze ci ktorzy powierzyli im nieruchomosc sa szczesliwi ze tak dobrze zarabiaja na tej nieruchomosci. Szkoda gadać widac ze nie ma tam szefa albo szef ma wszystko w d..... bo jakies pieniadze tam zarabia.
Mzuri / 164.127.231.* / 2015-03-02 11:19
Droga/Drogi Pani/e, nie ma potrzeby obrażania naszych pracowników. Rozumiemy złość i zniecierpliwienie, jakie Panem/Panią kierują ze względu na ciągnące się formalności i inne sprawy. Nie chcemy zaprzeczać, że taka sytuacja nie miała miejsca, jest to jak najbardziej możliwe, ponieważ każdy popełnia błędy, każdy ma prawo się potknąć. Mzuri jest liderem w swojej branży, zarządzamy ponad 1200 nieruchomościami, liczba ta stale się powiększa więc naturalnym jest to, że działania się wydłużają. Liczba pracowników również stale się powiększa, po to aby móc ułatwić i usprawnić wszystkie procesy związane z oferowaną przez nas usługą. Naszą główną wartością jest zaufanie, którym obdarzają nas Klienci powierzając nam swoje mieszkanie, lokal etc. w zarządzanie. Naszym priorytetem jest i zawsze będzie Klient bo dzięki Niemu mamy pracę.
Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Mzuri, mailowo: bok@mzuri.pl lub telefonicznie 790 858 555 w celu wyjaśnienia spawy.
londyn-warsaw / 78.88.252.* / 2014-11-24 23:25
zarabia i to niezle, popatrz tylko jakie pieniadze im dales/dajesz. kaucja, depozyt, inne wplaty.... jak to pomnozysz przez iles tam mieszkan, o widac jak mozna zarbiac.Z samych odsetek mozna spokojnie wyzyc.
Zwykły Klient / 89.79.118.* / 2014-09-12 17:06
Potwierdzam bałagan, brak dbałości o klienta i zwykłą nieuczciwość. Kontakty z Mzuri, która wynajmowała moje mieszkanie skończyły się gdy okazało się, żę za szkody w moim mieszkaniu (zaprotokołowane) powinnam otrzymać kaucję wpłaconą przez wynajmującego. Pieniędzy tych nie zobaczyłam a mija już 3 miesiąc od zakończenia umowy. Póki umowa trwała wszystko było dobrze i z tego co widzę, jest to typowe. Gorąco odradzam kontakty z Mzuri.
klient957 / 178.182.153.* / 2015-05-02 23:55
ja tez sie nie moge doczekac rozliczenia.
Mzuri / 164.127.231.* / 2015-03-02 11:28
Bardzo dziękujemy za pozytywna ocenę naszej pracy podczas trwania umowy najmu.
Wypłata kaucji powinna odbyć się w ciągu 30 dni roboczych od daty zakończenia współpracy, natomiast są sytuacje, że nie ma tych pieniędzy na koncie, ponieważ najemca nie zapłacił za czynsz i nie uregulował innych opłat związanych z eksploatacją mieszkania – i wtedy Mzuri w pierwszej kolejności pokrywa zadłużenia Z KAUCJI, którą najemca wpłacił. Są to wyjątkowe sytuacje i stanowią ułamek spraw związanych z rozliczeniami ponad 1200 mieszkaniami którymi zarządzamy. Robimy wszystko aby Właściciel był w 100% usatysfakcjonowany. Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Mzuri, mailowo: bok@mzuri.pl lub telefonicznie +48 795 005 302 /790 858 555 w celu wyjaśnienia spawy.
ewa,23 / 31.175.161.* / 2014-11-05 18:46
TYLKO NIE MZURI JUŻ KOLEJNY MIESIĄC PRÓBUJĘ ODZYSKAĆ KAUCJĘ I NIC! NACIĄGACZE, MAJĄ TAKI BAŁAGAN, ŻE STRACH. PRÓBUJĄ WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE ZA NIC. NIC NIE ROBIĄ TYLKO WYKORZYSTUJĄ LUDZI: WYNAJMUJĄCYCH, TYCH KTÓRYM WYNAJMUJĄ ORAZ SWOICH PRACOWNIKÓW!
Mzuri / 164.127.231.* / 2015-03-02 11:31
Dziękujemy bardzo za komentarz który z cała pewnością przyczyni się do jeszcze bardziej profesjonalnego wykonywania usługi.
Wypłata kaucji powinna odbyć się w ciągu 30 dni roboczych od daty zakończenia umowy najmu ,W 99% sa rozliczne w tym terminie , mogą zdarzyć się jedynie opóźnienia, które wynikają m.in. z konieczności regulowania rachunków, dopłaty, niedopłaty etc. Robimy wszystko aby Właściciel mieszkania i Najemca byli w 100% usatysfakcjonowani. Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Mzuri, mailowo: bok@mzuri.pl lub telefonicznie +48 795 005 302 / 790 858 555 w celu wyjaśnienia spawy.
Alicja B. / 46.112.128.* / 2014-06-16 20:13
Aktualnie współpracuję z firmą MZURI i jestem bardzo zadowolona z usług. Firma kompleksowo zajęła się kupnem mieszkania jako inwestycję. Przygotowała mieszkanie do wynajmu i znalazła najemców. Nie musiałam tracić czasu na poszukiwanie mieszkania i jego remont, a później na reklamowanie mieszkania i szukanie odpowiednich najemców. Teraz też nie muszę martwić się o terminowe opłacanie mieszkania lub zajmowanie się naprawami usterek w mieszkaniu. Polecam usługi firmy MZURI!!!
Mzuri / 164.127.231.* / 2015-03-02 11:49
Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę naszych usług. Satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najlepszą formą zapłaty!:)
mkd152900 / 46.113.184.* / 2014-11-12 17:00
Ciekawe bo koleżanka mi opowiadała że jest "Prawdopodobnie" właścicielem fajnego lokalu w Wawie od której będzie 50m do stacji metra w 2019 r i moim zdaniem jej obecni najemcy są "Prawdopodobnie" tak dopasowywani żeby zmusić właściciela do szybkiej sprzedaży oczywiście najlepiej za pół darmo i szybko odsprzedać takim jak Pani za normalną rynkową stawkę .... ale ja tego nie umiem zweryfikować ;)
ktosia646 / 195.114.180.* / 2014-05-15 12:22
Ja wynajmowałam mieszkanie przez ponad rok i nie mogę narzekać. W przypadku awarii reakcja była szybka, co prawda poprosili mnie żebym zapłaciła hydraulikowi, ale dostałam zwrot w ciągu 2 dni. Kaucje też dostałam w ustalonym 30 dniowym terminie. Ale pewnie przypadki są różne i nie chcę oceniać, ale ogólnie było OK, Polecam
PaRa / 79.162.74.* / 2014-01-08 20:05
Moja opinia o Firmie w tym momencie nie jest dobra, jestem osoba która wynajmowała mieszkanie od Mzurii. Już 1,5 miesiąca czekam na zwrot kaucji ( nie było żadnych zastrzeżeń w momencie zdania lokalu ), jeśli w ten sposób traktują najemców to i klientów pewnie traktują nie lepiej. Rotacja pracowników jest bardzo duża, a to nie świadczy dobrze o pracodawcy.
Mam nadzieję że w końcu odzyskam kaucje i sprawa sądowa nie będzie potrzebna.
Mzuri / 164.127.231.* / 2015-03-02 11:25
Dziękujemy bardzo za komentarz który z całą pewnością przyczyni się do jeszcze bardziej profesjonalnego wykonywania usługi.
Staramy się dbać aby Wszyscy nasi Najemcy mieli miłe wspomnienia w związku ze współpracą z Mzuri. Jesteśmy profesjonalnie działającą firmą obsługującą ponad 1200 mieszkań w całej Polsce ale jak wszystkim zdarza nam się popełnić błędy i bierzemy za nie pełną odpowiedzialność. Natomiast proszę dokładnie sprawdzać terminy - w umowie najmu jest zaznaczone, że kaucja zwracana jest w ciągu 30 dni roboczych od daty zakończenia najmu.
Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Mzuri, mailowo: bok@mzuri.pl lub telefonicznie +48 795 005 302 / 790 858 555 w celu wyjaśnienia spawy.
