Forum Polityka, aktualnościKraj

Nauczyciele przeciwko ministrowi edukacji

Nauczyciele przeciwko ministrowi edukacji

Money.pl / 2006-06-09 09:28
Komentarze do wiadomości: Nauczyciele przeciwko ministrowi edukacji.
Wyświetlaj:
Marcin s. / 81.219.231.* / 2006-06-20 11:38
Jestem nauczycielem od 20 lat i ciagle mimo podnoszenia wlasnym kosztem i kosztem wlasnej rodziny kwalifikacji nadal borykam sie z klopotami finansowymi. Uwazam, ze ktorykolwiek z naszych "czolowych" politykow nie bylby ministrem to w oswiacie i tak sie nic nie zmieni dopoki nie znajda sie na to pieniadze. Nie mowiac juz o pensjach nauczycieli. Szkoda ze nasza grupa zawodowa nie jest tak zwarta i silna jak lekarze i pielegniarki. Moze najwyzszy czas aby i nauczyciele nie tylko zwiazkowcy zadbali o nasza i naszych dzieci przyszlosc. Czy w Polsce caly czas nauczyciel musi zyc tylko powietrzem i miloscia do dzieci i mlodziezy? A moze przydalby sie czasem kawelek i kielbaski?! Co wy na to drogie kolezanki i koledzy NAUCZYCIELE???
naucz sp5 nysa / 83.22.91.* / 2006-06-27 18:00
jestem nauczycielem wf. nie wyobrazam sobie, aby można było zmniejszyć godziny z wych fiz. mlodzież staje się narodem ludzi garbatych ze wszelkimi schorzeniami kręgosłupa. czy dziecko ma dłużej siedzieć w ławce kosztem własnego zdrowia. do czego to doszlo.
Obywatel III RP / 80.50.59.* / 2006-06-20 15:01
Nauczyciel od 20 lat i narzeka na kasę... I zazdrości pielęgniarkom... Chłopie weź się obudź - zarabiasz dużo kasy i to za 18 godz pracy tygodniowo !!!! Mało kto ma tak dobrze w tym biednym kraju. A Wam wciąż mało !!!!