Forum Forum inwestycyjneSpółki

Nowy dyrektor sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG SA

Nowy dyrektor sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG SA

skomentuj
rob484 / 2008-10-15 00:16
Paweł Owczarski został dyrektorem sprzedaży Platformy Mediowej Point Group na poziomie całej grupy kapitałowej PMPG. Do jego zadań będzie należało planowanie oraz koordynowanie prac zespołu managerów sprzedaży poszczególnych spółek PMPG oraz współtworzenie, usystematyzowanie oraz utrzymanie jednolitych standardów sprzedażowych we wszystkich spółkach holdingu.

Stanowisko dyrektora sprzedaży na poziomie grupy jest stanowiskiem nowym w strukturze PMPG, a jego utworzenie wynika z przyjętej przez zarząd spółki strategii agresywnego wzrostu i idącej za tym reorganizacji działów sprzedaży. Stanowisko jest podporządkowane bezpośrednio prezesowi zarządu PMPG. Nowy dyrektor będzie ściśle współpracował z zarządem spółki przy tworzeniu planów rozwoju holdingu pod kątem oceny potencjału sprzedażowego.

Paweł Owczarski pracował od 2001 roku w jednej z największych światowych firm doradczych Mc Kinsey & Co. w Warszawie oraz w Londynie, gdzie jako Engagement Manager prowadził projekty dla kluczowych klientów z sektora finansowego i telekomunikacyjnego, obejmujące m.in. pilotażowe wdrożenia systemów wsparcia sprzedaży, wdrożenia nowych kanałów sprzedaży, projektowanie i budowę systemów obsługi klienta. Pracował również jako doradca dla Electronic Arts w Los Angeles oraz dla PricewaterhouseCoopers w Lugano w Szwajcarii. Z wyróżnieniem ukończył zarządzanie i marketing w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz studia MBA na Harvard Business School w Bostonie. W czasach studenckich szefował lokalnemu komitetowi AIESEC na SGH.

PMPG nadal prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska działu sprzedaży, m.in. na stanowisko dyrektora działu wsparcia sprzedaży (business development, analizy, rozliczenia, oferty, traffic) oraz key account managerów, managerów ds. sprzedaży internetowej, specjalistów ds. wsparcia sprzedaży, sales managerów, partnerów klienta, specjalistów ds. sprzedaży reklamowej i specjalistów ds. baz danych. W sumie do końca roku PMPG zamierza zatrudnić w dziale sprzedaży kilkanaście, a w dalszej perspektywie - kilkadziesiąt osób. Rekrutacja potrwa do końca tego roku. Jest realizowana przez dział HR PMPG oraz zewnętrzną firmę headhunterską. Pełen wykaz ogłoszeń oraz warunki dla poszczególnych stanowisk na www.point-group.pl w dziale „Dołącz do nas".
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy