Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Nord Stream nie będzie przeszkadzał statkom?

Nord Stream nie będzie przeszkadzał statkom?

Money.pl / 2011-02-08 16:21
Wyświetlaj:
kaczorek ma motorek / 2011-02-08 18:06 / Tysiącznik na forum
A co się stanie jak takiemu typu Q-Flex o pojemności około 215 tysięcy metrów sześciennych gazu i zanurzeniu 12,5 przyjdzie płynąć w sztormie
Słyszałem i czytałem że fale sięgają wtedy 10 m a nawet 14 m
http://www.czasnadmorze.pl/sztorm-na-baltyku-sopot-rewal-sztorm/
Nie znam się na tym ale jakie zanurzenie krytyczne będzie wtedy ?
Może ktoś tu na forum w tej kwestii się wypowie
skowronek^^ / 46.134.45.* / 2011-02-08 21:30
Od kiedy to podczas sztormu statki wchodzą do portów?
kaczorek ma motorek / 2011-02-08 22:43 / Tysiącznik na forum
mi chodzi jak muszą wejść ! trochę logiki Panie skowronek^^
nawet pasuje do Pana ta nazwa
marmurowa / 83.11.77.* / 2011-02-08 17:46
Umawianie się na przyszłość, nie leży w interesie Polski. Sprawa powinna być załatwiona od ręki , bez odwlekania w czasie. To że port Swinoujście -Szczecin będzie się rozwijał, to rzecz pewna i państwa "trzecie" nie powinny nam w tym w żaden sposób przeszkadzać.... Tym bardziej, że sam gazoport jest zagrożony, ze względu na zakusy strony niemieckiej, której marzy się gazoport w Rostoku. Oj nieładnie, nieładnie....
Jan_K / 95.48.181.* / 2011-02-08 16:21