Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Niewielu Polaków nadaje się do gry na giełdzie

Niewielu Polaków nadaje się do gry na giełdzie

Wyświetlaj:
Cytar / 83.15.79.* / 2020-09-11 08:44
To niesamowicie uzależnia http://moto-gadzety.pl/najlepszy-osrodek-leczenia-uzaleznien/ zdecydowałem się na terapię,udało się wyjść.
karior / 212.96.244.* / 2012-08-30 13:45
Polacy wciąż myślą, że gra na giełdzie to zwyczajna zabawa, a wcale tak nie jest - gra na giełdzie to ciężka praca, czego doświadczyłem po mojej przygodzie z Maximus Trading - teraz jednak wiem, że opłaca się pracować. Pracuję jako trader - zarabiam pieniądze o których wcześniej nawet nie marzyłem ;-)
Smart Trader / 109.255.114.* / 2012-02-15 21:47
Widze ze tyle osob sie wypowiada a nikt nie zadal podstawowego pytania : o jaka gielde chodzi.Co pokazuje ze osoby wypowiadajace sie tutaj maja znikome pojecie o inwestowaniu (nie "gry na gieldzie" tylko inwestowania na gieldzie).

W zaleznosci od rodzaju gieldy potrzebne sa odpowiednie umiejetnosci aby skutecznie inwestowac.Osobiscie preferuje gielde walutowa (Forex) i w tym temacie moge sie wypowiedziec.A wlasciwie juz sie wypowiedzialem na moim blogu www.cezarus.blox.pl - wiec nie ma sensu powtarzac (miejsca by nie starczylo).Na blogu mozecie zobaczyc moje wejscia w czasie rzeczywistym a nie jak 99,9% "mentorow" i "ekspertow" pokazujacych swoje pozycje po czasie kiedy cena juz osiagnela targety - tak to kazdy potrafi .

Widze rowniez ze wielu reklamuje sie ze szkoleniami (darmowe,platne). Jak zrozumiecie kilka rzeczy to sami dojdziecie do wniosku ze szkolenie to jedna wielka SCIEMA.Dlaczego ?

1- 99,9 % wiedzy przekazywanej tam pochodzi z ksiazek a ta wiedza nie dziala. Wszyscy czytaja ksiazki a tylko 2% zarabia ? Co pokazuje jednoznacznie ze wiedza z ksiazek nie dziala lub tez stosuje sie ja w sposob inny niz to opisano.Robienie tego co wszyscy i oczekiwanie innych rezultatow jest nonsensem