Sylwia8018 / 212.160.172.* / 2014-05-30 12:51
Widzę, że podobnie. Czynsz nie był opłacany na czas oraz w kwocie jaką naliczyła administracja. Odsetki oczywiście musieliśmy opłacić my. U mnie mieszkanie zostało zdewastowane, brudne i okradzione.Przy odbiorze mieszkania doznaliśmy szoku. Brak naczyń, wszędzie puszki z petami, zlew w kuchni zapuszczony, ułamana klamka w oknie plastikowym (okno do wymiany bo samej klamki nie wymieniają), wokoło WC szkoda gadać. Mieszkanie przez pół roku wynajmowania nie było sprzątane. Od stycznia mieszkanie nie zostało posprzątane, usterki nie naprawione oraz zadość uczynienie za naczynia nie zwrócone. Kontakt z firmą oraz jej właścicielami utrudniony. Kompletnie nie polecam powierzenia mieszkania tej Firmie.
tess231 / 83.18.210.* / 2014-04-09 10:17
Zgadam się. Wynajmowałam mieszkanie przez 4 lata, na początku, gdy firma była mała nie było problemu z kontaktem, umowami itp. Od jakiegoś czasu kontakt z firmą był prawie niemożliwy, o podniesieniu opłat informowali przez e-mail, jednak już bez informacji zwrotnej w sprawie przyczyn podnoszenia opłat, czy przygotowania aneksów do umowy. Szczytem wszystkiego był fakt, że przedstawiciele Mzuri zapomnieli o terminie odbioru mieszkania, a po telefonie do opiekuna dowiedziałam się, że nie ma go w mieście i się tym nie ma czasu teraz zajmować. Panie w biurze zbywały mnie mówiąc, że ktoś już wyjechał. Dopiero gdy uzyskałam numer do osoby, która ma odebrać mieszkanie okazało się, że o niczym nie wie. Na zwrot kaucji nawet nie liczę, mimo że mieszkanie oddawałam raczej w stanie polepszonym.
kutia / 31.61.138.* / 2014-05-11 21:02
Ja wynajmowałam mieszkanie od mzuri 2 lata i mam całkiem dobre doświadczenia. Zwrot kaucji dostałam, co prawda późno bo po 15 dniach, ale za to wyższą niż wpłaciłam - bo miałam jakąś nadpłatę wody - nie wiem dokładnie o co chodziło. Także pewnie zależy od konkretnej sytuacji.
asdmb / 95.208.250.* / 2014-09-09 21:01
Piszesz ze kaucje otrzymales/as pozno po 15 dniach. Dz.U. 2001 Nr 71 poz. 733 Art.6 poz. 4 (kaucja ta ustawowo moze byc wyplacona po okresie 1 miesiaca od opuszczenia lokalu czyli faktycznym jego oddaniu).Mieszkam w niemczech i tu ten okres jest 6-scio miesieczny. A wlasciciel oddaje kaucje jak mu wszystkie rozliczenia Ogrzewanie, woda itp. podlicza
Nie polecam. / 46.205.166.* / 2014-03-01 20:52
Na pewno coś z tą firmą jest nie tak... Podczas najmu, jak się płaciło regularnie, nie było problemów. Kaucję oddają z opóźnieniem i tną nieuczciwie na licznikach. Jeśli się już ktoś zdecyduje na współpracę z nimi, radzę bardzo mocno patrzeć na ręce!
BYŁA KLIENTKA / 81.219.41.* / 2013-12-30 21:14
ODRADZAM ZE WZGLĘDU NA NIEUCZCIWOŚĆ PRACOWNIKÓW A CO ZA TYM IDZIE I SAMEJ FIRMY,WSZELKIE USTERKI NAPRAWY NIE Z WINY NAJEMCY NALEŻY NAPRAWIAĆ WE WŁASNYM ZAKRESIE I ZA WŁASNE PIENIĄDZE,TROCHĘ TO DZIWNE.ZWROT KAUCJI NALEŻY WŁOŻYĆ MIĘDZY BAJKI,NIGDY NIE ODDADZĄ.SŁYSZAŁAM O PRZYPADKU BLOKOWANIA DOSTĘPU DO LOKALU W KTÓRYM ZNAJDOWAŁY SIĘ RZECZY NAJEMCY BEZ JEGO WIEDZY.OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TO MZURIBZDURI!!!!!!!! POZDRAWIAM
Mzuri / 164.127.231.* / 2015-03-02 11:43
Dziękujemy bardzo za komentarz który z cała pewnością przyczyni się do jeszcze bardziej profesjonalnego wykonywania usługi.
