Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

Nie mogę znaleźć stałej pracy więc radzę sobie jak mogę "dorabianiem"

Nie mogę znaleźć stałej pracy więc radzę sobie jak mogę "dorabianiem"

AgaAbramowicz / 2012-04-26 12:40
Witam, mam 32 lata, i od długiego czasu nie mogę znaleźć żadnej stałej pracy, wysłałam już setki CV i nic. Z zawodu jestem cukiernikiem, ale pracowałam również w innych branżach. No wiadomo, że za coś trzeba rachunki popłacić itp. więc w tym trudnym czasie radzę sobie jak mogę.... dorabiam jako opiekunka do dzieci, czasem jako gosposia ugotuje komuś obiad i posprzątam, to wyprowadzę komuś psa i tak się mi uzbiera. Dobrze, że jest mąż bo by było gorzej. Ale jeśli jesteś w trudnej sytuacji to polecam znajdowanie sobie jakichś drobnych zajęć jak np. koszenie trawników itp. Kiedyś było mi trudniej znajdować takie dorywcze zajęcia ale od jakiegoś czasu ogłaszam się w internecie i jakoś sobie radzę, po prostu wstawiam ogłoszenia i czekam na telefony od pracodawców.
Wyświetlaj:
marlena777 / 178.43.129.* / 2019-08-09 08:36
Dorabianie jest fajne jak ma się pracę stałą, albo jak nie potrzebujemy stałej wypłaty i dużego wynagrodzenia, ale w taki sposób długo człowiek nie pociagnie.
Wiem z własnego doświadczenia jak stresujące jest "dorabianie".
Ciągle trzeba liczyć się z tym, że nie będzie się miało dużej wypłaty, dlatego ja polecam jednak szukać stałej pracy.
Wiem, że to nie jest łatwe, ale można , da się.
Teraz jest tyle fajnych stron z ogłoszeniami.
Polecam pointr.pl , lento
Te strony jak dla mnie są pewniakiem.
Spróbuj.
pomocnikmikolaja / 164.126.196.* / 2012-04-26 14:41