Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Narzędzia marketingowe

Narzędzia marketingowe

koprobo / 2018-02-20 11:04
Witam. Jestem na etapie tworzenia strategii marketingowej firmy. Jakie polecacie skuteczne narzędzia marketingowe?
Wyświetlaj:
Maria6789 / 89.64.67.* / 2020-07-20 10:42
Po zaakceptowaniu propozycji firmy marketingowej "Scorise" dotyczącej przeprowadzenia audytu marketingu i reklamy w naszej firmie, oczekiwaliśmy analizy aktualnego stanu marketingu i reklamy w firmie oraz rekomendacji dotyczących poprawy skuteczności narzędzi marketingowych. Ważne było również, aby uzyskać informacje o nowych rynkach, których nie mogliśmy znaleźć sami lub poświęcilibyśmy na to dużo czasu. Radzę wszystkim tą agencję. scorise.com.pl
Madka / 83.26.215.* / 2019-02-27 16:20
Takim sprawdzonym i skutecznym narzędziem marketingowym są materiały typu POS. Bardzo dobrze sprawdzają się w reklamie branży handlowej. Ich odpowiedni wybór zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest umieszczenie ich z tzw. marketingowym pomysłem dlatego warto takie sprawy powierzyć profesjonalistom (świetny zespół ma firma https://www.berkano.pl/ ich materiały POS mają wyjątkowy desing) Takie rzeczy bez wątpienia zwiększają atrakcyjność sprzedaży.
morka4657 / 5.184.62.* / 2019-05-15 21:53
Też chciałam wspomnieć o materialach POS :) To skuteczne narzędzie - im lepsze materiały, tym też skuteczniejsza reklama. Polecam bardzo http://www.lakman.pl/ - super dostawca, mają produkty najwyższej jakości.
olivka_p / 2018-02-20 18:51
Tak, boty to teraz nowość i faktycznie ludzie się nimi podniecają, więc może to dobry kierunek ;)
giyfew / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:26
Słyszałem sporo dobrego o botach na messenger
koprobo / 2018-02-20 12:27
Ale w dużym stopniu ograniczy mi to dotarcie do starszych odbiorców...
giyfew / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:30
To tu masz rację, zdarzają się osoby powyżej 60tego roku życia, które używają messengera, ale to mały procent
koprobo / 2018-02-20 12:32
no właśnie, a jednak co do tych smsów to tutaj grupa wiekowa w żaden sposób nie jest ograniczona
giyfew / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:35
Ale to samodzielnie będziesz wysyłał te smsy czy to działa tak jak boty?
koprobo / 2018-02-20 12:35
Nie nie...są do tego specjalne platformy, np www.playsms.pl
ErnestKo / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:10
Wiem, że to ma mały związek z marketingiem, ale jeśli chcesz mieć dobrze działającą restaurację to przede wszystkim kelnerzy! Jak ktoś mnie obsługuje z łaską to żadko sią zdarza, że wracam!!!!
koprobo / 2018-02-20 12:14
Oj ja też jestem na to wyczulony i powiem szczerze, że znalezienie chętnych do pracy i zmotywowanych kelnerów to było spore wyzwanie
ErnestKo / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:17
Dodatkowo jeżeli chodzi o wyniki sprzedażowe to ważna jest praca kelnera. Nienachalne polecanie, obsługa posprzedażowa
koprobo / 2018-02-20 12:18
Akurat pracowałem kilka lat jako kelner w kilku dobrych, warszawskich restauracjach, więc całe szczęście w tym temacie wiedzę mam sporą :) mam nadzieję, że uda mi się to wszystko przekazać moim pracownikom
ErnestKo / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:19
A no to odpowiednia osoba na właściwym miejscu! Powodzenia!
Szotmeee / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:08
Jeżeli sprawa dotyczy gastronomii to indywidualne podejście do klineta jest najlepszym sposobem
NataliaGr / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:55
Co do marketingu smsowego, to muszę przyznać, że to narzędzie jest zdecydowanie za mało deceniane. W mojej firmie skuteczność jest imponująca
koprobo / 2018-02-20 12:04
O bardzo się cieszę. Możesz powiedzieć o tym coś więcej? Na co trzeba zwrócić uwagę?
NataliaGr / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:12
Głównie to musisz ustalić częstotliwość wysyłki wiadomości. Trzeba wyczuć dobry moment, żeby nie przesadzić
koprobo / 2018-02-20 12:15
Właśnie trochę się boję, żeby nie zostało to odebrane jako spam
NataliaGr / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:23
Jeżeli wszystko jest przeprowadzone z głową to nie musisz się obawiać. Wiele lokali usługowych stosuje to narzędzie i się sprawdza, więc w Twoim przypadku też będzie dobrze
koprobo / 2018-02-20 12:28
Oby tak było :) a po jakim czasie można spodziewać się pierwszych korzyści?
NataliaGr / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:31
Ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie.... właściwie to jest sprawa indywidualna i nie ma regłu. Musisz wszystko kontrolować i reagować
koprobo / 2018-02-20 12:33
Rozumiem. Dzięki za informacje!
Piotrrr / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:36
Może jakieś dni otwarte? Takie rzeczy na ludzi działają
koprobo / 2018-02-20 11:42
Myślisz, że ludzi coś takiego zainteresuje?
Piotrrr / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:47
Ja raz byłem na czymś takim i mi się to spodobało
koprobo / 2018-02-20 11:53
W takim razie muszę o czymś takim pomyśleć, dzięki za pomysł :)
WojciechPatryczak / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:15
Kwestią najważniejszą jest to, jaki masz budżet?
Piotr K. / 79.186.150.* / 2019-01-11 08:48
Ja takie rzeczy jak mogę to zlecam jakiejś firmie, która się na tym zna. Osobiście poleciłbym firmę Vsweb. Firma działa dość krótko ale naprawdę prężnie się rozwija i mają super podejście do klienta. Jak ktoś chce wbijajcie na www.vsweb.pl
POLECAM!!!!!!!
koprobo / 2018-02-20 11:19
No wiadomo budżet nie jest spory, ale też nie chcę jakoś bardzo na tym oszczędzać, bo wiem, że może mieć to duzy wpływ na sukces
WojciechPatryczak / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:21
Brawo i to jest dobre podejście! Mało kto zdaje sobie z tego sprawę
koprobo / 2018-02-20 11:30
Nie no zdaję sobie z tego sprawę, że trzeba to jakoś rozkręcić. Tak jak pisałem wcześniej social media ogarniam sam, ale myślałem, żeby podziałać więcej. Ostatnio czytałem sporo o marketingu smsowym no i szczerze powiedziawszy wygląda to całkiem fajnie. Przeglądałem oferty platform i np playsms.pl ma ciekawą ofertę, no i co najważniejsze nie są to bardzo wysokie koszty
WojciechPatryczak / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:35
Wydaję mi się, że to całkiem dobry pomysł, tylko chyba będziesz musiał mieć zgody na wykorzystanie numeru?
koprobo / 2018-02-20 11:45
Tak, wymagana jest zgoda. Ale ta platforma playsms.pl oferuje tablety na stojaku, które można postawić w lokalu i tam ludzie mogą zapisywać się do newslettera. Mógłbym wysyłać informacje o promocjach, a raz na jakiś czas zniżkę.
WojciechPatryczak / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:49
Wow to bardzo ciekawe. Myślę,że jest to dosyć oryginalny pomysł, ale właśnie na tym polega marketing
koprobo / 2018-02-20 11:54
No dokładnie, chciałbym się jakoś odróżnić od konkurencji...
WojciechPatryczak / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:24
Konkurencja duża?
koprobo / 2018-02-20 12:34
Jak to w gastronomii bywa... ale jesteśmy jedyni w okolicach ze zdrowymi opcjami
WojciechPatryczak / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:36
Teraz jest moda na zdrowe jedzenie więc może to być dobre
koprobo / 2018-02-20 12:37
Mam nadzieję, że to wszystko ruszy tak jak trzeba :)
Darek23 / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:12
Ja w swoejej firmie stosuję email marketing i fajnie się to sprawdza
koprobo / 2018-02-20 11:32
O tym też myślałem, ale podobno coraz mniej ludzi czyta te maile, tym bardziej, że większość jest w spamie.
scert / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:41
Potwierdzam, email marketing traci na swojej skuteczności. Ludzie nie zwracają uwagi na te wiadomości
koprobo / 2018-02-20 11:46
No właśnie, sam po sobie widzę, że jak coś leży w spamie to mnie to nie interesuje
koprobo / 2018-02-20 11:10
Chodzi o lokalną restaurację. Głównie zdrowe dania, koktajle... A co do gupy docelowej to oczywiście mieszkańcy lokalni i z okolicznych miejscowości
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - koprobo.]
Paweł P / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:13
w takim razie przede wszystkim musisz podziałać w soscial mediach i jakieś ulotki
koprobo / 2018-02-20 11:23
Social media już ruszyły. Oczywiście głównie facebook, ale również instagram.
Paweł P / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:51
No to świetnie. Jakieś dobrej jakości zdjęcia potraw też robią swoje
koprobo / 2018-02-20 11:55
Tak tak. Tym zajmuję się moja żona więc wszystko jest bardzo estetyczne.
Paweł P / 89.64.32.* / 2018-02-20 12:03
Dobrze, kobieta ma zawsze lepsze "wyczucie" w takich kwestiach
Paweł P / 89.64.32.* / 2018-02-20 11:07
Wszystko zależy na jakim rynku działasz i jaka jest Twoja grupa docelowa.

Najnowsze wpisy