Forum Forum prawneCywilne

NIEDOTRZYMANIE TERMINU NAPRAWY W RAMACH GWARANCJI

NIEDOTRZYMANIE TERMINU NAPRAWY W RAMACH GWARANCJI

Moniurka / 2008-01-31 18:56
Witam, mój problem polega na tym, że 23 grudnia zeszłego roku oddałam do sklepu (RTV EURO AGD) sprzęt w ramach reklamacji. Sprzęt nie został do tej pory naprawiony. Dawno minęło 14, a nawet 21 dni, które jest przewidziane w warunkach gwarancji na naprawę. Czego mogę się w takiej sytuacji domagać??? Czy jest możliwy zwrot pieniędzy??? Dodam, że sprzęt od dnia zakupu (10 listopada 2007) w naprawie był już dwukrotnie i w serwisie spędził więcej czasu, niż w moim domu.
Wyświetlaj:
karol187655 / 82.160.200.* / 2008-06-02 11:04
Witam,
mam dokladnie ten sam problem w tym samym sklepie. oddalam sprzet do serwisu pod koniec lutego i do tej pory czekam na wymiane na nowy (juz nigdy nie kupie nic w tym sklepie) chyba udam sie do rzecznika co mam daej robic, bo to jest juz lekka przesada,
Młody Rentier / 2008-02-01 14:13 / Bywalec forum
To juz zalezy czy korzystalas z gwarancji czy z ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej.
Wiec musiala bys wszystko bardziej dokladnie przedstawic.
Ale z tego co piszesz wynika ze z gwarancji a tam rozne teminy naprawy moga byc okreslone nawet 1 miesiac. Takze rozne fakty moga sie wiazac z niedotrzymaniem terminu przez sprzedajacego.

Najlepiej wystap na podstawie ww. ustawy o zwrot pieniedzy i wtedy bede musieli to uznac a i wtedy obowiazuje 14 termin na ustosunkowanie sie do zadania.

Nie chce mi sie juz po raz 100 tego samego pisac najlepiej poczytaj moje poprzednie odpowiedzi w tych kwestiach albo przeczytaj ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy to wszystkiego sei dowiesz.
Pozdrawiam

Najnowsze wpisy