Jeśli chodzi o usterki, nie z winy Najemcy, to nie jest możliwe żebyśmy kazali opłacać naprawę Najemcy. Mogła zaistnieć sytuacja taka, że saldo lokalu było puste i nie mieliśmy z czego opłacić takiej usterki więc poprosiliśmy Panią o opłacenie, a następnie Pani wydatek doliczony był do kaucji zwrotnej. Mzuri dokładnie sprawdza przyczynę każdej usterki, aby móc określić kto poniesie koszty.
Jeśli chodzi o samą kaucję - wypłata kaucji powinna odbyć się w ciągu 30 dni roboczych od daty zakończenia umowy najmu, w 99% są rozliczne w tym terminie, mogą zdarzyć się opóźnienia, które wynikają m.in. z konieczności regulowania rachunków, dopłaty, niedopłaty etc. Robimy wszystko aby Właściciel mieszkania i Najemca byli w 100% usatysfakcjonowani. Prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Mzuri, mailowo: bok@mzuri.pl lub telefonicznie +48 795 005 302 / 790 858 555 w celu wyjaśnienia spawy.
pytam się / 164.126.204.* / 2015-04-21 23:46
Pytanie w takim razie do firmy Mzuri:
dlaczego od najemcy pobieracie opłaty do trzeciego każdego miesiąca, a właścicielowi mieszkania przelewacie po miesiącu, dziesiątego? Trzymacie i obracacie cudzymi pieniędzmi miesiąc czasu. Dlaczego?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - moniaamazonia.]
Mzuri / 78.11.8.* / 2015-04-22 09:34
Pieniądze są wysyłane właścicielowi dopiero po miesiącu od daty otrzymania z tego względu, że w ciągu tych 30 dni musimy opłacić wszystkie rachunki, a faktury przychodzą w różnych terminach, musimy mieć pieniądze również na opłacenie ewentualnych napraw usterek, które mogą się zdarzyć w ciągu miesiąca nie z winy Najemcy.
Dlatego pieniądze są przesyłane dopiero miesiąc po terminie. Mzuri reguluje wszelkie płatności za Właściciela, o to chodzi między innymi w naszej usłudze, a pieniądze zawsze pobieramy z salda lokalu. Wszystko jest tak opracowane, żeby nam nie zabrakło pieniędzy i nie było opóźnienia w opłatach do administracji etc.
pytam się / 164.126.216.* / 2015-04-22 18:52
Pieniądze na rachunki to jedno, a pieniądze za najem (od których pobieracie prowizję) to drugie i te pieniądze powinny być od razu przelewane na rachunek właściciela, a nie po miesiącu jak to sugerujecie, że musicie mieć na ewentualne usterki, na to jest saldo mieszkania pobierane na początku.
No oczywiście, że wszystko jest tak opracowane żeby Wam nie zabrakło pieniędzy... a właściciel niech sobie czeka.
Mzuri / 78.11.8.* / 2015-04-27 14:15
Według umowy Właściciel otrzymuje pieniądze do 10 dnia następnego miesiąca. Klient podpisując ją zgadza się na wszystkie warunki, absolutnie żadnego faktu nie ukrywamy. Jak już wspomniałam jest to nasze zabezpieczenie, zdarzają się (choć jest to mniej niż 1%) najemcy, którzy nie wywiązują się z umowy i zalegają z płatnościami, a ponieważ Mzuri sprawuje opiekę nad mieszkaniem, jest zobowiązane do regulowania opłat administracyjnych w imieniu Właściciela. W praktyce natomiast wygląda to zupełnie inaczej - w 99% przypadków, Właściciel otrzymuje pieniądze między 20, a 23 dniem każdego miesiąca, czyli prawie 3 tygodnie przed terminem zapowiedzianym w umowie.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

mailowo: bok@mzuri.pl lub telefonicznie +48 795 005 302

Pozdrawiam
ANONIM87665 / 89.76.251.* / 2013-10-27 21:32
MIAŁEM NIESZCZĘŚCIE WSPÓŁPRACY Z TĄ FIRMĄ JAKO NAJEMCA, SZCZERZE ODRADZAM WSZYSTKIM!!!
Arhur / 94.254.160.* / 2016-08-05 16:55
Byłem zainteresowany mieszkaniem, które miało w swojej ofercie mzuri. Po pierwsze agencja zamiast odpowiadać na zadawane pytanie, odpisuje tylko, żeby kontaktować się pod jakimś tam numerem telefonu, dzwonię kilka razy, cisza, za jakiś czas ktoś z mzuri łaskawie odebrał telefon i już od początku stawia mi warunki, albo chce obejrzeć mieszkanie o 19 albo wcale. Ok, umawiam się na 19, stoję pod wskazanym adresem, agent mzuri nawet nie pofatygował się na dół, dzwonię, pytam jak mam dotrzeć do tego mieszkania. Agent zero profezjonalizmu, usiadł wygodnie w kuchni i stara się odpowiadać na moje pytania, które zadaję i stojąc na środku pokoju.
