Forum Polityka, aktualnościPolityka

Nauczyciele: Rozmowy albo strajk

Nauczyciele: Rozmowy albo strajk

Money.pl / 2008-05-16 12:15
Komentarze do wiadomości: Nauczyciele: Rozmowy albo strajk.
Wyświetlaj:
man13 / 2008-05-16 12:15 / Tysiącznik na forum
Zaeówno emerytury jak i karata muszą zniknąć jeśki Ļó chce dotrzymać słowa swemu elektoratowi. A jeśli chodzi o pensje nayczycieli to średnio za godzinę pracy zarabiają około 29 złotych. Takich pieniędzy i urlopów nie ma nikt inny w tym porąbanym kraju.
belfer / 83.22.138.* / 2008-05-16 15:34
Jestem nauczycielem dyplomowanym i nie ma za godzinę 29 złoty! Może mój rozmówca zarabia takie pieniądze.Owszem mamy wakacje, ale nikt nie mówi o godzinach w ciągu tygodnia, które poświęcamy na zebrania,konferencje,szkolenia,zajęcia bezpłatne z młodzieżą itp.
wkurzona / 79.185.173.* / 2008-05-17 10:13
...przygotowanie do zajęć, sprawdzanie zeszytów, prac domowych....
Ale jeśli "man13" zazdrości to nic nie stoi na przeszkodzie, niech zostanie nauczycielem (dla tych wakacji).

Nie rozumiem tylko ZNP (nie skupia wszystkich nauczycieli, a w ich imieniu się wypowiada) w walce o prawa do wcześniejszych emerytur. Z tego prawa skorzystało naprawdę niewielu uprawnionych nauczycieli, co wskazywałoby na realny brak takiej potrzeby.


Takich pieniędzy i urlopów nie ma nikt inny w tym porąbanym kraju.

Co z resztą widać po stanie posiadania zainteresowanych (domach , samochodach, miejscach i sposobie wypoczynku).
Oj, "man13", chyba z nauką nie było najlepiej...
man13 / 2008-05-20 12:38 / Tysiącznik na forum
Jkich domów, samochodów czy miejsc i sposobie wypoczynku oczekujesz dla nauczycieli? A jakich dla rolnika, sklepowj, przedsiębiorcy, bankowca, górnika czy stoczniowca? Sen o socjaliźmie czas zastąpić realnym kapitalizmem rodem nie z klechistanu lecz demokracji. Socjalizm w ściąganiu podatków zastąpić socjalizmam w jego redystrybucji i zobaczysz kogo stać na wygodę.