Forum Forum prawnePracy

Nagrywanie rozmowy przez konsumenta

Nagrywanie rozmowy przez konsumenta

AleksandraZ / 2008-11-07 15:29
Nie wiem czy w dobrym miejscu piszę po poradę, Prowadzę samodzielnie działalnośc gospodarczą, zajmując się handlem na aukcjach internetowych. Wiem z ustawy że zwrotowi nie podlega towar zakupiony w drodze licytacji. Klientce się odwidział zakup w ten sposób, powołując sie na ustawe, że ma prawo do zwrotu w ciągu 10 dni, więc ja również powołałam się na tą ustawę, że nie dotyczy to licytacji i zaproponowałam jej złożenie rekalamcji. Ta rozmowa była przeprowadzona drogą telefoniczną, po czym otrzymuję od tej Pani email z informacja że nagrywała ona naszą rozmowę. Czy to Pani ma prawo nagrywac rozmowę, bez informowanie mnie o tym i mojej zgody? Czytalam kilka ustaw o telekomunikacji, prawo cywilne i trochę się w tym pogubiłam. Prosze o podpowiedź.
Wyświetlaj:
VivaVanilla / 2008-11-10 14:12
hmm.. ciężko mi powiedzieć jak to jest w tą stronę, ale wiem że na pewno jeśli firma nagrywa konsumenta to konsument musi zostać o tym poinformowany... chociaż wydaje mi się, że to działa w obie strony.
nyss / 212.244.115.* / 2008-11-15 22:35
Ma prawo nagrywać i sama sobie może tego słuchać. Przestępstwem będzie jeśli komukolwiek udostępni do odsłuchania ten plik.
lezdrub / 79.185.100.* / 2008-11-17 14:34
A jakim to będzie przestępstwem??????
Prawo zabrania nagrywania oszustów????
Możesz waść podać konkretny kodeks???

Nagranie rozmowy samoobrony i PiS jakoś nie było przestepstwem.
Paryżanin / 83.15.92.* / 2008-11-17 17:34
Genialna pamięć klienta w rozmowie z kontrahentem nie dałaby mu żadnych szans np w sądowym z nim sporze. Niech kontrahent tak mówi, aby nie wstydził się tego, co powiedział. Dobrze jest, że mamy elektronikę - źle, że wciąż mamy do czynienia z ludźmi, którzy chcieliby mataczyć w sytuacjach dla nich niekorzystnych

Najnowsze wpisy