Dwa miesiące wypowiedzenia w przypadku, gdybym zrezygnował z mieszkania, strata prowizji, co miesiąc wizyty kontrolne, nie dziękuję! Zespół z łapanki, który nigdy nie pracował w profesjonalnej agencji nieruchomości.
monika453 / 77.114.59.* / 2013-10-23 20:25
ja nawet podpisałam umowę, ale po podpisaniu umowy facet zniknął - nie odbierał telefonów, nie oddzwaniał, nie odpisywał na emaile. Napisałam do właściciela, odpisał ze mieszkaniem będzie się zajmowała inna osoba, i minelo kilka dni a ta osoba tez nie raczyla się odezwać...taki to mzurisruri porfesnalizm.....
mk1075 / 31.175.160.* / 2013-11-29 23:00
Ma Pani rację. Do podpisania umowy słodziutko a potem same schody. u mnie 3 raz zmieniają "opiekuna" ( jeden awansował ; drugi nie pracuje a trzeci ma PRL maniery- brak współpracy i chęci do działania); mieszkanie wynajęte za cenę za którą z palcem w d.. na gumtree można było wynająć i NIE ZAPŁACILI ZA CZYNSZ ( A BYŁ DO 10 LISTOPADA) - teraz to już będzie wojna ; czekam już 2 tydzień na protokół odbioru ! po mcu od zdania lokalu. Pan Muturi niech się weźmie za spr działania firmy a nie lansowanie pitów sritów w książkach bo jak na razie w Wawie to burdel brak nadzoru na pracownikami czyli idea USA a wykonanie czysto polskie !
skw / 178.182.153.* / 2015-05-03 00:04
fakt, ze w firmie nie ma zarzadzania, a " beneficjentami" buredelu bo tak to trzeba nazwac sa klienci
iwam / 31.61.129.* / 2013-10-16 10:41
Tak bywa, że jeden niezadowolony narobi więcej szumu na forach niż to wszystko warte, lepiej popytać mieszkańców. Nami zarządza firma Status, nie wiem czy słyszałeś, ale starają się jak mogą i zawsze są na wyciągnięcie ręki.
gobaria / 109.231.3.* / 2013-10-22 08:37
My właśnie zastanawialiśmy się nas ta firmą. Jak sobie radzą, czy dobrze zarządzają?
jato ja / 83.24.179.* / 2013-05-28 13:23
no nie wiem czy taki kiepski wynik tych 200szt -porownujac z....? ja licze na jakosc a nie ilosc- skoro ma Pan obawy o te swoje 400 k to pewnie samemu zarzadzac nalezy a wtedy to .... wszystkiego dobrego - chetnie dowiem sie o konkurecji mzuri
mk3664 / 188.33.55.* / 2013-07-05 18:39
a z nimi teraz zaczynam rozmawiać ... w wawie są4 poważne firmy tym się zajmujące
2 odpadły bo przy mojej kawalerce było za drogo ( chcę 1000 netto) a prowizja jest 7 p% minimum 250 i 10 % min 200 + 1000 za znalezienie najemcy
kolejna odpadła bo było niby taniej ( zapłata 1000 za znalezienie z kaucji najemcy ) ale kaucja jest zwrotna i za każdego kolejnego najemcę jest 1000 zł ( czyli jak się szybko wyprowadzi to kupa...)
u nich jest 1000 wstępu i to tyle- nie zależnie od liczby najemców + 11 % ( co przy tysiaku netto wyszło najtaniej) ; dojeżdżają do klienta ; są mili i fachowi i chętni do pracy ( przynajmniej na razie ) ; jest fundusz remontowy ( dla nas 500 zł ) na ewentualne naprawy - podobno nie robią wała typu że biorą ludka który za dokręcenie kranu bierze 300 zł ( a przynajmniej tak twierdzą )
w przypadku kawalerek wychodzi najlepiej i najtaniej na chwilę obecną
4 5 6 7 8 9
na koniec starsze
skomentuj

Najnowsze wpisy