budowa123
/ 213.158.196.* / 2008-07-10 13:15
nono,pomysły calkiem całkiem. tylko czy czasem w niektórych przykładach autorka nie pomylila orginalnej wizytówki z gadżetem reklamowym?? az ttak sie nie znam ale niedawno przejolem przedsieb.bud. po ojcu i musiałem duzo pozmieniac,w tym jak firmadziala,jak sie prezenuje. jak to bywa,ojciec byl dobrym fachurą,ale o marketingu za wiele nie wiedział. musialem zmienic nazwe firmy,logo, i takie orginalne wizytówki też mi zaproponowano. [...]pomysł sie liczy i siesprawzda,klienci po takich drukach musieli mnie lepiej zapamietac. odrózniamy sie. chodzilo o to,zeby nasi klienci zauwazyli i poznawali,ze mamy nowa nazwę firmy,ze zmieniamy sie,rozwijamy,mamy nowe usługi i wypożyczanie. jedna z nich po rozłozeniu wizytowek i innych drukow, rozkladalo sie w cos jak rusztowanie. zrobili nam tez fajne gadżety zwiazane z cegłami, hasła reklamowe i projekty o budowie,wspolpracy,wzroscie. do dzisiaj wielu klientów nas z tego pamieta i mają nasze papiery. sam mam frajde do dzisiaj z tych druków :-) zwykla budowlanka,troche uslug,a jednak mozna z pomyslem!! polecam wszystkim bo warto sie wysilić[...]
### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum MONEY.PL ###
[...]